Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιά 11-09-11, 10:45
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλά λες εχεις δίκιο. Δηλαδή αφήνουμε την μπαταρία στο αμάξι και βάζουμε και τον φορτιστή? ή απλα την βγάζω από το αμάξι και της βάζω και τον φορτιστή πάνω μην τα παιξει και δίνουμε και στην γεννήτρια υδρογόνου? δεν εχω καταλάβει ακόμα σε τι ακριβώς χρειάζεται ο ηλεκτρολύτης! αν δεν βάλεις δεν θα γίνει ηλεκτρόλυση δλδ? επίσης στον διαχωρισμό οξυγόνου και υδρογόνου δεν πρέπει το νερό να επικοινωνει καπως με τα 2 δοχεία? σαν συγκοινωνούντα δοχεία δλδ? γιατί σε μερικά πειράματα ειδα αλλου το ένα και αλλού το άλλο, και το νερό που το βάζουν τότε?
Απάντηση με παράθεση
  #52  
Παλιά 11-09-11, 12:14
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
δεν χρειάζεται να βγάλεις την μπαταρία από το αμάξι. με την μπαταρία στο αμάξι συνδεεις τον φορτιστη και από την μπαταρία πέρνεις ρευμα. καλό είναι στο + να συνδέσεις και μια ασφάλεια 20amber γιατί αν κανείς κάποιο βραχυκύκλωμα θα τα κανείς όλα που@@να.
όσον αφορά τα μπουκάλια. το ένα είναι η γεννητρια μέσα και το άλλο που είναι πιο πάνω έχει διπλό ρόλο. και πληρώνει την γεννητρια με υγρό και από την γεννητρια πάει πάλι στο δοχείο πλήρωσης το οποίο λειτουργεί σαν bubbler έτσι ώστε να μην περάσει νερό μέσα στην εισαγωγή. κάτι σαν αργιλες φαντάσου. αλλά συστήματά έχουνε ξεχωριστά το bubbler.
Απάντηση με παράθεση
  #53  
Παλιά 11-09-11, 13:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλά εγώ θα φτιάξω πειραματικά ένα σύστημα για HHO αρχικά που είναι ποιό εύκολο, και μετά θα δω πως θα ξεχωρίσω το O από το Η. Εψαξα εδώ στο εξοχικό που είμαι τώρα και βρήκα πολλά χρήσιμα πράγματα για την επιχείρηση. Σωληνάκι διάφανο, σφιχτηράκια αρκετά, ασφάλειες, ασφαλειοθήκες, ακροδεκτες, καλώδια, στήριξη για το δοχείο της γεννήτριας υγρού τύπου, διάφορες συστολές, ταφάκια κτλ για τις σωληνώσεις, ρελέ κτλ. Λέω να παραγγείλω αυτό από ebay : http://www.ebay.ie/itm/110364535121?... 4.m1423.l2649 ή αυτό : http://cgi.ebay.ie/HHO-Hydrogen-Gene...em3a63a3 fb62
και να το βάλω στο κέλυφος φίλτρου νερού της AQUA.
http://www.eu-purity.gr/product_info.php?products_id=60
Οπως ειδαμε σε προηγούμενα ποστ μου αυτού του τύπου τις θήκες τις χρησιμοποιούν πολλά άτομα για παραγωγή HHO με την προσθήκη φυσικά των ηλεκτροδίων είτε τύπου μεταλλικών φετών είτε τύπου σπυραλ.

http://www.water4gas.com/images/P/deluxejar3.jpg
http://www.water4gas.com/Deluxe-HHO-Generator-Kit.html
μα καλά 2 ντίζες αρκούν για την ηλεκτρόλυση? αυτό και αν είναι εύκολο!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-11 στις 13:38.
Απάντηση με παράθεση
  #54  
Παλιά 11-09-11, 14:58
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν μπορείς να βάζεις ότι αλάτι, οξύ ή βάση θελεις για να φτιάξεις το διάλυμα του ηλεκτρολύτη προκειμένου να βγάλεις Η και Ο.

Στο διάλυμα θα υπάρχουν τα ιόντα Η+ και ΟΗ- του νερού και αυτά από την διαλυμένη ουσία που πρόσθεσες. Στην περίπτωση του ΚΟΗ θα είναι Κ+ και ΟΗ- και στην περίπτωση του NaCl (αλάτι) θα είναι Να+ και Cl-. Το αποτέλεσμα της ηλεκτρόλυσης σε κάθε ηλεκτρόδιο θα εξαρτάται από το ποιά ιόντα ανταλλάσουν ηλεκτρόνια με τα ηλεκτρόδια και αυτό εξαρτάται και από το είδος των ηλεκτροδίων και από το είδος των ιόντων που υπάρχουν μέσα στο διάλυμα. Davarisx, αν βάλεις NaCl τότε μάλλον θα παράγεις Cl και Η, πως διαβεβαιώνεις ότι δουλεύει το ίδιο?

Δεν υπάρχει ποιό δημιουργικό να ψάχνεται όποιος έχει τεχνικές γνώσεις με τις κατασκευές και την τεχνολογία, αλλά τα τεχνικά θέματα είναι προβλέψιμα και σχεδιάσιμα. Δεν κάνεις ότι θέλεις, το αποτέλεσμα είναι καθορισμένο. Αυτό λέγεται engineering.
Διαβάστε για ηλεκτρόλυση να καταλάβετε πως λειτουργεί και ποιός ο ρόλος ηλεκτροδίων/ηλεκτρολύτη και μετά προχωρήστε.

Η λέξη "γεννήτρια" είναι ένας όρος για νοικοκυρές. Μιλάμε για το λουτρό (δοχείο) ηλεκτρόλυσης. Όπως είχα ξαναγράψει δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει ξηρό και υγρό, αφού και στις δύο περιπτώσεις το νερό πρέπει να βρεθεί ανάμεσα στα ηλεκτρόδια για να γίνεται η ηλεκτρόλυση («ξηρό» λένε το στεγνό πριν την ηλεκτρόλυση?). Στο ξηρό μάλλον έχουν χωριστά το δοχείο (αποθήκη) νερού και αν καταλαβαίνω αυτό για bubbler του davarisx μάλλον υπάρχει κλειστό κύκλωμα που κυκλοφορεί το νερό από το λουτρό ηλεκρόλυσης στο δοχείο αποθήκευσης. Davarisx τι είναι τα bubbles (φυσαλίδες αερίου) που "ξεφορτώνονται" στο δοχείο? Περνάει και το Η2 και Ο2 μέσα από εκεί για να διαχωριστεί από ενδεχόμενους υδρατμούς?

Αυτό που έγραψα από την αρχή είναι με ποιό τρόπο θα αποκλείσεις να ρουφά και διάλυμα ηλεκτρόλυσης ο κινητήρας σου μαζί με το ΗΗΟ και τον αέρα, καθώς οι θάλαμοι δημιουργούν υποπίεση? Η βαλβίδα αντεπιστροφής που είδα σε κάποιο σχήμα είναι για να εμποδίζει προϊόντα (π.χ ατμοί βενζίνης) από τους θαλάμους να περάσουν στο δοχείο ηλεκτρόλυσης (υπάρχει και τέτοιο θέμα) και δεν σε προστατεύουν από ρούφηγμα του διαλύματος ηλεκτρολύτη (νερό και ουσία).

Τέλος, στην περίπτωση ιδανικής διαδικασίας ηλεκτρόλυσης (100% απόδοση) η διάσπαση H2O στα συστατικά του Η2 και Ο2 και η επανασύνδεση τους σε H2O θα έδινε ενεργειακό ισοζύγιο μηδέν. Αν βάλεις και τις απώλειες, ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

Είναι παράλογο λοιπόν να περιμένει κανείς οφέλη, και ότι οφέλη ισχυριστούν μπορούν μόνο να τα αποδόσουν στο ότι θα προέρχονται από καλύτερη καύση της βενζίνης. Εγώ νομίζω ότι όποιοι βλέπουν κάτι απλώς αλλάζουν το μίγμα , .... που αν θέλεις το κάνεις και χωρίς Η !!!!!


Μετά από αυτή τη συζήτηση προσωπικά αρχίζω να σκέπτομαι με ενδιαφέρον τη φωτοδιάσπαση (photodissociation) του νερού για παραγωγή H2 και Ο2. Το νερό θα διασπάται με απορρόφηση ηλιακής ενέργειας από ηλεκρόδια ημιαγωγών. Πως θα σας φαινόταν ένα λεπτό δοχείο διαφανούς υλικού με διάλυμα ηλεκρολύτη πάνω στην οροφή του αυτοκινήτου? Το καλό είναι η μεγάλη επιφάνεια, αλλά η διαδικασία δίνει κάπου 2% απόδοση προς το παρον.

Υ.Γ.
Κάποια συμληρωματικά στα παραπάνω. Σε μια απλή διάταξη ηλεκτρόλυσης, τα ηλεκτρόδια είναι δύο φύλλα (plates) μετάλλου. Για να αυξηθεί όμως η συνολική επιφάνεια σε μικρό χώρο, κάθε ηλεκτρόδιο που χρησιμοποιούν αποτελείται από πολλά φύλλα που είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους όπως τα δάκτυλα κάθε χεριού μας και μετά μπαίνουν του ενός ανάμεσα στα κενά του άλλου.
Αυτό που καθορίζεται στη λειτουργία του συστηματος είναι η πυκνότητα ρεύματος (A/cm2) δηλ το ρευμα που περνάει δια την συνολική επιφάνει κάθε ηλεκτροδίου. Προσοχή δεν είναι το ίδιο να περνάς 3Α ανάμεσα σε 2 φυλλα ή 20 φυλλα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 11-09-11 στις 15:46. Αιτία: Υπάρχει και το edit...
Απάντηση με παράθεση
  #55  
Παλιά 11-09-11, 17:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα θέματα με τα χημικα δεν τα ήξερα μπορώ να πω, πολυ ωραια αυτα που μας διαφώτισες, αυτο με τα ηλεκτρικά στο τελος με τα φυλλα το γνωρίζω αν και αφορα ξηρού τύπου, όντως ο όρος γεννήτρια μάλλον ειναι σωστος αν ειναι ξηρού τυπου, στα αλλα μιλαμε για δοχεια! ελεγα να φτιαξω αλλα μιλησα με μερικους και μάλλον δεν αξιζει να ασχοληθώ με ΗΗΟ, το θέμα είναι να μπορέσουμε να διαχωρίσουμε το Υδρογόνο και το Οξυγόνο και όχι να είναι μαζί! αν και έψαξα παρα παρα πολύ, δεν μπορώ να βρω κανένα τέτοιο σύστημα εκτος του waterfuel.gr!!! Καταλαβα με δοχεία πως μπορουμε να τα διαχωρισουμε, αλλά και να κάνω ένα τετοιο συστημα θα είναι τοσο μεγαλο και θα αποτελειται απο πολλα δοχεια που είναι αδύνατον να μπει σε αμάξι! και φυσικα θελει και χώρο που δεν έχω!

Ομως στο θεμα που λες για τα μιγματα κτλ οπως ειπαμε πολλες φορες ΜΟΝΟ τα συστηματα HHO δλδ Υδρογόνο με οξυγονο μαζι εχουν αυτο το πρόβλημα! και ο λογος ειπαμε ειναι πως παει μαζι οξυγονο και ετσι ο λαμδα και ο MAF αφου βλεπουν πολυ αερα δινουν παραπανω βενζινη, έτσι γινεται λαθος στο μιγμα και καις περισσοτερο και δεν εχεις αρκετο κερδος. Βαζουν λοιπον διαφορα ηλεκτρονικα για να ξεγελανε την ECU ωστε να δειξει ποιο λιγο οξυγονο και να ριξει και το καυσιμο (την βενζινη ομως) γιατι εμεις θα δινουμε υδρογονο, αρα θα καιμε λιγοτερο τοτε! οπότε δεν ειναι το ιδιο με το να πειραξουμε εμεις τα μιγματα γιατι μειωνουμε τις επιδοσεις μας και απαιτουνται ειδικες ιστοριες οπως παραλληλος εγκεφαλος για κατι τετοιο! επισης η μειωση μονο βενζινης καπως θα προκαλεσει φτωχο μιγμα κτλ.

Το αλλο συστημα με ΣΚΕΤΟ υδρογονο ειναι το κορυφαιο γιατι δουλευει αποδοτικα στο μεγιστο, καθως παει στο μοτερ μας καθαροτατο υδρογονο. Ετσι δεν πειραζουμε ΤΙΠΟΤΑ απο MAF και λαμδα οποτε δεν τιθεται καν θεμα. Επειδη ομως δεν λεει να δωσουμε 650 ευρώ, αρχιστε να ψαχνετε πως θα βρουμε αυτο το συστημα! γιατι νομιζω απο θεωριες ειπαμε πολυ καλα πραγματα αλλα και αρκετα.
Εγώ δεν ασχολουμε αλλο με HHO με ενδιαφερει είτε η παραγωγη σκετου ΗΗ για δοκιμη, ειτε να βρω το συστημα να το βαλω μονος μου στο αμαξι σε λογικη τιμη και οχι 650 που ζηταει ο αλλος!
Απάντηση με παράθεση
  #56  
Παλιά 11-09-11, 17:19
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως στο αμάξι δεν είναι να μπει HHO και οχι μονο για τις επιδόσεις (θα είναι ποιο μειωμενες) αλλά θέλει και πατέντες με λαμδα και MAF και επιπλέον ηλεκτρονικά,
Εγω δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν βάζεις ΗΗΟ, δηλαδή Η2 και Ο2 σε στοιχειομετρική αναλογία 2:1 οπως βγαίνει από την ηλεκτρόλυση, τότε μέσα στο κινητήρα βάζεις όσο επιλέον Ο2 χρειάζεται το επιπλέον Η2 να καεί. Οπότε γιατί να αλλάζει η ποσότητα του άκαφτου Ο2 που βλέπει ο Λάμδα? Με καμιά λογική δεν μπορεί να αυξάνεται το οξυγόνο στα καυσαέρια που διαβάζει ο Λάμδα.

Υ.Γ. Αυτά αλλάζουν αν το ΗΗΟ μπαίνει πριν τον MAF

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 11-09-11 στις 17:29.
Απάντηση με παράθεση
  #57  
Παλιά 11-09-11, 17:33
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω δεν το καταλαβαίνω αυτό. Αν βάζεις ΗΗΟ, δηλαδή Η2 και Ο2 σε στοιχειομετρική αναλογία 2:1 οπως βγαίνει από την ηλεκτρόλυση, τότε μέσα στο κινητήρα βάζεις όσο επιλέον Ο2 χρειάζεται το επιπλέον Η2 να καεί. Οπότε γιατί να αλλάζει η ποσότητα του άκαφτου Ο2 που βλέπει ο Λάμδα? Με καμιά λογική δεν μπορεί να αυξάνεται το οξυγόνο στα καυσαέρια που διαβάζει ο Λάμδα.

Δεν εχει καμοια απολυτος σχεση το ΗΗΟ με το ΗΗ.Το πρωτο δεν καιγεται αλλα εκρηγνητε.το δευτερο απλα καιγεται.
Οσο για τον ηλεκτρολυτη που λες πριν πολλα χρονια ειχα κανει πειραμα με αλατι και οι φουσκαλιτσες που παραγονταν με την φωτια κανανε μικρες εκρηξεις.Δεν λεω οτι εκανα την τελεια υλεκτρολυση απλα την καβ@α μου εκανα τοτε.
Τωρα στο θεμα ΗΗ και ΗΗΟ.
εχεις να μας προτεινεις πιο ειναι καλυτερο με αποδειξεις βεβαια?εγω δεν θα ειχα προβλημα να εβαζα και ΗΗΟ αρκει αποδεδειγμενα να ειναι καλυτερο απο το αλλο.
Απάντηση με παράθεση
  #58  
Παλιά 11-09-11, 17:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
και γιατι ολα τα προβλήματα και ολα τα ηλεκτρονικα απαιτουνται ΜΟΝΟ στα συστηματα με ΗΗΟ ενώ στο καθαρό ΗΗ δεν θελει τιποτα???? ας πουμε πως ο λαμδα δεν παιζει ετσι, ο MAF ομως δεν βλεπει παραπανω οξυγονο??? αρα δινει περισσοτερη βενζινη αρα να πως εχουμε λαθος μιγμα! το υδρογονο το βαζουμε για να εκμεταλευτει το 15-25% των κυλινδρων μας που δεν εκμεταλευεται η καυση μας! αν ειναι να βαζουμε και οξυγονο μαζι τοτε τι κανουμε?

Η αρχη ειναι αυτη http://www.saskschools.ca/curr_conte...ysis_water.gif

που θα παει θα βρω τροπο να κανω με δοχεια ξεχωριστα υδρογονο και οξυγόνο!

βρηκα και αυτο : http://hhohellas.webs.com/
και άλλος http://www.automobile-club.gr/shop/i...d94 864e6475c
http://www.ehybridcar.gr/index.php?l...=pages&item=17
καλα αυτα τοσο ρευμα που λενε θες αλλη μια μπαταρια!!!!

homemade HHO seperator : http://www.energeticforum.com/renewa...d-thedude.html

και απο PVC σωληνες!!! http://www.youtube.com/watch?v=Wjg7r...ure=grec_index

εκρηξη σε μπαλονι με HHO http://www.youtube.com/watch?v=2LfQrLUf7Mk&NR=1

Tι γινεται πηρε φωτια το δοχειο εδώ? http://www.youtube.com/watch?v=8W3z4...eature=related καλο κολπο ε?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-11 στις 18:54.
Απάντηση με παράθεση
  #59  
Παλιά 12-09-11, 23:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μετα απο πολυ πολυ ψαξιμο βρηκα αυτα τα links :
http://www.energeticforum.com/renewa...d-thedude.html

http://www.hho-research.com.au/

και μιλάμε πάντα για HHO seperator για να μην μπερδευόμαστε δλδ να βγάλουμε καθαρό υδρογόνο!

Το μοναδικό που βρηκα για αγορα εκτος του waterfuel ειναι στο ebay αυτό :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQ...KQ3aMEWAXQ3aIT
αλλά πρεπει να βρουμε ή να κατασκευάσουμε δοχεία σαν αυτα που έχει ο waterfuel.

Eτοιμάζω εναν διαχωριστή υδρογόνου-οξυγόνου (υγρού τύπου) μικρού μεγέθους για δοκιμές πάγκου να δούμε πως θα τα πάει, πιστεύω μέχρι το Weekend να καταφέρω να το ολοκληρώσω για να έχω τις πρώτες δοκιμές. Η δοκιμή θα γίνει με νερό και αλάτι ή baking power (soda) γιατί δεν θέλω τωρα να πλέξω με καυστική ποτάσα, εξάλου δεν ειναι για το αμάξι αυτό. Και για ρευμα θα δωθεί από τροφοδοτικο θηκης σκληρού δίσκου 2amper 12volts. Τωρα θελω να βρω καλώδια για να συνδεσω το ψηφιακο πολυμετρο σε σειρά να βλέπω τα amper.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-09-11 στις 23:15.
Απάντηση με παράθεση
  #60  
Παλιά 13-09-11, 21:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ξαναεπανέρχομαι στο θέμα μετά τα νέα που ανακάλυψα. Καταρχήν αυτό που ήθελα να φτιάξω θα αλλάξει μορφή θα το κάνω από PVC πλαστικά και αυτό γιατι αυτό που ετοίμαζα αποτελούταν από θηκες φίλτρων πετρελαίου που το κάτω μέρος τους είναι από κάποιο κράμα, καθώς και ορειχάλκινα εξαρτήματα που θα καταστραφούν μετά από κάποιες ηλεκτρολύσεις. Εκτος αυτού ειχαν κόστος 45 ευρώ. Με τοσα μπορώ να πάρω τα 2 δοχεία που χρειάζονται από το ebay. Αυτό για το υδρογόνο και το άλλο για την πλήρωση με νερό.

Τελικά για όποιον ενδιαφέρεται ανακάλυψα πραγματάκια στο ebay που μπορουμε να βουμε σε τιμή συνολικά κάτω των 250 ευρώ! για σύστημα ΗΗ δλδ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ υδρογόνο και οξυγόνο. Εγώ δεν ξανασχολούμε με συστήματα HHO εξηγήσαμε και ποιο πριν τους λόγους που δεν θα θέλουμε, είναι ποιό φτηνά αλλά ξεπερασμένα πλέον και μη αξιόπιστα και ασφαλές, συν ότι πρέπει να πειράξουμε τα μειγματα με ηλεκτρονικά εξαρτήματα στον λαμδα και στον MAF/MAP sensor, γιατί μπερδευει που ειναι μαζί και το Οξυγόνο.

HHO generator-seperators :

http://www.youtube.com/watch?v=RQvP4...layer_embedded

http://www.hydrofuelsys.com/cubecart...d&productId=11
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQ...KQ3aMEWAXQ3aIT
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQ...KQ3aMEWAXQ3aIT

Και τα 2 δοχεία που χρειαζόμαστε είναι φτηνά στο ebay:
http://www.ebay.ie/itm/260846808054?... 4.m1423.l2649
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQ...KQ3aMEWAXQ3aIT
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQ...KQ3aMEWAXQ3aIT

Μπορουμε όμως και να τα φτιάξουμε από σωληνες PVC, βέβαια αυτό του υδρογόνου αν δεν ειναι διάφανο πρέπει στο πλαι να εχουμε σωληνάκι για να βλέπουμε τι κάνει μέσα το περιεχόμενο!
όπως βλέπουμε το κόστος πάει κάτω από 240 ευρώ συνολικά. Εκτός από καλωδιώσεις, ασφαλεια και ρελέ, μπορούμε να βάλουμε διακοπτη ON-OFF για ασφάλεια, καθώς και αμπερόμετρο για να βλέπουμε τι τραβάει από την μπαταρία μας. Αν θελουμε να είμαστε ακομα περισσοτερο καλυμμένοι μπορουμε να βαλουμε και ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα που θα κραταει σταθερα τα amper. Κάτι σαν αυτό :
http://cgi.ebay.ie/12V-30-AMP-DUAL-D...item2eb7571c83
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Στις τιμές του Ελληνα (Αθηνα) ΔΕΝ περιλαμβάνεται αυτό το εξάρτημα! επίσης δεν χρειαζομαστε τπτ σχετικό με MAF/Λαμδα, αυτό ισχύει ΜΟΝΟ στο ΗΗΟ και οχι στο καθαρό HH.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  1.JPG
Εμφανίσεις:  55
Μέγεθος:  124,9 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  2.JPG
Εμφανίσεις:  47
Μέγεθος:  188,7 KB  

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-09-11 στις 21:55.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υδρογονοκίνηση periklis87 TOYOTA AURIS 5 23-08-14 12:46



Page generated in 0,21096897 seconds (84,26% PHP - 15,74% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:22.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)