Σε σχέση με τα παραπάνω ας δούμε και τι λέει ο Ελληνας
http://www.waterfuel.gr σε διάφορα σημεία - Ποιά απάντηση διαλέγει κανείς, ειδικά σε σχέση με τον προηγούμενο που έγραψα?
(1)
http://www.waterfuel.gr/faq.htm
Ερώτηση 6: Το αυτοκίνητο μου έχει εγκέφαλο για να ρυθμίζει την καλή λειτουργία του κινητήρα Δεν θα επηρεαστεί η χαρτογράφηση του με αυτή την μετατροπή? Πως θα επιτύχουμε οικονομία καυσίμου?
Απάντηση: Όχι δεν πειράζουμε τον εγκέφαλο. Τα σημερινά αυτοκίνητα, είτε λειτουργούν με βενζίνη, είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο, έχουν την λεγόμενη μονάδα διαχείρισης κινητήρα (ECU) η οποία δέχεται κάποιες πληροφορίες σε ανάλογες φάσεις λειτουργιάς του κινητήρα (π.χ. ρελαντί, επιτάχυνση, σταθερή πορεία κ.α.), από διάφορους αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι στον κινητήρα μας. Με την αναγνώριση πλουσίου μίγματος (διότι τώρα προσθέτουμε και υδρογόνο) από τον αισθητήρα οξυγόνου, τον λεγόμενο στην τεχνική ορολογία, αισθητήρα "λ", αναγκάζεται η ECU να κόψει ποσότητα ψεκασμού από το βασικό καύσιμο. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε μείωση της κατανάλωσης του βασικού καυσίμου του κινητήρα σας.
(2)
http://www.waterfuel.gr/sm.htm
HHO SM
Κλασική γεννήτρια ΗΗΟ με κωδική ονομασία SM που παράγει υδρογόνο και οξυγόνο αυξάνοντας την συγκέντρωση του οξυγόνου στον θάλαμο καύσης κάτι που αναγνωρίζει ο αισθητήρας λ μεταφέροντας την πληροφορία στον υπολογιστή του οχήματος. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιούμε ένα αντάπτορα για τον αισθητήρα λ με αποτέλεσμα να "κοροϊδεύουμε" τον εγκέφαλο του οχήματος και να επιτυγχάνουμε μία μείωση κατανάλωσης έως και 30%.
(3)
http://www.waterfuel.gr/ssm.htm
HH SSM
Στις γεννήτριες με κωδική ονομασία SSM έχουμε τελειοποιήσει γεννήτρια που παράγει χωριστά υδρογόνο και οξυγόνο. Η συσκευή μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα οχήματα ανεξάρτητα από το καύσιμο που καταναλώνουν. Τα οφέλη της χρήσης υδρογόνου είναι οικονομία στο συμβατικό καύσιμο από 30% μέχρι και 50%, αύξηση της ροπής κατά 1,5-2 χιλιόγραμμα και σχεδόν μηδενισμό των καυσαερίων.
Όσο για το άλλο Ελληνικό site,
http://www.smart-cover.gr, αυτό είναι τελείως απάτη! Με google translation θα έγιναν οι μεταφράσεις:
http://www.smart-cover.gr/product_in...roducts_id=382
Πλάκες από ανοξείδωτο χάλυβα - Τα πιάτα μας κατασκευάζονται στο 316 L από ανοξείδωτο ατσάλι, με λέιζερ κοπή, με μια ειδική χημική και φυσική θεραπεία που αναπτύχθηκε από την ομάδα μας να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής της γεννήτριας. Δεν θα δείτε καφέ καταθέσεις σε ξηρές κύτταρά μας. Βεβαίωση από τον κατασκευαστή εγγυώνται την ποιότητα και την αντοχή του ανοξείδωτου χάλυβα που χρησιμοποιούμε.
http://www.smart-cover.gr/product_in...roducts_id=390
Θα σας επιτρέπουν να ελέγχετε την ένταση του να εισέλθει στην γεννήτρια με έναν πολύ εύκολο τρόπο. Θεία δυνατότητα διατηρεί το κύτταρο λειτουργεί σε χαμηλές θερμοκρασίες λειτουργίας και παρατείνει τη διάρκεια ζωής του κυττάρου, ενώ αυξάνεται η παραγωγή HHO
Αυτή η Θεία Δυνατότητα είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !
Δεν θα ξαναγράψω για το θέμα, απλά αισθάνομαι την ανάγκη να σας πω ότι δεν αξίζει να παίρνετε σοβαρά κανένα από δαύτους.
Η ποσότητα του Η2 είναι ελάχιστη σαν συμπληρωματικό καυσιμο. Αποδίδουν ότι υπάρχουν οφέλη στο ότι η βενζίνη αναφλέγεται γρηγορώτερα ή κάπως αυξάνεται η απόδοση απο το 20% (!) κατά τον Αμερικάνο, που έχει happy customers "Within the first week I had a 82% increase in MPG"
Τα πιστεύει αυτά κανείς ?
http://get-fuel-economy.com/
CAN I GENERATE "FREE ENERGY" IN MY CAR???
You can! But how? Miracles? No, no, no. You generate free energy by ENHANCING the EFFICIENCY of your poorly designed engine!!! Your engine uses 20% of the energy stored in that expensive gasoline - and WASTES 80% for heat, pollution (unburned fuel!) and vibration. Reducing waste with our technology = "free energy" for you! Read on.
ΛΕΤΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΘΛΙΟΙ ?