Αυτός είναι μακριά από εμάς, είμαι Αθήνα εγώ. Αλλά μπορεί να πάρω σετ απο εξωτερικό και να το βάλω μόνος μου. Πρώτα θα μιλήσω με αυτόν
www.waterfuel.gr και ανάλογα τιμές κτλ θα δούμε τι θα κάνουμε.
http://cgi.ebay.ie/DE-LUXE-HHO-DRY-C...item2eb754bc94
Οικονομία βενζίνης κάνεις γιατί το υδρογόνο εκμεταλευεται τους κυλίνδρους στο μέγιστο, και κάνει πλήρη και τέλεια καύση, μειωνονται οι θερμοκρασιες, αυξανονται οι επιδόσεις και μειωνονται οι ρύποι. Είναι σαν να αυξάνονται και τα οκτάνια έτσι. Φαντάσου οτι με τα συμβατικα καυσιμα δεν εκμεταλευομαστε ουτε καν πάνω απο 75-80% των κυλίνδρων μας! αυτος ειναι και ο λογος που υπάρχουν μοτερ αμεσου ψεκασμου μεσα στους κυλίνδρους δλδ με πολλά μπεκ και εχω δει και μοτερ με πανω απο 1 μπουζι ανα κύλινδρο!!! τα κανονικα μοτερ με 1 μπεκ και EFI (ψεκασμός καυσίμου πριν τις βαλβιδες) σίγουρα υστερούν πολύ. Σε αυτά πιστευω με το υδρογόνο θα δούμε τρελές διαφορές!!! ειδικα σε turbo moter! όπως ειπε και ο τύπος ο χημικός στο βιντεο με την corolla, το υδρογόνο είναι σαν να εχεις εκατομυρια μπουζι ταυτόχρονα μεσα στους κυλίνδρους, η τέλεια καύση!
TSI (αμεσος ψεκασμος)
http://www.metacafe.com/watch/631677...motor_deutsch/ αυτα κανουν καλύτερη καυση απο τα EFI (πχ το 4ΕFTE, 4E-FE κτλ).
Για τον controller εχω υπόψη κάτι σαν αυτό :
http://cgi.ebay.ie/8-30-VDC-35A-PWM-...item43a92070e8
Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με την βενζίνη επιταχύνοντας την ανάφλεξη της (καταλύτης).
Αυξάνοντας την ταχύτητα καύσης ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (βενζίνας, υδρογόνου) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα, με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (90%). Τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στη απόληξη της εξάτμισης.
Κάθε ώρα λειτουργίας του ο κινητήρας, θα βελτιώνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα των ρύπων μέχρι να απομακρυνθούν τελείως οι παλιότερες επικαθίσεις. Επίσης πολλές από τις επικαθίσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Συστήνεται μετά το δεύτερο γέμισμα αλλαγή λαδιών και φίλτρου άμεσα.
Αυτά από κάποια επίσημη σελίδα.
Θα μπορούσαμε να καιμε και σκετο υδρογονο αντι αλλο καυσιμο, αλλά αυτο απαιτει τεραστιες ποσοτητες ενεργειας δλδ πολλες μπαταριες! δεξαμενη αποθηκευσης υδρογονου (επικύνδυνη για εκρηξη) αλλιως πως πχ θα κάναμε ενα ταξιδι και να μπορει το αμαξι να κινειτε σε μεγαλες ταχύτητες? και φυσικά πρεπει να παραγουμε πολυ υδρογονο δλδ θελει μεγαλη δεξαμενη νερου, πολλές γεννητριες υδρογονου, και φυσικα το συστημα με τα μπεκ θα επρεπε να ψεκαζει υδρογονο, ενω τωρα το ριχνουμε χυμα στην εισαγωγη αερα. Εχουν γινει και αυτα αλλα δεν συμφερε γιατι πρεπει να εχεις πολλες μπαταριες και να το φορτιζεις ωρες!!! και η δεξαμενη σε ατυχημα θα κανει ΜΠΟΥΜ!!!! ετσι μαλλον κατεληξαν σε αυτα τα συστηματα που ειδαμε που βοηθανε το αλλο μας καυσιμο να κανει τελεια καυση μειώνοντας την καταναλωση και τα καυσαέρια!
EDIT : Μόλις μίλησα με
www.waterfuel.gr και μου πε για το δικό μου μοτερ μπαινει αυτο το σύστημα :
http://www.waterfuel.gr/ssm.htm
Το κόστος είναι 650 ευρώ να το πάρω κομπλέ και να φύγω, η τοποθέτηση είναι +100-150 ευρώ ανάλογα την δυσκολία τοποθέτησης, αλλά μου πε μπορώ να το βάλω και μόνος μου. Τώρα δεν έχει αλλά παραλαμβάνει στις αρχές της επόμενης week!!! ο ρυθμιστης (controller) δεν είναι απαραίτητος είναι για ευκολία, σε λίγες μερες θα τον εχει στο πακέτο, τώρα δεν τον έχει. Αν θελετε αν πάμε πολλοι μπορουμε να πετύχουμε καλύτερες τιμές! ότι θέλετε είμαι μέσα! πιστευω καλύτερα να παρω από Αθηνα με εγγυήσεις κτλ, παρα από ebay!!! σωστά? δίνει εγγυηση 5 χρονια στην γεννήτρια!