Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 08-09-11, 20:17
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Με εντυπωσιάζετε με την τεχνολογική πρωτοπορία σας, είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τα πάντα!
Ας "απαντήσετε" όμως πρώτα τα εξής ερωτήματα:
(1) Τι αέριο από την ηλεκτρόλυση πάει μέσα στους κυλίνδρους, H2 ή και O2
(2) Τι ροή Η2 βγάζει αυτό το συστηματάκι ηλεκτρόλυσης, περισότερο από κανα-πείραμα που βλέπατε στο σχολείο? Ένα λιτρο νερό δεν πρόκειται να δίνει περισσότερη ενέργεια από 1 λιτρο βενζίνης. Η βενζίνη καιγεται όλη, απο το νερό θα καιγεται το H2 (2gr ανα 18gr Η2Ο)
(3) Δεν είναι ξηρό cell, νερο πέφτει ανάμεσα σε 2 ηλεκτρόδια και στο ένα μαζεύει υδρογόνο. Αποκλείεται να ρουφήξει και νεράκι ο κινητήρας από την υποπίεση στου θαλάμους
(4) Έριξα μια ματια στο manual, πρέπει να ρυθμίζεις τον ηλεκτρολύτη (KOH) κτλ μάλλον γιατι δεν αλλάζει την τάση, με το χερι θα τα κάνετε αυτά ... στο δρόμο?
(5) Τα ηλεκτρόδια θα διαβρώνονται, πόσο υποτίθεται ότι "ζουν"?
(6) Από ότι φαίνεται πρέπει να αλλάξετε και την ECU/προγραμματισμό ή να ξεγελάτε τους αισθητήρες.
Για μια πρακτική σε μηχανολογια θα τα έκανα, όχι στο αυτοκίνητο μου.

Υ.Γ. Ένα τελευταίο ερώτημα είναι πόσο θα σας κοστίζει 1 λίτρο απιονισμένο νερό σε σχεση με 1 λίτρο βενζίνης

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 08-09-11 στις 20:35.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 08-09-11, 20:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν είμαστε δυστυχώς σε θέση να απαντήσουμε σε όλα τα ερωτηματα που θέτεις γιατι ειναι κάτι νέο για εμας. Οπως ηταν και το υγραεριο μέχρι πρότεινος και είχαμε απειρες ερωτησεις. Εκατσα και ειδα πολλα βιντεος και πολλές σελίδες και βλεπω στο εξωτερικο γινεται χαμος και ολοι ειναι ευχαριστημενοι. Εγω ειμαι προθυμος να βαλω μονος μου παντα εννοειτε. Θα μιλησω πρωτα αν ειναι με καποιο μαγαζι εδω και βλεπουμε.

Θα πω ομως πως το υδρογονο ανακατευεται με τον εισερχομενο αερα με σκοπο να εκμεταλευτει ολο τον χωρο καυσης. Δες το βιντεο πριν που ειπα με την corolla για να το καταλαβεις απο τεχνικη εξηγηση γιατι μαλλον δεν τα ειδες ολα!
Οποτε στους κυλινδρους παει αερας και βενζινη οπως τα ξερουμε, απλα στον αερα θα εχει ανακατεμενο και υδρογονο!
Δεν χρειαζεται πολυ υδρογονο για να επιτυχουμε τα αποτελεσματα που λενε! το υδρογονο ειναι προσθετο στο καυσιμο, πως γινεται με το νιτρο? κατι αναλογο. Μεγαλη παραγωγη και συνεπως τεραστια καταναλωση ενέργειας θα θέλαμε αν το αμαξι ειχε βασικο καύσιμο ΜΟΝΟ υδρογόνο! τωρα αυτο δεν ισχυει! αν θελουμε ομως ποιο καλα αποτελεσματα μπορουμε να βαλουμε παραπανω απο 1 γεννήτριες υδρογόνου!!! αλλα μαλλον δεν θα μας φτανει 1 μπαταρια! ακομα και 20% οικονομια να κανουμε μας χαλαει? με το κοστος αυτο δε νομίζω! στην ECU δεν αλλαζει και δεν ακουμπαμε τιποτα! ειδες τα βιντεος και την σελιδα που εδωσα πριν? για τα ηλεκτροδια που λες νομιζω αυτο ισχυει σε μερικων τυπων γεννητριες. Τον ηλεκτρολυτη δεν τον ρυθμιζεις συνεχεια! λες την σκονη? αυτο την 1η φορα λενε στο 1ο βιντεο το Ελληνικο που δειχνει την τοποθετηση.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 08-09-11, 20:52
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σήμερα ήρθε ένας φίλος του αφεντικού μου με μια τέτοια συσκευή. Αυτός κάνει εισαγωγή και πουλάει σε συνεργεία της περιοχής και όχι μόνο.

Μας εξήγησε πολλά. Μας είπε πολλά μυστικά. Του έκανα αρκετές ερωτήσεις γι αυτά που έχω ακούσει και μου έδωσε απαντήσεις.

Είπε πως υπάρχουν 2 ειδών γεννήτριες. Υγρού και Ξηρού Τύπου.

Όλα δείχνουν να είναι μελετημένα και να μην υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία του συστήματος.

Πάντως μην φανταστείτε πως πρέπει να βάζουμε μεγάλες ποσότητες νερού για να κάνουμε ταξίδι κλπ. Το σύστημα χρειάζεται περίπου 2 λίτρα απιονισμένο νερό και κάποιον ηλεκτρολύτη (π.χ ΚΟΗ, καυστική ποτάσα) Η αυτονομία που δίνουν είναι 25 ώρες λειτουργίας για κάθε λίτρο νερού.
Με κάτι υπολογισμούς μας είπε πως θα γεμίζουμε την συσκευή κάθε 3-4 ντεπόζιτα βενζίνης.

Όσον αφορά το νερό στον κινητήρα, είπε πως θα τραβήξει αν βάλουμε περισσότερη ποσότητα νερού από αυτήν που λέει ο κατασκευαστής. Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί και νεροπαγίδα για ασφάλεια, σε περίπτωση που κάποιος βάλει περισσότερη ποσότητα από την απαιτούμενη.

Την Δευτέρα περιμένει κάτι νέες συσκευές και θα μας επισκεφτεί ξανά. Αν μάθω κάτι καινούριο θα σας πω.


Και από τιμές ??
Ολοκληρωμένο βασικό kit για αυτοκίνητα έως 2.0 λίτρα 370€ με ΦΠΑ

Νικηφόρε...βρήκα και ενα σχεδιαγραμμα για την περίπτωσή σου

__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 08-09-11 στις 21:07.
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 08-09-11, 21:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μερικά πραγματάκια που βρήκα στο ebay και σε καλές τιμές :

1) Γεννήτρια υδρογόνου ξηρού τύπου (αυτή προτιμάτε καλύτερα)
http://www.ebay.ie/itm/280725209506?... 4.m1423.l2649
2) Γεννήτρια υδρογόνου υγρού τύπου (είναι φτηνότερες από τις άλλες) :
http://www.ebay.ie/itm/270807219776?... 4.m1423.l2649
3) Δοχείο νερού για την αντλία ξηρού τύπου :
http://www.ebay.ie/itm/260846808054?... 4.m1423.l2649
4) Αμπερόμετρο για να βλέπουμε τι τραβάει η γεννήτρια υδρογόνου :
http://cgi.ebay.ie/Mini-Blue-LED-DC-...em27b503 abae
5) Potassium Hydroxide KOH (Biodiesel HHO Soap) 500g Tub (Ηλεκτρολύτης)
http://cgi.ebay.ie/Potassium-Hydroxi...item45fce680f2
6) Βαλβίδα ελέγχου για ασφάλεια
http://cgi.ebay.ie/6MM-1-4-INCH-CHEC...item2eb5a4f7f6
7) Controller ελέγχου ρεύματος γεννήτριας υδρογόνου
http://cgi.ebay.ie/8-30-VDC-35A-PWM-...item43a92070e8

Ευχαριστώ για το σχήμα! εγώ βέβαια εχω map sensor και όχι MAF. Ο διαμορφωτής τάσης τι κάνει? δεν το έχω δει αλλού! η τιμή ειναι με τοποθέτηση ή χωρίς? καλά το δυναμό τι ρόλο βαράει στο σχήμα? σε ότι άλλες συνδεσμολογίες βρηκα ουτε δυναμο δειχνουν ούτε και διαμορφωτή τάσης!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-09-11 στις 10:03.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 09-09-11, 00:18
Το avatar του χρήστη _nicolas_
_nicolas_ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2007
Μοντέλο: Corolla ΕΕ90
Περιοχή: Καστοριά - Κιλκίς
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
_nicolas_ θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ωραία όλα αυτά ρε παιδιά αλλά οικονομία στην βενζίνη πως κάνεις ? Πατώντας λιγότερο γκάζι ?
Σορρυ αλλά αυτό δεν το κατάλαβα
Σε καμπιρατερ μπαίνει ?? Λογικά ναι αλλά για πείτε
__________________
My Garage
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 09-09-11, 02:15
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
Είπε πως υπάρχουν 2 ειδών γεννήτριες. Υγρού και Ξηρού Τύπου.
Οντως επειδη το εχω ψαξει πολυ ετσι ειναι.και υγρου τυπου ειναι αψογο απο την στιγμη που τα μερη που ειναι μεσα στο διαλυμα ειναι ανοξειδωτα.
Οι τιμες του ειναι καλες αν περιλαμβανουν και εγκατασταση γιατι σαν σκετο συστημα να το αγορασεις ειναι ακριβο.αλλα σαν συστημα που το ειδα στην φωτο δεν μου γεμιζει το ματι.καταρχην εχει παραλειψει να γραψει στα τεχνικα χαρακτηριστικα και καποια αλλα.
Για παραδειγμα δεν αναφερει απο ποσες πλακες αποτελειτε η γεννητρια.
Ο διαμορφωτης pwm δεν ξεκιναει να ρυθμιζεται απο 0 amper εως 40 αλλα απο 8-40.
λεει οτι παραγει περιπου 100 λιτρα ανα ωρα HHO αρα ανα λεπτο καπου 1,66 λιτρα και το δινει το κιτ για μεχρι 2000κυβικα ενω σε συστημα Πορτογαλικο που βρηκα εγω δινει max 2 λιτρα ανα λεπτο και ειναι απο 1400-2800 κυβικα.

Eγω απο αποψη τιμης και σαν κατασκευη προτιμω να βαλω στο δικο μου τα παρακατω

πληρες σετ αυτο http://www.smart-cover.gr/product_in...roducts_id=383

και σαν εξτρα ηλεκτρονικο ελεγχο για ελεγχο amper
http://www.smart-cover.gr/product_in...roducts_id=390
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 09-09-11, 09:52
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αυτός είναι μακριά από εμάς, είμαι Αθήνα εγώ. Αλλά μπορεί να πάρω σετ απο εξωτερικό και να το βάλω μόνος μου. Πρώτα θα μιλήσω με αυτόν www.waterfuel.gr και ανάλογα τιμές κτλ θα δούμε τι θα κάνουμε. http://cgi.ebay.ie/DE-LUXE-HHO-DRY-C...item2eb754bc94
Οικονομία βενζίνης κάνεις γιατί το υδρογόνο εκμεταλευεται τους κυλίνδρους στο μέγιστο, και κάνει πλήρη και τέλεια καύση, μειωνονται οι θερμοκρασιες, αυξανονται οι επιδόσεις και μειωνονται οι ρύποι. Είναι σαν να αυξάνονται και τα οκτάνια έτσι. Φαντάσου οτι με τα συμβατικα καυσιμα δεν εκμεταλευομαστε ουτε καν πάνω απο 75-80% των κυλίνδρων μας! αυτος ειναι και ο λογος που υπάρχουν μοτερ αμεσου ψεκασμου μεσα στους κυλίνδρους δλδ με πολλά μπεκ και εχω δει και μοτερ με πανω απο 1 μπουζι ανα κύλινδρο!!! τα κανονικα μοτερ με 1 μπεκ και EFI (ψεκασμός καυσίμου πριν τις βαλβιδες) σίγουρα υστερούν πολύ. Σε αυτά πιστευω με το υδρογόνο θα δούμε τρελές διαφορές!!! ειδικα σε turbo moter! όπως ειπε και ο τύπος ο χημικός στο βιντεο με την corolla, το υδρογόνο είναι σαν να εχεις εκατομυρια μπουζι ταυτόχρονα μεσα στους κυλίνδρους, η τέλεια καύση!
TSI (αμεσος ψεκασμος) http://www.metacafe.com/watch/631677...motor_deutsch/ αυτα κανουν καλύτερη καυση απο τα EFI (πχ το 4ΕFTE, 4E-FE κτλ).

Για τον controller εχω υπόψη κάτι σαν αυτό : http://cgi.ebay.ie/8-30-VDC-35A-PWM-...item43a92070e8

Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με την βενζίνη επιταχύνοντας την ανάφλεξη της (καταλύτης).
Αυξάνοντας την ταχύτητα καύσης ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (βενζίνας, υδρογόνου) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα, με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (90%). Τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στη απόληξη της εξάτμισης.
Κάθε ώρα λειτουργίας του ο κινητήρας, θα βελτιώνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα των ρύπων μέχρι να απομακρυνθούν τελείως οι παλιότερες επικαθίσεις. Επίσης πολλές από τις επικαθίσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Συστήνεται μετά το δεύτερο γέμισμα αλλαγή λαδιών και φίλτρου άμεσα.
Αυτά από κάποια επίσημη σελίδα.

Θα μπορούσαμε να καιμε και σκετο υδρογονο αντι αλλο καυσιμο, αλλά αυτο απαιτει τεραστιες ποσοτητες ενεργειας δλδ πολλες μπαταριες! δεξαμενη αποθηκευσης υδρογονου (επικύνδυνη για εκρηξη) αλλιως πως πχ θα κάναμε ενα ταξιδι και να μπορει το αμαξι να κινειτε σε μεγαλες ταχύτητες? και φυσικά πρεπει να παραγουμε πολυ υδρογονο δλδ θελει μεγαλη δεξαμενη νερου, πολλές γεννητριες υδρογονου, και φυσικα το συστημα με τα μπεκ θα επρεπε να ψεκαζει υδρογονο, ενω τωρα το ριχνουμε χυμα στην εισαγωγη αερα. Εχουν γινει και αυτα αλλα δεν συμφερε γιατι πρεπει να εχεις πολλες μπαταριες και να το φορτιζεις ωρες!!! και η δεξαμενη σε ατυχημα θα κανει ΜΠΟΥΜ!!!! ετσι μαλλον κατεληξαν σε αυτα τα συστηματα που ειδαμε που βοηθανε το αλλο μας καυσιμο να κανει τελεια καυση μειώνοντας την καταναλωση και τα καυσαέρια!

EDIT : Μόλις μίλησα με www.waterfuel.gr και μου πε για το δικό μου μοτερ μπαινει αυτο το σύστημα : http://www.waterfuel.gr/ssm.htm
Το κόστος είναι 650 ευρώ να το πάρω κομπλέ και να φύγω, η τοποθέτηση είναι +100-150 ευρώ ανάλογα την δυσκολία τοποθέτησης, αλλά μου πε μπορώ να το βάλω και μόνος μου. Τώρα δεν έχει αλλά παραλαμβάνει στις αρχές της επόμενης week!!! ο ρυθμιστης (controller) δεν είναι απαραίτητος είναι για ευκολία, σε λίγες μερες θα τον εχει στο πακέτο, τώρα δεν τον έχει. Αν θελετε αν πάμε πολλοι μπορουμε να πετύχουμε καλύτερες τιμές! ότι θέλετε είμαι μέσα! πιστευω καλύτερα να παρω από Αθηνα με εγγυήσεις κτλ, παρα από ebay!!! σωστά? δίνει εγγυηση 5 χρονια στην γεννήτρια!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-09-11 στις 10:43.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 09-09-11, 12:25
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
650 ευρω για ενα τετοιο συστημα ειναι απλα πεταμενα λεφτα.καταρχην τοσο δεν στοιχιζει ενα κιτ υγραεριοκινησης (στον εμπορα μιλαω).
Δεν ξερω αλλα βλεπω παλι εχουνε μυριστει κονωμα και βαρανε στο ψαχνο.Ο αλλος μου ειπε γυρω στο χιλιαρικο και το ιδιο συστημα το βρηκα Σαλονικα με 250 .Καπου να υπαρχει και ενα οριο πιστευω.

Νικηφορε αν καναμε ομαδικη παραγγελια θα ημουνα μεσα αλλα οχι για το συστημα που αναφερεις αλλα για το αλλο που γραφω πιο κατω.

Εdit..Νικηφορε ο controller ειναι απαραιτητος για να λες εσυ στην γεννητρια ποσο ρευμα να τραβηξει.Σε αντιθετη περιπτωση θα καθεσαι σαν μαγειρας θα ριχνεις υλεκτρολυτη λιγο λιγο μεχρι να δεις τα επυθημιτα AMPER.
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 09-09-11, 14:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Στο ebay το πλήρες σύστημα ΜΑΖΙ με τον controller δεν ξεπερνάει μαζί με μεταφορικά από χώρα της ΕΟΚ τα 350 ευρώ και χωρις κατω απο 260!!!
Οποτε ναι ειναι πολλα μάλλον τα 650! οπως και να έχει εγώ θελω να το εγκαταστήσω μόνος μου να έχω και την χαρά! ο ηλεκτρολύτης αυτο το ΚΟΗ στο 1ο βιντεο που εδειξα για τοποθέτηση λενε πως το βαζεις ΜΙΑ φορα οταν το βαλεις το σύστημα στην αρχη!!! για τι μαγειρα μου λες και μαγειρικη!!! μια φορα ρυθμιζεις τα amper. Εδώ μαζι και με άλλα καλούδια! http://cgi.ebay.ie/DE-LUXE-HHO-DRY-C...item2eb754bc94

και άλλο : http://cgi.ebay.ie/HYDROGEN-GENERATO...item415cf5c6ce

Αυτο το φτηνοτερο που βρηκα : http://cgi.ebay.ie/HHO-BROWNS-GAS-DE...c5b4a5b28#shId

Τελικά ρε συ davarisx ποσο πάει αγορα μονο ΟΛΑ κομπλε??? και αν εχεις κανα site.
http://waterfuel.blogspot.com/2011/06/ssm.html και μερικες φωτος τοποθετημένων.

http://waterpoweredcar.com/hydrobooster.html

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 09-09-11 στις 14:36.
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 09-09-11, 16:53
Το avatar του χρήστη _nicolas_
_nicolas_ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2007
Μοντέλο: Corolla ΕΕ90
Περιοχή: Καστοριά - Κιλκίς
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 315
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
_nicolas_ θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το χειμώνα με το νερό τι γίνετε του ρίχνουν παραφλού ή με αυτή την σκόνη δεν παγώνει κιολας ?
Αν βρούμε κανένα κιτ στα 200 ευρώ θέλω και εγώ, αν βέβαια μπορεί να μπει σε καμπιρατερ.

Αυτό που βγαίνει στα 207 ευρώ και με ομαδική παραγγελία πέφτει η τιμή πως σας φαίνεται ?
__________________
My Garage
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υδρογονοκίνηση periklis87 TOYOTA AURIS 5 23-08-14 12:46



Page generated in 0,20943999 seconds (84,59% PHP - 15,41% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)