Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
03-09-11, 22:43
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
και εγω για μερικα χρονια δεν φορουσα, αλλα την μαμα την ειχα μονο οταν ειχα το μαμα intercooler απο πανω, απο τοτε που μπηκε μπροστα μαμα σκαστρα τελος για εμενα. Αυτο που λες οτι εχεις ενα θεμα με τα μαμίσια δεν το καταλαβα παντως τι εννοεις! εχεις λογο που εχεις την μαμα σκαστρα ή γενικα θες μαμισια πραγματα στο μοτερ? γιατι το 2ο να ισχυει χλωμο το κοβο ήδη εχεις αλλαξει αρκετά!
|
07-09-11, 15:29
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.007
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το 2ο Νικηφορε!
Γενικα δεν εχω αλλαξει στο μοτερ κατι περα απο cooler κατω,μπουζοκαλωδια.........αυτα νομιζω..
Παντα μιλαμε για μετατροπη που καποια πραγματα επρεπε.....
|
07-09-11, 18:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
και η σκάστρα είναι στα πρέπει! εγώ πάντως έβαλα μόνος μου εννοειτε με μηδενικό σχεδον κοστος το μαμα intercooler μπροστά και εχω εντυπωσιαστει απο τα αποτελέσματα, σε σχεση με το απο πάνω γιατι για πολυ καιρο ετσι το χα στο GT. Τα μπουζοκαλωδια τα αλλαξα γιατι μου κοπηκε αυτο που παει το ρευμα απο τον πολλαπλασιαστη στο καπακι του διανομεα! με βαρεσε και το ρευμα και τα ειδα ολα κολιωμενα λεμε! το μαλλι εγινε μοικανα!!! ΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑ ΜΗΝ το δοκιμασετε! αλλα ειχε πλακα! pp
|
08-09-11, 00:00
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
το μαλλι εγινε μοικανα!!! ΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑ ΜΗΝ το δοκιμασετε! αλλα ειχε πλακα! pp
|
κατι τετοιο εννοεις? για να μπω στο νοημα...
__________________
im not a hater,my momma told me it was called an opinion
YOU CAN SLEEP IN YOUR CAR BUT YOU CAN'T RACE YOUR HOUSE.
|
08-09-11, 10:56
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αστο! μη σου τυχει!!! με εχουν χτυπησει και 220 μερικες φορες αλλα σαν του αυτοκινητου απο τον πολλαπλασιαστη δεν ήταν! γιαυτο προσοχη στα μπουζοκαλωδια! τα μαμισια του 4Ε-FTE επειδη εχει το i/c απο πανω γινονται μακαρονια βραστά! κατά την γνώμη μου καλό είναι να τα αλλαζουμε με καλύτερα όταν κατεβάσουμε το i/c μπροστά!
|
08-09-11, 17:22
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-11-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη-Ευοσμος
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.007
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Kαι εμενα δημιουργηθηκε προβλημα για αυτο και τα αλλαξα.......
|
23-09-11, 17:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οσοι εχετε κανει την μετατροπη τι εχετε κανει για την βαση του σασμαν δεξια οπως κοιταμε το μοτερ?εμενα την ειχαν τροχισει για να την βαλουν και ειχαν τροχισει και το νευρο.οποτε η βαση εσπασε και σιγα σιγα εσπασαν και οι υπολοιπες.τωρα θα φτιαχτει χειροποιητη με βαση απο ε11 με μοτερ vvti.
|
24-09-11, 00:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οπως σου ειπα jason εμενα τουλαχιστον ειναι η μαμα του 4E-FE, (εκανα ελεγχο απο το προγραμμα της Toyota, το Toyota EPC), φαινεται να εχει βασεις απο κατω επιπεδες, δεν γνωριζω τι πατεντα εχει γινει! παντως οι αλλες 3 ειναι οι μαμα του 4E-FE, μαλιστα την μπροστινη την εχω αλλαξει μια φορα κιολας με την μαμισια της toyota και την γεμισα παμπριζοκολλα γιατι ειναι μαπα! και ο 4E-FTE απο τα πολλα τουρμπισματα την κοβει για πλακα.
|
21-01-12, 00:35
|
|
|
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πόσο πρέπει να είναι η συμπίεση του κινητήρα μας όταν πάω να τον μετρήσω; σε bar.
|
21-01-12, 10:25
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Γενικα πρεπει να ειναι πανω απο 110 αλλα αυτο δεν εχει να κανει κατι..
Πρεπει και οι 4 κυλινδροι να εχουν πανω κατω την ιδια συμπιεση να μην εχουν μεγαλη αποκλιση μεταξυ τους..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16793299 seconds (81,01% PHP - 18,99% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|