Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros
καλα πραγματικα αλογα δεν τα λες γιατι σε toyota 180 αλογα τουρμπατο δεν κουνιονται μεταξυ μας,και οσο για το τουρμπατα θα δουμε για ποσο θα δουλεψουν αυτα τα μοτερ που τα βγαζει με το κιλο το vag group.μαθανε και τα tsi τωρα με παπατζιλικια πουλανε σαν τρελα με το σκεπτικο που ειχαμε το 90 ξυπνησε ξαφνικα και η γερμανια που το 90 εκτος απο το gti δυνατο golf δεν υπηρχε ουτε σε φαντασιωση
προσωπικη γνωμη παντα
|
αν μου συγκρινεις starlet/corolla E11 turbo τσιγκλισμενο, με passat μαουνα 1400 κιλα μαμισιο...τα πραγματα ειναι αυτονοητα υπερ του toyota,αλλα το σχολιο μου περι πραγματικων αλογων πηγαινε στο γεγονος οτι ο 1800tsi δηλωνεται 160hp αλλα τα πραγματικα του αλογα κυμαινονται γυρω στα 175-180hp...Σε ολα τους τα μοτερ οι γερμανοι ,δηλωνουν την χαμηλοτερη τιμη ιπποδυναμης που εχουν λαβει απο δυναμομετρησεις σε ενα αριθμο κινητηρων ..ωστε ο υποψηφιος αγοραστης οταν αγοραζει vw να εχει εξασφαλισμενα τα ονομαστικα αλογα ακομα και στην χειροτερη περιπτωση μοτερ .Παιζουν ρολο και οι φορολογικες κλιμακες στην Γερμανια επισης.
Τωρα στο θεμα κοντρας/δοκιμης επιταχυνσεων σε ανοικτο δρομο
το avensis παει σχεδον αντιστοιχα (πιθανοτατα ελαφρα πιο γρηγορα) με passat 1.4 tsi με 140 πραγματικα αλογα
http://www.autotriti.gr/news/preview...category_id=72
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=3712
με το 1.8 δεν υπαρχει συγκριση ,ειδικα αν το tsi φοραει DSG που αυτην τη στιγμη ειναι το κορυφαιο σαζμαν στα αυτοκινητα ανεξαρτητως κατηγοριας μεχρι 30000 ευρω
VW PASSAT 1.8 TSI DSG (A)
Dimensions: 4,765mm x 1,820mm x 1,472mm
Engine: 1,798cc 16v inline 4
Transmission: Seven-speed dual-clutch front-wheel drive
Power: 160bhp @ 5,000-6,200rpm* (εργοστασιακες ονομαστικες τιμες)
Torque: 250Nm @ 1,500-4,200rpm
0-100kmh: 8.5 seconds
Top speed: 215kph
Fuel consumption: 7.3 litres/100km (city-highway)
TOYOTA OPTIMAL DRIVE 1.8 VALVEMATIC
Engine code 2ZR-FAE
Type Four cylinders in-line
Valve mechanism DOHC 16-valve Valvematic
Displacement (cc) 1,798
Bore x stroke (mm) 80.5 x 88.3
Compression ratio 10.5:1
Max. power (bhp @ rpm) 145 @ 6,400
Max. torque (Nm @ rpm) 180 @ 4,000
οπως φαινεται ,η αποδοση των δυο κινητηρων δεν εχει καμια σχεση,ουτε η ελαστικοτητα τους και ειναι λογικο μιας κι ο ενας ειναι turbo ενω ο αλλος Ν/Α
...κι αυτο φαινεται ποιο εντονα στο δρομο μιας και την ροπη που βγαζει ο 2ZR-FAE ΣΤΙς 4000+ σ.αλ....ο tsi την βγαζει απο τις 1500 σ.αλ και μαλιστα οχι 18,5kg ροπη αλλα 25,5kg ροπη....και κραταει πανω απο 20kg ροπη μεχρι κοφτη...