Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pantelis
διαφανε και corollapatra εχετε δικιο συγγνωμη απο μερους μου..προσωπικα δν εχω με κανεναν απλα απαντησα σε αναλογο υφος ΕΞΕΛΑΒΑ...
|
Αν και για εμένα το θέμα λήγει εδώ.... το ύφος.. εσύ το ξεκίνησες, προτιμώντας να τα χώσεις σε κάποιον... παρά να ανταπαντήσεις με όμορφο ύφος, όπως ήτανε το δικό μου πρώτο πόστ.
Καλό θα ήτανε να μην ρίχνεις λάδι στην φωτιά, και μετά να λές ότι δεν έκανες τίποτα. πως εσύ, δεν είδα να νοιάστηκες καθόλου για αυτά που έγραψα, γιατί να νοιαστώ εγώ. Το χέστηκα λοιπόν εκεί πήγαινε... απαντηση στα δικά σου ήτανε. Οταν δείχνεις αδιαφορία, θα λάβεις αδιαφορία.
Ξανασκέψου τι έγραψες ακριβώς, και αναλογίσου, το ύφος που χρησιμοποίησες. Είναι γνωστό σε όλους, ότι ποτέ δεν απαντάω με τέτοιο ύφος, παρά μόνο όταν με προκαλούνε. θα μπορούσες να τα θέσεις πολύ πιο όμορφα και να κάνουμε μια επικοδομητική συζήτηση, προκειμένου να βγάζαμε και κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Εσύ προτίμησες να μου την πείς με χίλια. Δεκτό. Μην περιμένεις όμως απο εμένα χαλαρή αντίδραση, και να σε αφήσω να γράφεις ελεύθερα ότι θέλεις.
Εληξε λοιπόν το θέμα.
Αν πάραυτα θέλεις να σχολιάσουμε το θέμα τις "κόντρας". Κανένα πρόβλημα.
Οταν λοιπόν, είσαι με τον φίλο σου.... και οδηγάς σε μια εθνική, δεν είναι δύσκολο να συννενοηθείς. Οποτε είναι σχετικά εύκολο. Επίσης, δεν είπα ότι κολλησα αμέσως πίσω του.... Είπα... ξεκινήσαμε στα 100-110. Και στα 140 περίπου ήμουνα πίσω του. Λάβε υπόψη σου, ότι είναι πιο πιθανό, να καθυστερήσω εγώ ένα κλίκ να πατήσω παρά εκείνος, που μου κάνει το σινιάλο. Παρόλαυτα, καταλήγω στο συμπέρασμα, ότι το Avensis, είναι ένα απο τα δυνατότερα της ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ του. Το Civic, είναι 140 άλογα. Το δικό μου 147. To Civic, πιο στημένο απο το δικό μου (Εδικά το πρώτο Civic).
Και αν θέλεις να βάλουμε και άλλον έναν παράγοντα (πιο πολύ για να σου τονίσω ότι η λογική της κόντρας έχει φύγει απο το μυαλό μου προ πολλού), και τα 2 αυτόματα! Για να συνεχίσουμε λοιπόν την κουβέντα εντός θέματος, η διαφορά τους εντοπίζεται σε 2 πράγματα (και ο λόγος που το συζητάω, και ήτανε και εξ αρχής ο λόγος, είναι για να δούμε εάν αυτοί οι λόγοι συντρέχουνε και σε σχέση με ενα VAG όχημα τέτοιας κατηγορίας), στην χαρτογράφηση του κινητήρα, όπου πιστεύω ότι η ΤΟΥΟΤΑ, έχει δώσει την δύναμη ψιλά.... (και αυτό το ξέρω επίσης απο τεσταρισμένη κόντρα με τον φίλο μου, όπου χαμηλά δεν μπορούσα να σταθώ δίπλα του ούτε για δείγμα), καθώς οικογενειακό/ταξιδιάρικο, άρα δύναμη στην Εθνική/προσπεράσεις. Ενώ η Honda την έχει δώσει χαμηλά. Και 2ον, σίγουρα πάιζει ρόλο το σασμάν. Το CVT της ΤΟΥΟΤΑ σαν τεχνολογία, είναι αλλού. Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα σασμάν που προέρχεται σαν τεχνογωσία απο την LEXUS. Οταν το δικό μου αλλάζει κάτα βούληση ανάλογα με την στιγμιαία ανάγκη σε δύναμη ή ροπή, είναι λογικό -θεωρώ- να μην μπορεί να κάτσει δίπλα σε μεσαίες/μεγάλες ταχύτητες.
Ορμώμενος λοιπόν απο αυτό το σκεπτικό -το οποίο και ήλπιζα ότι θα αναλύαμε, αντι αυτού που έκανες- ήθελα να δούμε, εάν αυτές οι διαφοροποιήσεις μπορούνε να υπάρξουνε και σε μια συζήτηση AVENSIS - VAG Σεντάν. Εφόσον, υπάρχουνε, ίσως να επιβεβαιώνουνε την διαπίστωσή μου ότι δεν θα είναι και τόσο εύκολο σενάριο να περάσουνε το Avensis (Οπως θα είδες, εγώ δεν είπα ΠΟΤΕ ότι είναι μπροστά το AVENSIS, είπα όμως ότι μάλλον θα είναι δύσκολο σενάριο αυτό για τα οχήματα του VAG Group).
Αυτά τα ολίγα λοιπόν.. με καμιά διάθεση παρεξήγησης (άλλωστε δεν το ξεκίνησα εγώ). Απλά κάνε μου την χάρη, άλλη φορά, εάν έχεις κάποιο πρόβλημα.... να το λες κατ' ιδίαν. Και όχι αν προσπαθείς να επιτεθείς με τέτοιον τρόπο, και χωρίς λόγο και αφορμή.
Υ.Γ. Πίστεψέ με, είμαι ο τελευταίος που θα ασχοληθεί εάν με τσαγιάζει κάποιος ή όχι. Με αφήνει παγερά αδιάφορο. Απλά έτσι είμαι. Αν αυτό το εκλαμβάνεις ώς αδυναμία, είναι απλά επειδή δεν με ξέρεις. Οπότε σε δικαιολογώ απόλυτα. Τέλος, εάν το "χέστηκα" σε προσέβαλε.... σου ζητάω ΣΥΓΝΏΜΗ.