Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
30-08-11, 16:09
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μας σούβλισε το rallye...α και ο jason είχε νίτρα!
Πάντως το G6 το λέω ξανά ότι έκατσε πολύ καλά.Και όταν είχα πατήσει 14άρης με το ίδιο, είχαμε περίπου ίδια διαφορά, αλλά πίσω εγώ...
|
30-08-11, 20:20
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
Μας σούβλισε το rallye...α και ο jason είχε νίτρα!
Πάντως το G6 το λέω ξανά ότι έκατσε πολύ καλά.Και όταν είχα πατήσει 14άρης με το ίδιο, είχαμε περίπου ίδια διαφορά, αλλά πίσω εγώ...
|
λεπτομερειες???
|
30-08-11, 21:39
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
παρα πολυ καλο ηλια,εχει δυναμη παντου, ειναι οτι πρεπει για πιστα.ανοιξαμε 2-3 φορες και μια ηταν ο ενας μπροστα και μια ο αλλος,βεβαια δεν καναμε και τα καλυτερα πατηματα, δεν ανοιξαμε μια φορα σωστα.αντε βαλε προγραμμα να παμε και καμια δυναμομετρηση.ποσα το περιμενεις?
|
31-08-11, 03:25
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
παρα πολυ καλο ηλια,εχει δυναμη παντου, ειναι οτι πρεπει για πιστα.ανοιξαμε 2-3 φορες και μια ηταν ο ενας μπροστα και μια ο αλλος,βεβαια δεν καναμε και τα καλυτερα πατηματα, δεν ανοιξαμε μια φορα σωστα.αντε βαλε προγραμμα να παμε και καμια δυναμομετρηση.ποσα το περιμενεις?
|
Πρόβλεψη δεν θέλω να κάνω, αλλα θέλω σίγουρα να περάσω τα 140, που πιστεύω ότι θα γίνει!
Και ένα φρέσκο πάτημα, μόλις πάτησα με mazda 2 φίλτρο εξάτμιση σαζμάν και ήμουν 1 αμάξι μπροστά στα 150 περίπου..Πρέπει να βάλω πρόγραμμα...
|
|
|
|
31-08-11, 14:11
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οσοι με ξέρετε..... θα ξέρετε ότι πλέον, εδώ και καιρό οδηγώ ενα Avensis.
Γράφω όμως εδώ με αφορμή κάποιο άλλο ποστ που διάβασα. Για να αποκτήσουμε μια εικόνα του τι κάνει αυτό το αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Στον κηφισό, στο ρεύμα προς Πειραιά. Εγώ με ένα Civic 1.8, 140hp. Είναι το πρώτο που βγήκε, που ήτανε πιο σπορ στημένο απο την μάνα του.
Είμαστε στα 100-110 και οι δύο..... εγώ κανα 2 αυτοκίνητα πίσω του....
Φίλος...
Μου κάνει νόημα να τα δώσουμε, καθώς άδειος ο δρόμος.
Ανοίγουμε λοιπόν.... τέζα γκάζι και οι 2.
Μέχρι τα 140 - 150.... έχω κολλήσει πίσω του.... βγαίνω δεξιά..... στα 180 τον έχω περάσει 1 καρότσα.... και στα δικά μου 200 είναι αρκετά -συγκριτικά με το άνοιγμα πάντα- πίσω.
Τα είπαμε μετά....
Η ατάκα του ήτανε χαρακτηριστική.... "Μετά τα 140 δεν είχα την δύναμη να σε ακολουθήσω". Απλά ένιωθε ότι το αυτοκίνητό του δεν μπρούσε με τίποτα να δώσει άλλο!
Το Avensis στην κατηγορία του..... είναι απο τα πιο δυνατά, και τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Ειδικά στο φάσμα 130-200, είναι τρομερά δυνατό. Μην νομίζετε λοιπόν, ότι κάποια VW Group Αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Δύσκολο σενάριο.....
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
31-08-11, 17:26
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Οσοι με ξέρετε..... θα ξέρετε ότι πλέον, εδώ και καιρό οδηγώ ενα Avensis.
Γράφω όμως εδώ με αφορμή κάποιο άλλο ποστ που διάβασα. Για να αποκτήσουμε μια εικόνα του τι κάνει αυτό το αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Στον κηφισό, στο ρεύμα προς Πειραιά. Εγώ με ένα Civic 1.8, 140hp. Είναι το πρώτο που βγήκε, που ήτανε πιο σπορ στημένο απο την μάνα του.
Είμαστε στα 100-110 και οι δύο..... εγώ κανα 2 αυτοκίνητα πίσω του....
Φίλος...
Μου κάνει νόημα να τα δώσουμε, καθώς άδειος ο δρόμος.
Ανοίγουμε λοιπόν.... τέζα γκάζι και οι 2.
Μέχρι τα 140 - 150.... έχω κολλήσει πίσω του.... βγαίνω δεξιά..... στα 180 τον έχω περάσει 1 καρότσα.... και στα δικά μου 200 είναι αρκετά -συγκριτικά με το άνοιγμα πάντα- πίσω.
Τα είπαμε μετά....
Η ατάκα του ήτανε χαρακτηριστική.... "Μετά τα 140 δεν είχα την δύναμη να σε ακολουθήσω". Απλά ένιωθε ότι το αυτοκίνητό του δεν μπρούσε με τίποτα να δώσει άλλο!
Το Avensis στην κατηγορία του..... είναι απο τα πιο δυνατά, και τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Ειδικά στο φάσμα 130-200, είναι τρομερά δυνατό. Μην νομίζετε λοιπόν, ότι κάποια VW Group Αυτοκίνητα είναι καλύτερα. Δύσκολο σενάριο.....
|
το civic δεν εχει καμια σχεση με το type-r .Στο δρομο χαρακτηριζεται απο κασα εως απλα ικανοποιητικο στο θεμα γκαζι και γρηγοραδα και ΔΕΝ ειναι group VAG...
Το passat 1.8 tsi(και το seat leon 1.8 tsi ακομα περισσοτερο ) με 170 πραγματικα αλογα turb-ατα και 25 κιλα ροπη ,απο ρολλαριστα ειδικα ,απλα δεν ασχολειται με ατμοσφαιρικα 1.6-1.8αρια της κατηγοριας του ,ακομα και ως αυτοματο,στο θεμα γκαζι- επιταχυνση ,να τα λεμε τα πραγματα οπως ειναι .
παρολα αυτα συγχαρητηρια για την νικη σου δεν αμφισβητω οτι το avensis
ειναι δυνατο ατμοσφαιρικο και στεκεται καλα στην κατηγορια ...σε αυτα τα λεφτα ολα τα αμαξια ειναι αξιολογα και πολυ κοντα το ενα με το αλλο,τα ξεχωριζεις απλα με βαση τις προτιμησεις σου,σε στυλ ,μαρκα,γκαζια οικονομια κτλ κι οχι τοσο λογο διαφορας στην ποιοτητα και την αξια τους
|
31-08-11, 18:04
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα πραγματικα αλογα δεν τα λες γιατι σε toyota 180 αλογα τουρμπατο δεν κουνιονται μεταξυ μας,και οσο για το τουρμπατα θα δουμε για ποσο θα δουλεψουν αυτα τα μοτερ που τα βγαζει με το κιλο το vag group.μαθανε και τα tsi τωρα με παπατζιλικια πουλανε σαν τρελα με το σκεπτικο που ειχαμε το 90 ξυπνησε ξαφνικα και η γερμανια που το 90 εκτος απο το gti δυνατο golf δεν υπηρχε ουτε σε φαντασιωση
προσωπικη γνωμη παντα
|
31-08-11, 18:23
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν ξερω τι εγινε με το πατημε του φιλου Ayrton, εγω ξερω οτι με το 18αρι Civic ο αδερφος μου πηγαινε κοπιες με Golf TSI στην ανηφορα του Σχιστου. Ακομα και το 122αρι να ταν που στη πραξη ειναι 130κατι, μια χαρα εκατσε. Αφηστε τις ευθειες, στις στροφες φαινεται και ο οδηγος αλλα και το αμαξι. Κι εχει στησιμο Type R, τα ελατηρια αλλαζουν μονο που του ταπερ ειναι πιο χαμηλα.
|
31-08-11, 19:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Δεν ξερω τι εγινε με το πατημε του φιλου Ayrton, εγω ξερω οτι με το 18αρι Civic ο αδερφος μου πηγαινε κοπιες με Golf TSI στην ανηφορα του Σχιστου. Ακομα και το 122αρι να ταν που στη πραξη ειναι 130κατι, μια χαρα εκατσε. Αφηστε τις ευθειες, στις στροφες φαινεται και ο οδηγος αλλα και το αμαξι. Κι εχει στησιμο Type R, τα ελατηρια αλλαζουν μονο που του ταπερ ειναι πιο χαμηλα.
|
Δημητρη δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα μαλλον στανταρ ηταν το 122 το 140 θα το εψαχνε ο αδερφος σου ακομα...γενικα τα 18αρια civic(type s νομιζω λεγονται)δεν φημιζονται για το γκαζι τους,για τα κυβικα και τα αλογα τους απλα δεν πανε
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル
すべてはバランスについてです
|
31-08-11, 19:26
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι το Type S ειναι. Πανε, αλλα τα πνιγει λιγο το κιβωτιο τους. Το καλο ειμαι οτι ο R18A εχει αρχισει να υποστηριζεται απο την αγορα βελτιωσης, και ευκολα θα πιασει τα 160 αλογα με ΦΠΕ.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18880796 seconds (76,87% PHP - 23,13% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:25. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|