Χτες το βραδυ γενικα ειχε πολυ κοσμο που βολταρε και μαζευτηκαμε και εμεις μια πολυ καλη παρεα και καναμε καποια πατηματακια...
Corolla υπερκυβισμενο vs corolla 4efte
http://www.youtube.com/watch?v=hqWSF...el_video_title
To υπερκυβισμενο φοραει μονο μεταλλα χωρις πολλαπλη και προγραμμα και εξατμιση απο καταλυτη και πισω και το 4efte μονο i/c κατω και μαμα πιεση
Γενικα απο χιλιομετρα που βολευονταν και οι 2 το τουρμπατο ηταν μπροστα αλλα το υπερκυβισμενο φανηκε οτι ειχε δυναμη και ροπη σε ολο το φασμα και τα πηγε πολυ καλα
Corolla υπερκυβισμενο vs corolla 1.4 G6
http://www.youtube.com/watch?v=7xGaQ...el_video_title
το υπερκυβισμενο πατησε και με 14αρι G6 f/l με ενα μονο τελικο πανω να δουν διαφορες και απο 2ες μεχρι 140 περιπου ηταν καπου 1 κενο μπροστα (το κινητο μου κανε την χαρη μονο μεχρι το κουμπωμα 3ης
).Πολυ καλο το G6 που ατμοσφαιρικα στα αλογα του τα χει περασει σχεδον ολα που χει πατησει και εχει τρελη διαφορα με αντιστοιχο στρογγυλοφαναρο G6.
Νωριτερα με το 4efte πατησαμε δικαβαλο απο σταση με mx5 1.8 μονοκαβαλο και μεχρι κουμπωμα 3ης πηγαιναμε μαζι!
με ραλλακι που το παιδι το υπολογιζει γυρω στα 150 με αυτα που φοραει(αλλα αρρυθμιστος) ηταν πισω και τα 2 κορολλακια
Α ναι... πατησα και εγω στο γυρισμο με το δικο μου με δικαβαλο ε12 1.4 μαμα απο σταση του κανω μισο αμαξι εκκινηση και στα 100-110 ερχοταν διπλα μου σιγα σιγα μετα θα μου ανοιγε σιγουρα...ηταν ατυχος ομως γιατι μετα ειχε στροφη οποτε του ανοιξα εγω.....αρκετα!
εγω ημουν με υγραεριο
Αυτα!!!