Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 23-08-11, 23:05
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξερω τι γινεται ρε συ στο δικο σου! σημερα εκανα 100χλμ+ με το δικο μου απο Μαραθωνα-Γραμματικο-Βαρναβα_καλαμο+ωροπο σε οτι θες ανηφορες στροφες ισια κτλ παντου 0.7 σταθεροτατα! ουτε overboost ουτε τπτ! τωρα αν το χαλασες καλυτερα βαλε ρυθμιζομενο HKS! στο www.ebay.ie θα έχει!

Πάντως το πρόβλημα που αναφερεις ειναι οτι βαραει κοφτης πιεσης το θεμα ειναι γιατι, και δεν εχει θεμα με την αντλια βενζινης, ολοι την μαμα εχουμε και δεν εχουμε προβληματα! επισης δεν ειναι θεμα boost controler ή βαλβιδας πιεσης! με αυτα δεν προκειτε να φτιαξει το προβλημα!
Μήπως φταιει που εχεις 6ταχυτο σασμαν και ειναι πολυ κοντο? αν ειχες του GT μηπως δεν βαραγε κοφτη? λεω τώρα μήπως....πάντως πιστευω πως τα εχει παιξει το wastegate actuator!

Ιntercooler ΟΛΑ εχουν και αν ειναι ολα οκ ΠΟΤΕ δεν βαρανε κοφτες πιεσης!!!! ουτε ανεβαζει πιεση στα πολλα χλμ, κανονικα δουλευει ειτε ειναι λιγα ειτε πολλα, ειτε ειναι ζεστη ειτε ειναι κρυο. Καμια φορα σε μερικους με το πολυ κρυο ανεβαζουν 0.8 σαν overboost, το ειχα δει και εγω καποτε αλλα ηταν πολυ νωρις το πρωι καταχειμωνο και δεν ξαναγινε ποτε!

Οταν καποια στιγμη εκανα μια δοκιμη χωρις intercooler τοτε βαραγε πιεση σταθερη 0.85!!! ετσι ηταν και χωρις σκαστρα.

Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 23-08-11, 23:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ALEX_111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο starlet είχα τοποθετήσει boost controller, το κλασσικό με τη βίδα και είχε λυθεί το πρόβλημα. Μόλις έπιαναν τα κρύα και ανέβαζε πίεση, το μοτέρ χτύπαγε κόφτη πίεσης, "φρέναρε" αφού έκοβε το καύσιμο και μετά άναβε το check engine.. Αυτό που είχα να κάνω απλά, ήταν να κλείσω λίγο τη βαλβίδα και όλα ΟΚ.
Η βαλβίδα που λες ειναι η βαλβιδα πιεσης + - δεν ειναι σωστό να βαζουμε τετοια μπορουμε να εχουμε ρυθμιζομενο wastegate και να ρυθμιζουμε σταθερα την πιεση εκει που την θελουμε, πολλες φορες αυτες οι βαλβιδες αποτελουν πρόβλημα γιατι μπορει να παει πολυ πανω η πίεση και να σπασουμε τπτ. Επισης ο boost controller ειναι αλλο πράγμα. Στα GT moter ο κοφτης πιεσης ειναι στα 0.87 bar και στα glanza νομίζω στα 0.95 παντως ειναι παραπανω σε αυτα δεν ειναι το ιδιο με του GT. Eιπαμε και ποιο πανω πως οι αντλίες βενζινης μαλλον ειναι διαφορετικες στα GT/glanza δλδ ισως με μεγαλυτερη παροχη, ομως ολοι αφηνουν τις μαμισιες στις μετατροπες και ΠΟΤΕ δεν εχω ακουσει για το παραμικρο προβλημα, και εγω το μοτερ που εχω το ειχα και σε σταρλετ που εχω την αντλία του και ειναι ιδια με της corollas και επισης δεν υπάρχει προβλημα, τουλαχιστον με την ct9, αν εχουμε αλλη τουρμπινα και θελουμε παραπανω καυσιμο αν δεν βρουμε αλλον τροπο να το δωσουμε τοτε ναι μπορούμε να βαλουμε μια μεγαλυτερη αντλία βενζινης που να μπορεί να ρυθμιστεί και η πίεση κατά προτίμηση, αλλα μπορουμε να βαλουμε και μεγαλυτερα μπεκ, apexi S-AFC και αλλα κόλπα. Στην προκειμενη περιπτωση σε ΜΑΜΑ setup αλλαγή αντλίας βενζίνης ειναι πεταμενα χρηματα και δεν θα διορθώσει και το πρόβλημα! καλυτερα να τα δώσει προκειμένου να βάλει ενα ρυθμιζόμενο wastegate actuator που πιστεύω πως θα λύσει και το πρόβλημα!

To μπαρόμετρο το συνδεουμε σε μια απο τις αναμονές υποπιεσης που εχει επάνω στην πολλαπλή εισαγωγή, αν δεν χάνει να δείχνει λάθος δλδ λιγότερο, όλες είναι ίδιες οπότε αποκλείεται να μην δουλεύει! οταν είσαι ρελαντί η υποπίεση στο μπαρόμετρο δλδ το αρνητικό νούμερο πόσα bar είναι? με ζεστό το μοτερ δες, εμένα λέει -0.7 bar, δεν είναι πάντα σταθερό είναι μάλλον αναλογα τον αερα αν ειναι κρυος ή ζεστός γιατι πχ στα βουνα πάνω πολλές φορές λέει -1.0 (με ρελαντι βλεπεις ή νεκρά ή δεν πατας καθολου γκαζι δλδ). Αν σου μετράει σωστά την υποπιέση τοτε ειναι οκ το μπαρόμετρο απο θεμα σύνδεσης δλδ.

Μόλις θυμήθηκα κάτι ακόμα που μπορεί να επηρεάσει το μαμά wastegate actuator. Το στομιο που φεύγει προς το intercooler είναι σε αυτή την θεση απο μαμα ή το εχετε γυρισει πανω ή κάτω? μερικοι το γυρνανε και ετσι μαζι με αυτο στραβωνει το αξονακι του actuator! η τουρμπινα χωριζεται στην μεση και εκει εχει εναν σφυχτηρα, οποτε μπορουμε να γυρισουμε το κελυφος εισαγωγης αερα. Επειδη ειναι ομως το αξονάκι πιασμένο στο δεξι μερος δλδ στο μαντεμι τοτε στραβωνει!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 23-08-11 στις 23:47.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 24-08-11, 02:05
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αρα καταληξαμε στο οτι ειναι απο πιεση ο κοψιμο που κανει,το οργανο παιρνει απο εκει που ειπες και ρελαντι ειναι στο -0,8και λιγο νωριτερα...κουλο?λετε να τα χει παιξει αυτο το πραμα του σατανα το actuator?χχαχα!βασικα δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα οταν ηταν στη φαση 0,5 το αμαξι παλι με πολυ φορτιο αναβε check και πηγαινε την πιεση αυστηρα 0,2 και καλα safe mode να δεις που εχει χαλασει αυτη η μ@#$#κια!θα παω απο τν μηχανικο ρε παιδια να δω τι θα πει κι αυτος αμα ειναι να το παρω...το στομιο που λες δεν το εχει πειραξει κανενας!
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 24-08-11, 02:16
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 482
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω σου ξανα λεω οτι οταν χτυπαει ο κοφτης πιεσης αναβει error στο διαγνωστικο,ψαξτο να δεις αν εχει χτυπησει κοφτης.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 24-08-11, 09:21
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αφού θα πας στον μηχανικό πες του να βάλει το διαγνωστικό να δει το error όπως λεει ο Jason (αν δουλευει η φυσα διαγνωσης γιατι εμενα μου την εχουν χαλασει!), και είμαι σίγουρος πως αν αλλάξεις το wastegate actuator θα λυθεί το πρόβλημα σου! αυτά ειναι πολυ μαπε τα μαμά, τώρα που την μια το στραβωσατε για 0.5 μετά για 0.7 σίγουρα τα έχει παιξει και κανει οτι νανε! μια μεμβρανη εχει μεσα στο βαρελακι αν χαλάσει αυτή κλαφτα! το μπαρόμετρο σου μια χαρα είναι!
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 24-08-11, 09:53
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
την φυσα ξερω να τη χρησιμοποιω κι εγω απλα πρεπει να λυσω εκει που ειναι ο εγκεφαλος και να γεφυρωσω ενα καλωδιο για να μου δειξει το σφαλμα στη διαγνωση,επρεπε να το χα κανει οταν εφτιαξα την πλεξουδα γιαυτο κανω την παπια αλλα τωρα αναγκαστηκα!!ευχαριστω παντως
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 24-08-11, 13:39
Το avatar του χρήστη ALEX_111
ALEX_111 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 08-09-2010
Μοντέλο: EE-111
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
ALEX_111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να διευκρινίσω ότι το starlet μου δεν ήταν μαμά turbo (12V -turbo S με GT28R). Είναι εντελώς άλλο πράγμα ο 2E-TEL με τον 4E-FTE αλλά στην ίδια λογική. Είχα και ρυθμιζόμενη wastegate στην Garrett μου. Νικηφόρε εχεις απόλυτο δίκιο σε ότι λες.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 24-08-11, 14:41
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros Εμφάνιση μηνυμάτων
την φυσα ξερω να τη χρησιμοποιω κι εγω απλα πρεπει να λυσω εκει που ειναι ο εγκεφαλος και να γεφυρωσω ενα καλωδιο για να μου δειξει το σφαλμα στη διαγνωση,επρεπε να το χα κανει οταν εφτιαξα την πλεξουδα γιαυτο κανω την παπια αλλα τωρα αναγκαστηκα!!ευχαριστω παντως
Tι εννοείς με αυτό? γιατί και εμένα υπάρχει ένα θέμα με την φύσα και δεν δουλεύει! ο γνωστός ηλεκτρολόγος στο Κερατσίνι μου ειπε πως είναι νεκρή και δεν δουλεύει καθόλου! Κάτι βρήκα για το τι φταίει αλλά για να μην γραφουμε εδώ ασχετα το θεμα ειναι εδώ πέρα για δες το μια και αν ξέρεις κάτι γράψε μου εκεί : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=18620
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 24-08-11, 18:40
Το avatar του χρήστη g6_saligkaros
g6_saligkaros Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή: Κερατσινι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
g6_saligkaros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πεσαμε σε τελμα ειναι κλειστος για διακοπες ο μηχανικος anyway πρωτα θα φτιαξω απο την αρχη πλεξουδα και μετα θα δουμε ολα ταλλα οπως δειχνει το πραγμα...
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 24-08-11, 19:46
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
έχω μια απορία, πλεξούδα γιατί να ξαναφτιάξεις? τι πρόβλημα έχει αυτή που έχεις?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
προβλημα με το φλασ και τα φωτα stelios_a TOYOTA COROLLA E*101 6 22-08-14 22:06
γεια χαρα μαγκες G.corollas Ειμαι νεος 14 27-08-11 01:59
προβλημα με φωτα corollakias1.6 TOYOTA COROLLA E 12 3 10-12-10 11:13
γεια σας μαγκες.Καλησπερα akob Ειμαι νεος 12 19-09-08 15:40
Τα φωτα σας...... Hlektrologos SUPPORT 8 17-04-07 15:34



Page generated in 0,17792702 seconds (82,77% PHP - 17,23% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)