Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111
Η χρυση τομη ειναι αυτη που ειπες <τι σου ταιριαζει και τι σε ικανοποιει> στο να πεις και να κρινεις για το πιο σασμαν ταιριαζει και να συγκρινεις τα δυο αυτα!
Κατα τα αλλα,αποψη μου,το πιο φυσιολογικο ειναι το τουρμπισιο απλα αλλαζουν οι επιδοσεις σχεση αυτοκινητου και βαρους και οχι η λειτουργεια του..........
|
και παλι συμφωνω με τον Δημητρη! το σωστο σασμαν ειναι αυτο που φοραγε το συγκεκριμενο μοτερ! και οχι να παντρευουμε σασμαν απο ατμοσφαιρικα μοτερ με κατα πολυ λιγοτερα αλογα!!! λογικο ειναι να πηγαινουν χειροτερα! επισης το μοτερ ειναι μια χαρα! απλα λογω περισσοτερων κιλών χανουμε λιγο στην επιταχυνση! και τι εγινε? στο μοτερ δεν εχει σχεση αυτο δλδ πηγαινε καλυτερα το μαμα 1300 με τα 82 αλογα? απλα η Toyota δεν εβγαζε τις corolles με αυτα τα μοτερ γιατι προωθουσε οπως καλα ξερουμε τα 1600 (4A-GE τετραπεταλουδο, 4Α-GZE κομπρεσορας) και για turbo το 3S-GTE (2λιτρο turbo μονο σε WRC στην corolla). Οποτε απλα σου λεει, όποιος ηθελε λιγοτερα κυβικα να παρει το σταρλετακι! τι νομιζεις οτι ειναι σαν την Ελλαδα που παιρνουμε αμαξια μεγαλων διαστασεων με λιγα κυβικα?
Τουλάχιστον για μενα δεν εχει τυχει ΠΟΤΕ απο το 2003 που εχω το μοτερ αυτο να πω πως δεν με φτανει ή δεν ικανοποιει η δυναμή του! ειμαι 1000% ευχαριστημενος, τοσο οταν ηταν στο σταρλετ οσο και στην corolla. Απλά έχασα σε επιταχυνση οταν μπηκε στην corolla και το συνηθισα γρηγορα, και δεν ηταν μονο το βαρος η διαφορα, μεγαλυτερες διαστασεις ελαστικων (ειχα 14αρες πριν 185/55/14 και 185/60/14), η εξατμιση ειναι μακρυτερη με περισσοτερες κουρμπες και ποιο κοφτη καμπυλη στο downpipe λογω γεφυρας κατω απο το μοτερ. Τωρα αναλογα τα γουστα του καθενος ειναι τα αλογα που θελει να βγαζει το μοτερ του! εμενα δεν με ενδιαφερουν, προτιμω χαμηλη κατανάλωση (οσο γινεται) και 100% μαμισια αξιοπιστια.