Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιά 11-08-11, 00:55
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σε καθημερινη χρηση παιζει μεγαλο ρολο γιατι μην κοιτας εσυ Πανο που εισαι διλιτρος και εχεις κυβικα και απο τις 3000 εχει πανω απο 22 κιλα ροπης!!!
Εγω για παραδειγμα που ειμαι 1372 στις 3000 εχω 12 κιλα ροπης και στις 4000 18 κιλα οπου αρχιζω να φουσκωνω την 28αρα μου!!!
Αν την φουσκωνα απο τις 5000 τοτε θα ειχα στις 4000 14 το πολυ 15 κιλα ροπης και στις 5000 θα ειχα 18 κιλα!
Σε καθημερινη βαση σε ταξιδι και σε προσπεραση ειναι πολυ ενοχλητικο και σε ανηφορικο δρομο!!!
Ειναι το λεγομενο lag και σε συνθηκες κοντρας παλι παιζει ρολο ποσο γρηγορα θα φουσκωνεις την τουρμπινα και που θα βγαζεις δυναμη και ροπη!!!
Αλλο να εχει 34 κιλα ροπης που εχω εγω στις 5450 και αλλο στις 4500 και αλλο στις 6500!!!Οδηγικα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα ,σε απολυτα νουμερα ειναι ομως σχεδον το ιδιο θα τα βγαλει τα αλογα του και στις 6500 και στις 7500 αν ειναι το μοτερ ικανο να γυρισει ωφελιμα τοσο ψηλα(μιλαμε για μικρα μοτερ και το δικο μου ειναι και 8βαλβιδο ε!)
Πιστευω να σε διαφωτισα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #52  
Παλιά 11-08-11, 01:12
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πλεον το προβλημα που εχω ειναι με την πιεση!Δεν την ριχνει με τπτ!!!
Ενα προχειρο βιντεακι με το προβλημα.. Σηκωνει πολυ πιεση πλεον. Μαλλο το εξτερναλ θελει και αλλο χαλαρωμα..
http://www.youtube.com/watch?v=nYhMb...x=2&playnext=3
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #53  
Παλιά 12-08-11, 01:33
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Πιεση Βασιλη δεν ειδα ,λαμπακι check ειδα να αναβει την δευτερη φορα!!!
Το βιντεο δεν ειναι και οτι καλυτερο!
Οσο αφορα το external δεν ξερω κατα ποσο ρυθμιζεται!!Ξερω οτι πανε με χρωματα και βαζεις το αναλογο αναλογα με την πιεση που θες!Νομιζω ξεκινανε τα πιο μαλακα απο το 0,8 και πανω!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #54  
Παλιά 12-08-11, 12:09
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιάννη αν θες ρίξε και μια ματιά σε αυτό το φόρουμ.
http://www.toyotagtturbo.com/forums/...-TD05-vs-GT28R
Εγώ πάντως με ένα δεκαλεπτάκι που κοίταξα προσανατολίστικα επί του θέματος του Βασίλη.
Απ' ότι κατάλαβα η TD05 όπως και η GΤ28 φοριούνται σε ρεκτιφιαρισμένα μοτέρ (74,5mm. Βασίλη από μαμά πόσο είναι τα έμβολα του 1.3?) για να περάσουν τα 300άλογα. Απ' ότι γράφουν εκεί, οι πιο stock επιλέγουν την TD04.
Και επίσης αναφέρουν ότι οι ρουλεμενάτες δουλεύουν πολύ καλύτερα.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #55  
Παλιά 12-08-11, 13:52
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ποια η διαφορα αν τον 1bar ηταν στις 4000 η στις 5000?
τι συμφερει?
εξαρταται ποσο στροφαρει το μοτερ και για ποσες στροφες μπορει να διατηρηθει η υψηλη πιεση .....με την μεγαλη τουρμπινα σε μικρο μοτερ ψηλα δεν θα χεις προβλημα,η πιεση θα ναι στο θεο ...το θεμα ειναι να καταφερεις να το κανεις να σπουλαρει οσο το δυνατον χαμηλοτερα (π.χ 4000) ωστε να χεις ποιο μεγαλο ωφελιμο φασμα ,καλυτερο πεταγμα στο μπαμ απο ρολλ και ποιο δυνατο απλωμα στις μεγαλες ταχυτητες ,ελαχιστοποιοντας τις πιθανοτητες να κρεμασεις το αμαξι σου στις αλλαγες, χωρις να χρειαζεται συνεχως να πιεζεις μεχρι τον κοφτη για να πας γρηγορα.....
Απάντηση με παράθεση
  #56  
Παλιά 12-08-11, 17:59
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μητσο 74 ειναι τα εργοστασιακα εμβολα!

Γιαννη αν ακουσεις μολις παταω γκαζι και φουσκωνει ρεταρει και κοβω και βαζω την 3 ταχυτητα εκει αναβουν τα 3 πρασινα λαμπακια πρωτα το τσεκ και μετα ο κοφτης πιεσης..

Εχω οδηγησει αρκετα 1,3Τ με διαφορες τουρμπινες προς το παρων το τραβηγμα της precision και της td05 ειναι απο τα ποιο κορυφαια που εχω νιωσει..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #57  
Παλιά 13-08-11, 16:06
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πάντως Βασίλη και στο GT club είναι πολλοί αυτοί που φοράνε td05.
Το μόνο περίεργο είναι ότι στον ίδιο κωδικό td05 η greddy δίνει τρία διαφορετικά μεγέθη τουρμπινών.
Τι άλλο να πω...με τόσες πολλές που είναι οι τουρμπίνες τόσα πολλά είναι και τα ερωτηματικά, πχ θα δουλεύει, πού θα ανοίγει κλπ κλπ....
Ίδιο στήσιμο με αυτό που επιχειρείς να κάνεις το έχεις δει στημένο σε άλλο αυτοκίνητο εδώ ελλάδα στην πράξη ώστε να έχεις ένα σημείο αναφοράς????
Γιατί δε λέω η μοναδικότητα μιας μετατροπής της δίνει εξωτικότητα αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές για να επιτευχθεί πρέπει να προηγηθούν και αρκετές "πατάτες".
Μήπως μιας και φοράς Power FC πρέπει να τσεκάρεις προγράμματα?????
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #58  
Παλιά 14-08-11, 00:30
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οχι τετοια τουρμπινα δεν νομιζω να εχει ξαναερθει ελλαδα..
Οπως ειμαι τωρα με εργοστασιακο εγκεφαλο εχει στις 4500 1 μπαρ πραγμα που σημαινει οτι με εκκεντροφορους και εγκεφαλο θα πεσει σιγουρα 500+ στροφες κατω..
Προς το παρων η μοναδικοτητα της μετατροπης φαινετε να πηγαινει καλα..
Τον εδωσα τον Power FC και θα ετοιμασω πλεξουδα για link g4 storm μιας και ηθελα και launch control
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #59  
Παλιά 14-08-11, 00:46
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 13-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
υπαρχει κι αλλη λυση για το σπουλαρισμα τισ τουρμπινας!!!εισαι σφυρηλατος καταρχην?εχει κοιταξει καθολου συμπιεση??ανεβασε την λιγακι....θα δεις αλλο μοτερακι!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιαννη αν ακουσεις μολις παταω γκαζι και φουσκωνει ρεταρει και κοβω και βαζω την 3 ταχυτητα εκει αναβουν τα 3 πρασινα λαμπακια πρωτα το τσεκ και μετα ο κοφτης πιεσης..
εχεισ σκεφτει μηπως ειναι απο ρευμα οι διακοπες που σου κανει?μηπως εχεις διαρροη καπου?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 14-08-11 στις 01:03. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #60  
Παλιά 14-08-11, 09:58
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μεσα το μοτερ ειναι ολο ενισχυμενο και συμπιεση εχω την εργοστασιακη 8,2.
Πιστευω οι διακοπες ειναι καθαρα απο θεμα πιεσης αφου γινετε οταν ξεπερασει το 1 μπαρ οπου εχουν και εργοστασιακο κοφτη πιεσης.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τουρμπο σε1zz ToulX TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 25-06-20 10:27
ηλεκτρικο τουρμπο... MARMEL WEB LINKS 19 21-02-09 19:43
ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΕ COROLLA 1,4 ataktos TOYOTA COROLLA E 12 7 23-09-08 22:24
Τουρμπο σε ε11 diakos TOYOTA COROLLA 111(G6) 31 05-04-08 12:14
Ηλεκτρικα Τουρμπο!!!! Mindstorm TOYOTA COROLLA 111(G6) 1 19-04-06 01:25



Page generated in 0,16985703 seconds (81,87% PHP - 18,13% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:31.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)