Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 04-08-11, 18:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η βαλβιδα που λες στα δικα μας ΕΕ111 (96-99) ειναι μεσα και πανω απο την εβαπορετα, μια βαλβιδα εξω που εχει ειναι με ηλεκτρικη φυσα εκει δεν μπορει να κανει διαρροη, ή καποια σωλήνα του τρυπησε ή είναι από την βαλβιδα πληρωσης που ειναι μπροστα αριστερα της χοντρης αλουμινενιας σωλήνας.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 20-08-11, 23:31
vassillis Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-12-2005
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vassillis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επιστροφη στο θεμα. σημερα επιστρεφοντας απο θαλασσα με 35 βαθμους εξωτερικη θερμοκρ.δουλευα το a.c στο 2-3 . ολλα οκ δεν παρουσιασε τπτ. υποψιαζομαι οτι ειναι " common problem " το προβλημα εαν δουλεουμε τον ανεμιστηρα sto 4 και φερνει πολυ αερα μεσα και παγωνει η εβαπορετα .Καποιος φιλος εαν θελει ας κανει τη δοκιμη να δουλεψει στο 4 συνεχομενα για κανα διωρο και να μας πει.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 21-08-11, 12:32
Το avatar του χρήστη Bill_corolla
Bill_corolla Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2008
Μοντέλο: Ε12 1.4 pre f/l 5d
Περιοχή: Καλλονή Λέσβου
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 375
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
Bill_corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Έχω την corolla από το 2006 και δεν της έχω κάνει ποτέ συντήρηση το ac γιατί δεν μου το είχε πει ο μηχανικός που πάω.
Φέτος για να έχω την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα έπρεπε να το δουλεύω στο 3.
Μου φάνηκε παράξενο καθώς το δούλευα στο 1 το πολύ 2 και κρύωνα.
Ρώτησα τον μηχανικό μου και μου είπε οτι πιθανόν θέλει φρέον.
Με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του ο οποίος έβαλε ένα μηχάνημα για μισή ώρα πάνω, πήρε 50€ και αποτέλεσμα δεν είδα. Πάλι στο 3 πρέπει να το δουλεύω.
Ξέρει κάποιος τι άλλο μπορεί να είναι;
Θα πάω και σ' αυτόν που μου έβαλε το φρέον να ρωτήσω.
__________________
www.ioas.gr
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 21-08-11, 13:21
aliengoa Offline:
 
Εγγραφή: 15-10-2007
Μηνύματα: 448
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 254
aliengoa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ είχα πρόσφατα πρόβλημα με το A/C, δεν έβγαζε κρύο αέρα. Το πήγα για σέρβις όπου μπήκαν και υγρά και πλέον δουλέυει πολύ καλά. Σε πρόσφατο ταξίδι το είχα στην ανακύκλωση και στο 1 και έβγαζε κρύο αέρα με 32 βαθμούς έξω.
Στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες δυσκολέυεται πιο πολύ. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το γεγονός πως το IC είναι μπροστά απο το ψυγείο του AC, αν και πιάνει μόνο την μισή του επιφάνεια.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 28-08-11, 20:49
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λοιπόν, αυτό με το πάγωμα που σταματάει να δουλεύει το έπαθα κι εγώ φετος προς το τέλος μιας διαδρομής 400χλμ μεσημεριάτικα με 35C και πάνω.
Είχα ξεχάσει τον κλιματισμό για 20C (χρήση για μικρες αποστάσεις), οπότε προφανώς δούλευε φουλ όπως του φίλου με τον ανεμιστηρα στο 4.

Βάζοντας κλιματισμό για 21.5-22C και σχετικά χαμηλώτερες εξωτερικές θερμοκρασίες δούλεψε καλά για ίδια απόσταση.

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι μετα από πολλή ώρα λειτουργίας (κανονική) παγώνει κάτω από το ταμπλό εκεί πλάγια όπου ακουμπάει το δεξί πόδι. Το έχετε όλοι ?
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 28-08-11, 20:53
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Bill_corolla Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξέρει κάποιος τι άλλο μπορεί να είναι;
Άλλαξες φίλτρο? Μαζεύει πολλή σκόνη, βουλώνουν οι πόροι και πέφτει η απόδοση.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 28-08-11, 22:49
Το avatar του χρήστη Bill_corolla
Bill_corolla Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2008
Μοντέλο: Ε12 1.4 pre f/l 5d
Περιοχή: Καλλονή Λέσβου
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 375
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
Bill_corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Άλλαξες φίλτρο? Μαζεύει πολλή σκόνη, βουλώνουν οι πόροι και πέφτει η απόδοση.
Για φέτος όχι. Είπα να το αφήσω για το επόμενο service που θα είναι σε ένα μήνα περίπου. Θα το αλλάξω όμως τώρα και αυτό να βρώ τι μπορεί να φταίει.
__________________
www.ioas.gr
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 29-08-13, 21:17
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 318
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassillis Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγνατια 130, 35β κελσιου ,ανεμηστηρας στο 4, ac on, στην αρχη πτωση θερμακρασιας μετα πτωση της ποσοτητας του αερα (σαν να το ειχα στο 2) σtο πρωτο παρκιν σταση και σβησιμο το ac . παρατηρω να τρεχουν πολλα νερα απο κατω και μετα ολλα οκ (μαλλον κατι ξεπαγωσε?) συνεχιζω μετα απο 1 ωρα τα ιδια,(Εγνατια 130, 35β κελσιου ,ανεμηστηρας στο 4, ac on, στην αρχη πτωση θερμακρασιας μετα πτωση της ποσοτητας του αερα (σαν να το ειχα στο 2) μετα απο τους αεραγωγους εβγαζε αερα με υγρασια ορατη να το πω? μετα παλι σταση κτλ( σtο πρωτο παρκιν σταση και σβησιμο το ac . παρατηρω να τρεχουν πολλα νερα απο κατω και μετα ολλα οκ (μαλλον κατι ξεπαγωσε?) συνεχιζω (ολα οκ) μετα το εσβησα.τι στο @@@ολο?? 1400 ε 12, terra, 2005 manisio φιλτρο καμπινας αλλαγμενο
Φέτος κι εγώ στην Εγνατία, 35C έξω, το a/c στο AUTO για 20,5C που σημαίνει ότι τις 3-4 πρωτες κολόνες το πολύ να δείχει η οθόνη για τον ανεμιστήρα (σχεδόν δεν ακούγεται) και γύρω στα 400χλμ αρχίζουμε να ζεσταινόμαστε ... γιατί έκοψε τον αέρα, όπως περιγραφεις (εκτος υγρασίας) κι όπως είχα δει και 2 χρόνια πριν!

Φέτος όμως του την έφερε αλλιώς ... ο παλιός. Κλείνω το a/c και ανεβάζω πολύ (manual) τον ανεμιστήρα που αρχίζει να βγάζει κάπως κρύο αέρα, που κρυώνει συνεχώς και αυξάνει η ροή μέχρι που προφανώς ξεβούλωσε κάτι παγωμένο και μετά φύσαγε πολύ αλλα ο αέρας άρχισε να ζεσταίνεται. Βάζω τότε ξανά a/c στο AUTO κι άρχισε να παγωνει κανονικά (αρχικά φουλάρει).

Δεν ξέρω τι ακριβώς διακόπτες έχουν τα a/c, αλλά σκέπτομαι μήπως δεν διακόπτεται η λειτουργία του και παραπαγώνει (δεν ακούω διακοπές αλλά κάνει θόρυβο κι η μηχανή). Ο ανεμιστήρας στο AUTO πέφτει τόσο χαμηλά που πρέπει να το βάλω 20-20,5C για να φυσάει λίγο.
Το άλλο είναι ότι κάπου θα κλείνει από νερό και δεν ξέρω αν μπορεί να καθαριστεί στο συνεργείο να τελειώνουμε.

Υ.Γ. Να διευκρινήσω ότι ανακύκλωση το βάζω μόνο στην αρχή μέχρι να ψύξει την καμπίνα. Μετά πρέπει να φέρνει αέρα απ' έξω, το λέει το manual, είναι και λογικό. Φίλτρο a/c αλλάζω κάθε χρόνο.
Απάντηση με παράθεση
ac
  #29  
Παλιά 01-09-13, 13:07
vassillis Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-12-2005
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
vassillis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ac

Δεν ξερω τι παιζει με τον κλιματισμο. Πλεον στο απλο ac που εχει το terra το δουλευω στις πολλες ζεστες με ανακυκλωση στο 4 .Απλως διαδοχικα ανοιγω κλεινω την ανακυκλωση για να αλλαζει ο αερας στη καμπινα
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 03-09-13, 00:00
Fireair Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-06-2013
Μοντέλο: Corolla E12 1.4
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 147
Fireair είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά, 1ον: το φρέον δεν χαλάει και 2ον:δεν χρειάζεται ούτε γίνετε άλλαγμα. Το μόνο που κάνουν (ανάλογα το μηχάνημα του τεχνικού) είναι να αφαιρεί το φρέον απο το κύκλωμα, (να το ζυγίζει αν το μηχάνημα έχει την άδεια φυάλη) να συμπληρώνει την ποσότητα που λείπει και αφού γίνει καθάρισμα και κενό στο κύκλωμα ξαναβάζει μέσα το φρέον στην σωστή ποσότητα. Τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ αν όχι όλα έχουν ή επάνω στην μπουκάλα του ψυγείου ή στη διαδρομή των σωληνώσεων ένα ματάκι/γυαλάκι. Όταν κομπλάρουμε το Α/C τότε δημιουργείτε στην αρχή αφρός (φυσαλίδες) στο ματάκι/γυαλάκι και αν δεν λείπει φρέον μετά απο λίγο σταματάνε. Αν δεν σταματάνε και συνεχίζουν να υπάρχουν τότε θέλει συμπλήρωμα με φρέον. Δεν ξεχνάμε οτι κομπλάρουμε το A/C πάντα σε ρελαντί (αν είμαστε εν κινήση συμπλεκτάρουμε, πέφτουν οι στροφές και τότε κομπλάρουμε). Ανοίγουμε τον ανεμιστήρα στην επιθυμητή ταχύτητα και μετά κομπλάρουμε. Κλείνουμε χωρίς θέμα σε οποιεσδήποτε στροφές κι αν έχει ο κινητήρας. Η ζημιά στο κόμπλερ της αντλίας του A/C γίνετε μόνο στο κομπλάρισμα και όχι στο ξεκομπλάρισμα. Καλό είναι να αλλάζουμε το φίλτρο καμπίνας γιατί πιάνει μικρόβια και επίσης βουλώνει και δεν αποδίδει το A/C. Καλό είναι να κλείνουμε το A/C λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας αλλά να αφήνουμε τον ανεμιστήρα να λειτουργεί μέχρι να σταματήσει να βγάζει κρύο αέρα γιατί έτσι φεύγει η υγρασία που υπάρχει στους αεραγωγούς και δεν θα μυρίζουν. Όλα αυτά τα γράφω γνωρίζοντας τα επειδή ασχολούμε με κλιματισμό και όχι επειδή μου ήρθαν ουρανοκατέβατα. Ελπίζω να βοήθησα κάποιους.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Δυσλειτουργια στο αναμμα keichi SUPPORT 2 03-03-18 22:11



Page generated in 0,17256594 seconds (81,98% PHP - 18,02% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)