Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
05-06-11, 03:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
επεσε παντοφλα?
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
|
|
05-06-11, 17:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Γιάννη, το πρόβλημα δεν είναι ότι δοκίμασες με τον Γιώργο και κέρδισες. Το λάθος είναι ότι από τότε, από μία και μόνο δοκιμή με τις όποιες ιδιαιτερότητες είχε, διατυμπανίζεις σε κάθε ευκαιρία ότι τα 120 γαλλικά άλογα περνάνε τα υπερκυβισμένα. Κάνω λάθος; Και εξάλλου, οι περισσότεροι από τους υπερκυβισμένους δε ζορίζονται πιστεύω ιδιαίτερα ούτε ζουν και αναπνέουν για το ποιους μπορούν να περάσουν και ποιους όχι. Ούτε προγραμματίζουν την όποια δοκιμή θέλουν να κάνουν με συγκεκριμένα λάστιχα στους κινητήριους τροχούς και συγκεκριμένη βενζίνη και πρόσθετα χημικά στο ρεζερβουάρ. Εσύ (και δε σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση για αυτό, είναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας) το αμάξι το έχεις στημένο για ανοίγματα ενώ οι περισσότεροι υπερ/νοι για να μετακινούνται γρήγορα και άνετα. Εάν κάποιος από αυτούς βάλει ειδικά λάστιχα, πρόσθετα και αγωνιστικές βενζίνες, βγάλει ρεζέρβα και κάνα κάθισμα, λογικά θα πηγαίνει καλύτερα... Και τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά... Τελείως φιλικά όλα αυτά σου τα λέω, πιστεύω ότι δε με παρεξηγείς...
|
Θα συμφωνησω με τον Αντρεα.
Δλδ αν περασω εγω τον Γιαννη σε κοντρα θα σημαινει πως ολα τα υπερκυβισμενα τον περνάνε? Φυσικά και οχι.
Μπροστα στην κοντρα με τον Γιωργο δεν ημουν. Το μονο που ξερω, επειδη τον εχω γνωρισει, ειναι πως ειναι σοβαρο παιδι και πιστευω δεν θα ελεγε ψεματα για να δικαιολογηθει (πχ οτι ειχε προβλημα στο σασμαν και δηθεν εχασε ταχυτητα). Στο κατω κατω παραδεχτηκε την ηττα του.
Οποτε οι αμφιβολίες δεν ειναι για το αποτελεσμα της κοντρας. Ειναι για την γενικευση της καταστασης.
Προσεξτε, λεω "αμφιβολίες". Δεν λεω σε καμια περιπτωση πως σιγουρα ειναι πιο γρήγορα τα υπερκυβισμένα. Ο Γιαννης ειναι ατομο που ξερει πολλα απο βελτιωσεις, ασχολειται καιρο (εχει φτιαξει και αυτο το Ιταλικο τερας ) και σιγουρα εχει κανει και το καλυτερο δυνατον για το renault του.
Αυτο που δεν μου αρεσει εμενα προσωπικα ειναι να μηδενίζουμε τις καταστασεις και ειδικά βασιζόμενοι σε ένα μεμονωμένο - με ολα τα περιεργα - περιστατικο. Και πιστευω Γιαννη πως και εσυ συμφωνεις σε αυτο.
Σε αυτο που σου δινω σουπερ δίκιο ειναι στο γεγονος οτι εσυ προσφερόσουν (και σχεδον τους παρακαλουσες) να γινει κόντρα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
05-06-11, 20:58
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απο τα στοιχεια που εχουμε ως τωρα και πιστευω οτι ολοι συμφωνουν το ts ειναι πιο δυνατο αλλα το 20ν ειναι πιο γρηγορο.
οποτε ολοι ειμαστε ευτιχης
το ειχα γραψη και παλια καλη η τογιοτα αλλα πως να την συνχωρεσεις που δεν εκανε το 1600 20ν 1800 20ν...
και ενα αλλο δεν σας κανει εντυπωση ενω οι ιαπωνεζοι αντιγραφουν κατα κανονα τους γερμανους στον 20ν εγινε ακριβως το αντιθετο φυσικα εβγαλε στα 1800 125 αλογα και με τουρμπο max 225 αλλα το μοτερ εχει υποδομη για πανω απο 350αλογα με κληστο μπλοκ.
το 20ν ειναι μακραν η πιο απλη και αποδοτικη λυση που εχει βγει ως τωρα για πολλα αλογα, ουτε vtec ουτε vvtli ουτε τιποτε αλλο 20βαλβιδες και χωτρενεις μονο που το λες...
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
05-06-11, 21:14
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
05-06-11, 22:31
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή:
ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Ερώτηση (που μου ήρθε μόλις) προς 20v: Έχετε δοκιμάσει ποτέ με Celica T-Sport; Υπάρχουν διαφορές;
|
Corolla TS και Celica TS δεν έχουν καμία σχέση από θέμα βάρους, αεροδυναμικής και προγράμματος, μέρα με τη νύχτα θα έλεγα...
Εγώ να μιλήσω για το δικό μου Corolla, με Corolla TS ήμουν μπροστά, ενώ με Celica TS ίδια διαφορά αλλά πίσω...
__________________
Corolla AE101 20v
|
|
|
|
05-06-11, 23:04
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
και ενα αλλο δεν σας κανει εντυπωση ενω οι ιαπωνεζοι αντιγραφουν κατα κανονα τους γερμανους
|
Θα διαφωνισω στο κατα κανονα γιατι οι Γερμανοι δεν ειναι και το επικεντρο της Ευρωπης αλλα αν το παμε λιγο ποιο σοβαρα ναι οι Ευρωπαιοι ανακαλυψαν την τετρακινηση αλλα δεν φημιζονται για αυτο οταν ακους 4κινηση η πρωτη λεξη που σου ερχεται στο μυαλο ειναι evo / impreza , οι Ευρωπαιοι συνελαβαν την ιδεα για για αυτονομη αναφλεξη ανα κυλινδρο αλλα καθε βδομαδα μενεις και πολλαπλασιαστες hitachi ψαχνουν να βρουν , Γερμανος ανακαλυψε τον wankel αλλα Ιαπωνας καταφερε να τον κανει να δουλεψει , Ευρωπαιος εφτιαξε το πρωτο αμαξι αλλα το αμαξι που εμαθε στον παππου μας να τον πηγαινει σπιτι χωρις να μενει στο δρομο ηταν dat !
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
06-06-11, 02:10
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
__________________
|
06-06-11, 02:20
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate
Θα διαφωνισω στο κατα κανονα γιατι οι Γερμανοι δεν ειναι και το επικεντρο της Ευρωπης αλλα αν το παμε λιγο ποιο σοβαρα ναι οι Ευρωπαιοι ανακαλυψαν την τετρακινηση αλλα δεν φημιζονται για αυτο οταν ακους 4κινηση η πρωτη λεξη που σου ερχεται στο μυαλο ειναι evo / impreza , οι Ευρωπαιοι συνελαβαν την ιδεα για για αυτονομη αναφλεξη ανα κυλινδρο αλλα καθε βδομαδα μενεις και πολλαπλασιαστες hitachi ψαχνουν να βρουν , Γερμανος ανακαλυψε τον wankel αλλα Ιαπωνας καταφερε να τον κανει να δουλεψει , Ευρωπαιος εφτιαξε το πρωτο αμαξι αλλα το αμαξι που εμαθε στον παππου μας να τον πηγαινει σπιτι χωρις να μενει στο δρομο ηταν dat !
|
+100000 και λιγα λες.....
|
06-06-11, 02:47
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
δε χρειαζεται να πει και τα υπολοιπα
__________________
|
|
|
|
06-06-11, 09:16
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina
Corolla TS και Celica TS δεν έχουν καμία σχέση από θέμα βάρους, αεροδυναμικής και προγράμματος, μέρα με τη νύχτα θα έλεγα...
|
Για το βάρος και την αεροδυναμική να το δεχτώ. Για το πρόγραμμα όμως; Είναι σίγουρο αυτό; Ούτε παραπάνω ίππους βγάζει, ούτε ροπή, ούτε διαφορές στο lift. Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ούτε έχω διαβάσει για διαφορές στη χαρτογράφηση...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina
Εγώ να μιλήσω για το δικό μου Corolla, με Corolla TS ήμουν μπροστά, ενώ με Celica TS ίδια διαφορά αλλά πίσω...
|
Για τι διαφορά μιλάμε;
Πάντως, και επαναλαμβάνω χωρίς να μειώνω τον κορυφαίο κινητήρα 20v που αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς διαβάζοντας τα απόλυτα νούμερα ίππων και ροπής, τώρα μιλάμε επί ίσης όροις... Αναφερόμαστε συνέχεια στον 20v ως μοτέρ φορεμένο σε διάφορες καρότσες, αλλά κοντά (ή και μπροστά) από Corolla TS είναι εφόσον είναι επάνω σε ελαφριά καρότσα. Όταν όμως ο 2zz-ge είναι και αυτός φορεμένος στη κατάλληλη καρότσα (βλέπε Celica) τα πράγματα είναι προφανώς διαφορετικά...
__________________
Lift, lift, lift...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18503404 seconds (80,17% PHP - 19,83% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:03. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|