Και εγώ τα μουσταρδί έχω, πραγματικά είναι φοβερά! για δισκόπλακες καλό είναι να βάζουμε τις μαμά της Toyota, αλλιώς σε καλές aftermarket λύσεις πχ brembo και όχι οτι νανε imitation εκτος αν είναι άλλες καλές Γιαπωνέζικες. Αν και καποτε στο starlet gt είχα βάλει της Norbit κάπως έτσι και ήταν πολύ καλές, τις είχε η ιαπωνική, κόστος δεν ξέρω σε imitation ίσως να βρεις με 80 ευρώ, της Toyota πιστεύω πάνω από 100 και κάτω από 150 θα έχουν, δεν έχω ρωτησει όμως! Το σωστό είναι μαζί με νεες δισκοπλακες να βαζουμε και νεα τακακια για να πατησουν ολα ομορφα και ωραία, τα τακακια μπορεις να τα βαλεις και με παλιες δισκοπλακες αλλα αν ειναι στραβες μπορει να μην πατανε σωστα και ομοιόμορφα, τωρα αν εχουν πολυ ψαχνο και έχεις μεγαλο προβλημα με τις δισκοπλακες τότε ασε τα τακακια και μετα απο αρκετα χλμ και φρεναρισματα θα παρουν το σωστο πάτημα σε σχεση με τις νεες δισκοπλακες. Τα τακακια ειδικα αυτα τα μουσταρδι βγαζουν πολλα χλμ αν περιμενεις να χαλασουν για να αλλαξεις και δισκοπλακες σώθηκες!
Χτες που ήρθα εξοχικό από Πεντέλη-Διόνυσο δεν ειχε κινηση και βρηκα μονο ενα αμαξι μπροστά μου μια κοπελα με μαμα αμαξι και πηγαινε φετες! δεν ηθελα να την προσπερασω επειδη ηδη πηγαιναμε γρηγορα 80-100χλμ!!!!
αλλα προσεξα πως και εμενα σε μερικα φρεναρισματα ειδικα επανω σε στροφες μου ετρεμε το τιμονι μια μικρή ιδέα! σε ευθειες ομως δεν το ειδα! αυτο σημαινει στραβες δισκοπλακες ή είναι κάτι αλλο, δεδομένου πως το καταλαβα μονο σε στροφές? επισης και εμενα ειναι μαμα δισκοπλακες με πολλα χλμ και εχουν και μικρο νυχακι. Αλλα λεω αλλαγη με τακακια, ή κομπλέ φρενα μπροστινά από Levin, θα δούμε!
|