Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
27-05-11, 09:28
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-02-2009
Περιοχή:
κιατο κορινθοs
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 363
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα και απο εμενα ...εχω hr μπλε 3,50 χαμιλωματοσ εχουνε κανει 15 .20 χιλ...χιλιομετρα περιπου να ενδιαφερεσε πμ.jason
|
|
|
|
04-06-11, 21:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οταν ειχα περάσει ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο 2011 στις μετρήσεις των αμορτισερ μου είχαν βγάλει τα μπροστινά 85 και 84% δεξιά με διαφορά μεταξύ τους 1% (αυτά τα έχω στην σκάλα 3 είναι kyb AGX) και τα πίσω 67 και 57% το δεξί με διαφορά μεταξύ τους 14%! ενώ μου είπαν πως είναι πολυ καλή η ανάρτηση έχω καταλάβει πως τα πίσω είναι πεσμένα σε σχέση με τα μπροστινά στις επιδόσεις αν και τα δουλεύω στην 2η σκάλα σκληρότητας, και το χειρότερο πως το πίσω δεξί εχει πέσει ακόμα περισσότερο! μαλλον επειδή την εχει ακούσει από μια τεράστια λακούβα χάρο! σήμερα λοιπόν έρχοντας εξοχικό από Πεντέλη-Διόνυσο στις στροφές ανοιχτες κυριως που το παταγα είδα πως το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γονάτιζε υπερβολικά μπορώ να πω και ειδικά στις δεξιές στροφές ήταν αρκετή η διαφορά με τις αριστερές, πάντα στο πίσω μέρος του αυτοκίνητου, δλδ δεν είχα την αίσθηση πως θα με πετάξει, απλά γονάτιζε υπερβολικά! αφού έλεγα πως θα βρει το λάστιχο σε κανέναν θόλο! βλέπω αλλά αμάξια μαμα πχ το Micra του πατέρα μου και δεν γονατίζει τόσο!!! Τωρα αλλαξα σκαλα και εβαλα και πισω στην 3η να δω διαφορές. Ηθελα να ρωτησω οι ρυθμισεις σκληρότητας παιζουν ρολο στις μετρησεις του ΚΤΕΟ? δλδ αν παω με 4η σκαλα σε ολα θα δω καλυτερα νουμερα? ή όπως μετράνε τα μηχανήματα δεν έχει σχέση? επίσης ξέρει κανείς κανέναν που να επισκευάζει AGX? εχω ακουσει για μάστορες στην Φρατζή κτλ αλλά δεν ξέρω κανέναν συγκεκριμένα. Ο Στράτος και ο Ακριδάς επισκευαζει ο 1ος μονο Κονι και ο 2ος Κονι και μου ειχε πει για αλλον εναν για blinstein. Αν ειναι θα ρωτησω αυτους. Ξέρει κανένας τπτ για επισκευές των AGX? τελικά και σήμερα στην 3η σκαλα παλι υστερει πολύ το πισω δεξί! θα το δοκιμάσω και στη 4η μονο αυτο να δω τι διαφορες θα δω!
Υ.Γ τα AGX είχαν μπει πάνω Δεκ του 2008 και τώρα έχουν κάνει κοντά στις 24.000 χλμ.
Edit : ρωτησα σημερα τον Ακριδά στο Νεο Κοσμο και μου ειπε πως μπορει να επισκευάσει AGX αλλά με μια επιφυλαξη στο αν μπορει να βρει ανταλλακτικά! οπότε δεν είναι σίγουρο!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-06-11 στις 11:18.
|
|
|
|
15-08-11, 17:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από anubis
Όπως λέει και στον τίτλο θέλω την βοήθεια σας σχετικά με τα koni (κίτρινα) + eibach 3ποντά. Την Παρασκευή έβαλα τα παραπάνω στην corolla μου e11 στρογγυλοφάναρη. Αντιμετωπίζω ένα θέμα όμως. Ενώ πίσω εχει χαμηλώσει κανονικά (1,5 δάχτυλο ύψος ρόδας-θόλου) Μπροστά έχει 3,5 δάχτυλα! Όταν του το είπα του (μάστορα) μου είπε ότι έτσι είναι σε αυτό το αυτοκίνητο γιατί οι θόλοι δεν είναι ισιοι και ότι έχει βαριά καρότσα. (Πράμα που αποκλέιεται να ισχύει) Τέλος πάντων το βράδυ που το έβγαλα να το δοκιμάσω έφευγε η μούρη στις στροφές και σε κάποιες διαδοχικές εφευγε και ο κώλος. Το Σάββατο είπα χαλαρώσω τα μπροστινά μήπως και φταίει αυτό για το ύψος (τα είχε ρυθμίσει σχεδόν τέρμα σε σκληρότητα) αλλά μάταια οπότε τα ξανάβαλα εκέι που τα είχε. Αμέσως μετα είδα ότι οι μπροστά τροχοί έχουν διαφορά ύψους μεταξύ τους γύρω στον μισό πόντο! Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να τον βρώ γιατί ειναι το ΣΚ + της Παναγίας την Δευτέρα. Τα αμορτίσέρ έχουν μπεί με τον κλασικό τρόπο κόψε-ράψε γιατί είναι φυσίγγια. Γνωρίζει κάποιος από τα παιδιά τι μπορεί να φταίει η τί μ@λ@κί@ μπορεί να έχει κάνει αυτός? Ευχαριστώ εκ των προτέρον......
Υ.Γ. Sorry για το μεγάλο post αλλά έχω πελαγώσει και δεν ξέρω τι να κάνω.
Υ.Γ. 2 Θα μπεί και φωτό από το αμάξι σύντομα.....
|
Σε απάντηση αυτού του θοεματος να πω πως καταρχην εχει δικιο ο μαστορας, όντως το αμαξι αυτο καθεται ποιο ψηλα ή μουρη απο το πισω μερος! και εγώ έχω βαλει AGX με μαμα ελατηρια και είναι σαν το δικο σου η διαφορα μπρος-πισω! τα ιδια ειπαν και σε εμένα! καποιος μου ειπε να κοψω μια σπειρα στα μπροστινα ελατηρια για να εισαι ισα αλλά δεν το κανω!
Τα κονι τα κιτρινα τα εχω δοκιμασει σε starlet ep82 οποτε δεν ξερω ακριβως πως ειναι στην corolla EE111. Αν τα πισω ειναι με ρυθμιζομενα πιατελα καθ υψος σε 2 θεσεις (ετσι ηταν στο σταρλετ) μπορεις να το κανεις να γινει ισιο, αλλα θα ψηλωσει και το πισω μερος οπως μπροστα! Δεν μας λες τι διαστασεις ελαστικων εχεις, εχει σημασια για το κενο στον θολο. Πες μας και σε τιμη τα εβαλες να παρουμε μια ιδεα! επισης τι σκαλες ρυθμισης σκληροτητας εχουν? για να μην φευγει το αμαξι σε στροφες εγω το εχω παντα ποιο σκληρα μπροστα και ποιο μαλακα πισω! τουλαχιστον η μιση και παραπανω διαφορα! η αναποδη ρυθμιση μου το πεταγε! και μερικες φωτος :
Mε μαμα ελατηρια δες τι κενο εχει μπροστα και τι κενο εχει πισω!
και εδω με kyb μαυρα και eibach 3,5cm και στις 2 φωτος οι διαστασεις ελαστικων ειναι 195/50/15.
|
15-08-11, 17:32
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 226
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχάς ευχαριστώ Νικηφόρε για την άμεση απάντηση σου. Η διάσταση στα ελαστικά είναι 195/50/15. Και τα 2 μαζί τα έβαλα στα 775€ μαζί με την εργασία. Όσο για την σκληρότητα μπροστά μου τα έχει βάλει σχεδόν στο τέρμα ενώ τα πίσω μου τα έχει κάπου στην μέση (αν θυμάμαι καλά!) Εκεί που παραξενεύτηκα είναι ότι οι 2 ρόδες μπροστά δέν έχουν το ίδιο ύψος. Από την μεριά του οδηγού έχει σχεδόν 0,5cm προς τα κάτω από του συνοδηγού! Υπόψην είναι και τα 4 φυσίγγια! Όχι μόνο τα μπροστινά. Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο και αυτό!
__________________
Drive Your Dreams........Toyota!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη anubis : 15-08-11 στις 17:41.
|
|
|
|
15-08-11, 18:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όπως θα είδες και τις δικές μου φωτος έτσι ειναι δυστυχώς! τα ίδια έλεγα και εγώ οταν το ειδα ετσι! οποτε μην κρινεις απο αυτο για το προβλημα σου! στο starlet ήταν μονο τα μπροστά φυσιγγια, τα πισω ηταν μονα τους αλλα ειναι διαφορετικα απο την corolla και ειχαν αφαιρουμενο πιατελο και ασφαλεια και 2 θεσεις καθ υψος αναλογα που εβαζες το πιατελο! επισης η σκαλα σκληροτητας ήταν 2 πληροι κυκλοι!!! και τα πισω επρεπε να βγουν, ενω τα μπροστα τα ρυθμιζες απο πανω! για τους λογους αυτους προτιμησα AGX κοκκινα, αντι κονι, που εχουν 4 σκαλες σκληροτητας που ρυθμιζεις απο πανω, και ειναι γονατα οχι φυσιγγια! και στην αρχη τα ειχα με τα eibach και παλι ηταν τα μπροστινα ποιο ψηλα! επειδη ηταν χαλασμενα ομως τα ελατηρια, εβαλα μαμισια τελικα.
Αληθεια οταν αλλαξε ολα τα αμορτισερ εγινε ευθυγραμμιση στο αμαξι ή παει οπου νανε? οι ρυθμισεις ειναι οκ απο θεμα σκληροτητας ετσι τα εβαζα και εγώ, αλλά μπροστά 1 κύκλο (+360) και τα πισω μισο κύκλο (+180 μοιρες). Τα AGX τωρα τα εχω 3-3-2-2.
Υ.Γ τα κονι αυτα στην corolla απο που ρυθμίζονται? απο πανω και μπροστα και πισω? και ποσες σκαλες εχουν?
|
15-08-11, 19:06
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 226
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ευθυγράμμιση μου είπε ότι έκανε αλλά το νιλωθω ότι πάει ελάχιστα εριστερά.(Πισεύω ότι είναι λόγω της διαφοράς που έχουν μπροστά) Όσο για την ρύθμιση τα μπροστινά ρυθμίζονται από πάνω ενώ τα πίσω πρέπει να βγούν. Όσον αφορά την σκληρότητα που τα έχει βάλει τέρμα από την αρχή έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται να είναι μαλακά στην αρχή μέχρι να δουλευτούν λίγο?
__________________
Drive Your Dreams........Toyota!
|
|
|
|
15-08-11, 19:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλυτερα να ειναι ποιο μαλακά να κάνουν μερικά χλμ! αφού είναι νέα και αμορτισερ και ελατηρια μην τα ζοριζεις απο την αρχη. Πάντως σου ειπα δεν εχει καμια σχεση πως ειναι μπροστα ποιο ψηλο, ετσι ειναι το αμαξι! και εμενα ετσι ειναι δεν ειδες τις φωτος που εβαλα? αφου ειπα μηχανικος μου ειπε να κοψω μια σπειρα απο τα μπροστινα ελατηρια για να ειναι το ιδιο!!! για να μπορεις να αλλαξεις το υψος πρεπει να εχεις coilovers. Εμενα δεν με ενοχλει η διαφορα υψους. Απλα στο λεω πως αυτο δεν αποτελει προβλημα σε οτιδηποτε αλλο!
Τελικά ποσες σκαλες σκληροτητας εχουν τα koni στην corolla?
Ξεχασα να πω πως εμενα τα ελατηρια τα μπροστινα είναι τα μαμά από AE111 1600 με 4Α-GZE και γιαυτο πιστευα πως τα ελατηρια τα μπροστινα σηκωνουν την μουρη ποιο πανω, αλλά τελικά μου ειπαν πως ειναι ιδιου ύψους με τα μαμα απλά είναι ποιο χοντρά και λιγακι ποιο σκληρά, τα πίσω είναι τα κανονικά.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-08-11 στις 19:23.
|
15-08-11, 19:29
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω στη δικια μου την e11 εχω koni κιτρινα,ειναι φοβερα απο αποψη συμπεριφορας επειδη δεν κοπαναει τ αμαξι και μολις παρει καποια κλιση σκλυραινουν και τις εχεις οταν τις χρειαζεσαι στην ουσια!εχω και hr ελατηρια κ ειμαι αρκετα ευχαριστημενος για τα λεφτα τους.ηθελα να παρω k sport αλλα μου ειπαν οτι δεν ειναι επισκευασιμα και στην ελλαδα πιστευω χρειαζεσαι επισκευασιμο αμορτισερ!μπροστα μπαινουν σε φυσιγκιο αλλα εχει μεσα στο κουτι τσιμουχακια βιδες τα παντα,δεν γινεται καποια πατεντα!τα εγκρινω!
|
|
|
|
15-08-11, 19:40
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το να κοψεις τα γονατα για να φυτεψεις μεσα τα φυσιγγια πατεντα ειναι δεν μπορεις να πεις πως ειναι κατι φυσιολογικο! γιαυτο δεν ηθελα τα κονι, επισης ειναι σκληρη αναρτηση και βαραει, τουλαχιστον οταν ειχα στο σταρλετ με το σεταπ που ειπα πριν γινομουνα φραπεδιερα με χαμηλωμα 3,5cm με eibach και πολλες συχνες ζημιες καλα που ηταν επισκευασιμα. Ο Στρατος της Κονι (αυτος που τα επισκευαζει στο Νεο Κοσμο) μου ειπε να τα εχω με μαμα ελατηρια και δεν χαλανε με τπτ. Στο τελος ετσι εκανα αλλα δεν προλαβα να τα χαρω για πολύ!
ειναι ομως φτηνοτερα απο τα AGX και επισκευασιμα πληρως απο την μανα τους. Το μεγαλο μειονεκτημα πως τα πισω πρεπει να βγουν για να ρυθμιστουν και πως πρεπει να κοψεις τα μαμα αμορτισερ γιατι χρειαζονται τα γονατα, ετσι αν θες επισκευη καποια στιγμη δεν θα εχεις αλλα αμορτισερ να βαλεις επάνω! εγώ δανειζομουν απο φιλο για να μη μενω χωρις αμαξι και του τα πηγαινα στο χερι!
Υ.Γ Τελικα ρε παιδια ποσες σκαλες σκληροτητας εχουν τα κονι τα κιτρινα στην corolla????
|
15-08-11, 19:49
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 226
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για την διαφορά ύψους μπρος πίσω το κατάλαβα! Εξάλου φαίνεται και στις φωτό! Όταν σου είπα διαφορά στο προηγούμενο post ενοούσα μεταξύ των 2 μπροστινών τροχών. Έχουν διαφορά 0,5cm που αυτό μπορεί να είναι μαλακία στην τοποθέτηση ή στην ευθυγράμμιση που έκανε. Η ρύθμιση σκληρότητας μπροστά έχει ως εξής: Ένας πλήρης κύκλος + το 1/4 του κύκλου. Τώρα για πίσω δεν γνωρίζω. Προφανώς θα είναι το ίδιο.
__________________
Drive Your Dreams........Toyota!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18191791 seconds (79,44% PHP - 20,56% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|