Λοιπόν, σκέφτηκα να κάνω μια αξιολόγηση και όχι διαφήμιση, περισσότερο γιατί κι εγώ όταν ψαχνόμουν για μπαγκαζιέρα έφαγα το νετ για πληροφορίες κι ελάχιστες εύρισκα...
Όπως έγραψα πιο πριν πήρα την Thule Pacific 200 με τις αντίστοιχες μεταλλικές μπάρες (kit 1440 αν θυμάμαι καλά...) της ίδιας εταιρίας. Το στήσιμό τους είναι πραγματικά πανεύκολο. Μέσα σε 20 λεπτά (την πρώτη φορά θέλει λίγο ψάξιμο...) είχα στήσει και τις μπάρες και την μπαγκαζιέρα πάνω τους...Αλλά εάν το κάνεις την πρώτη φορά μετά δε χρειάζεται πάνω από 5 λεπτά για να τα βάλεις/βγάλεις. Ομολογώ βέβαια ότι η μπαγκαζιέρα είναι λίγο δύσκολη στο να την κουμαντάρεις καθώς είναι 14 κιλά και 460 λίτρα...κι επειδή τυγχάνω "μεγάλων διαστάσεων" (γύρω στα δύο μέτρα ύψος και κοντά στα 100 κιλά) νομίζω ότι κάποιος με μικρότερες αναλογίες θα δυσκολεύεται ακόμη περισσότερο να την ανεβοκατεβάζει μόνος του. Βέβαια, για οποιον ενδιαφέρεται υπάρχει το σύστημα με τις τροχαλίες της thule, αλλά και τα φράγκα είναι αρκετά...
Εγώ από την άλλη πλευρά αγόρασα 4 γάντζους από το practiker με ούπα, τα προσάρμοσα στην οροφή στο γκαράζ, πέρασα σε σχήμα οβάλ χοντρά σχοινιά ανάμεσά τους δημιουργώντας κάτι σαν πατάρι και πλέον έχω αποθηκεύσει την μπαγκαζιέρα στην οροφή του γκαράζ χωρίς να μου πιάνει τον παραμικρό χώρο...
Σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά δοκίμασα το αμάξι και με την μπαγκαζιέρα, αλλά και με τις μπάρες μόνες τους. Το Σάββατο έκανα τη διαδρομή Γιάννενα - Πρέβεζα όταν μάλιστα φυσούσαν και αρκετά δυνατοί άνεμοι. Ο θόρυβος που κάνουν οι μπάρες μόνες τους είναι ανεπαίσθητος με ανοιχτά παράθυρα και δεν ακούγεται τίποτα με κλειστά. Η μπαγκαζιέρα έκανε λίγο παραπάνω θόρυβο αλλά και με ανοιχτά παράθυρα ενώ τρέχεις με 100-120 χλμ δε διακρίνεις ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το θόρυβο που ούτως η άλλως έχεις όταν κινείσαι με ανοιχτά παράθυρα με τέτοια ταχύτητα. Παρόμοιες οι παρατηρήσεις και με κλειστά παράθυρα ο θόρυβος είναι λίγο μεγαλύτερος από ότι όταν κινείσαι δίχως μπαγκαζιέρα.
Για τη σταθερότητα του αυτοκινήτου νομίζω ότι τα corolla δεν έχουν πολλά να φοβηθούν γιατί έχω την εντύπωση ότι ούτως ή άλλως έχουν χαμηλό κέντρο βάρους. Σε ένα μέρος της διαδρομής είχα απότομες στροφές πάνω σε βουνό, τις οποίες τις πήρα χωρίς ιδιαίτερη προσοχή (μάλιστα η γυναίκα μου ζήτησε να πάω πιο σιγά γιατί ήταν έτοιμη να ζαλιστεί) και δεν είδα πρόβλημα. Σε κάποιες μεγάλες ευθείες όπου οι άνεμοι ήταν πολύ ισχυροί και πήγαινα με 120-130 ένιωσα μια μικρή μετατόπιση, αλλά αυτό μου έχει συμβεί και χωρίς την μπαγκαζιέρα...
Συνοψίζοντας θα έλεγα ότι με λίγη προσοχή (έχω κι εγώ ακόμη πολλά χιλιόμετρα να κάνω σε εθνική για να κρίνω πιο εμπεριστατωμένα) η χρήση της thule με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το θόρυβο ούτε με τη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Να προσθέσω ότι η προσαρμογή τόσο των μπαρών όσο και της μπαγκαζιέρας είναι ΤΕΛΕΙΑ. Αν δοκιμάσεις να κουνήσεις με δύναμη τις μπάρες είναι απόλυτα σταθερές και απλά κουνάς όλο το αμάξι, αλλά αυτές δεν πάνε πουθενά. Το ίδιο ισχύει και για την μπαγκαζιέρα δίνοντάς σου την αίσθηση της απόλυτης ασφάλειας.
Δεν έχω δοκιμάσει άλλη μπαγκαζιέρα, αλλά αυτή φαίνεται να αξίζει τα λεφτά της. Όσο για το χώρο...έβαλα πάνω δύο ξαπλώστρες παραλίας, ομπρέλα με βάση και γενικότερα όλα τα πράγματα της θάλασσας και η μισή μπαγκαζιέρα ήταν κενή. Άλλωστε ο χώρος του πορτπαγκάζ είναι πολύ μικρότερος από αυτόν της μπαγκαζιέρας.
Για οποιεσδήποτε απορίες είμαι στη διάθεσή σας!
|