Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Το 2007 τα μηχανάκια άλλαξαν πάλι σε 800, κάτι το οποίο, σε συνδυασμό με το μικρότερο ρεζερβουάρ, περιόρισε ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ τη Honda, ενώ ευνόησε την Ducati. Επέμενες για τα 1000ρια και τώρα μου λες ότι κέρδισε πρωτάθλημα στα 800, την πρώτη χρονιά εφαρμογής των νέων κανονισμών. Και πάλι μιλάμε για ΕΝΑ πρωτάθλημα τα τελευταία 35 χρόνια. Seriously? :P
Το Desmo (2003-2006) έβγαζε τρομακτική δύναμη ψηλά, αλλά αυτό ήταν όλο. Οι χαμηλομεσαίες του ήταν αστείες. Δες πως έβγαιναν από τη στροφή τα Honda και δες τα Ducati. Οκ ήταν γρηγορότερα (τα τελευταία) σε πολύ ανοικτά κομμάτια και μεγάλες ευθείες. Δεν κερδίζει πρωταθλήματα αυτό. Θες σύνολο, όχι μονάδα.
Υπήρξε και εμπορική έκδοση του NR750. Η Honda έβγαλε αυτό το μηχανάκι απλά για να αποδείξει ότι ΜΟΝΟ εκείνη μπορεί. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει άλλη εταιρεία να τολμήσει τέτοιο project. Εξατμίσεις μέσα στην ουρά, μονόμπρατσο πίσω, πριν καν οι ευρωπαίοι τα ονειρευτούν. Μην αρχίσω να μιλάω για το μοτέρ με τα οβάλ πιστόνια και τα 125 άλογα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, το 1992.
Δεν είμαι "κολλημένος Hondakias". Το μηχανάκι μου είναι ΚΤΜ. Απλά η Honda είναι η κορυφαία κατασκευάστρια μοτοσυκλετών στο σύμπαν. Έχει R&D που δεν πλησιάζουν όλες οι ευρωπαικές εταιρείες συνδυασμένες. Δεν είναι θέμα γούστου ή κολλήματος. Απλά έτσι είναι. Το δέχεσαι και συνεχίζεις
Η Ιαπωνία ασχολείται μόνο με MotoGP. Τα υπόλοιπα πρωταθληματάκια είναι για να κάνουν καμιά διαφήμιση και να μαζέψουν λαό οι υπόλοιποι, που το έχουν ανάγκη. Εκτός αν έχεις την εντύπωση ότι η Honda δε θα μπορούσε να βγάλει ένα πανίσχυρο μοτέρ σε μηχανάκι παραγωγής. Το CBR θεωρείται το πιο ήπιο των 1000. Πραγματικά πιστεύεις ότι δε μπορεί καλύτερα?
|
Πρωτον δεν περιορησε μονο την χοντα αλλα ολες της εταιρειες πλυν αυτης που κατεβηκε διαβασμενη με καλυτερα αεροδυναμικα φιαρινγκ την στιγμη που οι αλλες εταιρειες παραδεχθηκαν οτι προσπαθουσαν να τα κανουν πιο ομορφα και σε συνδιασμο με το ντεσμο πηραν το πρωταθλημα...Να ξαναπουμε παλι οτι το παλισιο της ντουκατι ειναι το πιο ακαμπτο πραγμα που το κανει πολυ απολυτο και δυσκολο να οδηγηθει.Αν θυμασαι η kawasaki zxr του 2004 που ειχε πολυ κακαμπτο πλαισιο δεν οδηγουνταν οποτε φαντασου ποσο πιο απολυτες ειναι αυτες οι μηχανες.
Ναι ενα στα 35 χρονια η χοντα που για να παρει πρωταθλημα επρεπε να περιμενει μεχρι το 94 να φυγουν οι rainey kai schwantz για να δει ασπρη μερα...
Το γνωριζο οτι υπαρχει εμπορικη εκδοση την εχουμε δει ολοι απο κοντα στο γνωστο μαγαζι και ειχα την τυχη και να την καβαλησω...οσο για τα οβαλ πιστονια καμια πρωτοπορεια οι αμερικανοι βγαζουν τα hemi που για χρονια εχουν και αυτοι οβαλ πιστονια σε μοτερ κυκλοφοριας.
Φιλε μου η ιαπωνια δεν εχει πρωταθληματακια εχει πρωταθληματαρες απο στοκ μεχρι endurance οποτε αστο μην λες οτι θελεις.
Και για το R&D που ειπες σου ξαναλεω στα υπολοιπα πρωταθληματα που ειναι δεν υπαρχει καθολου και με τις περισοτερες συμετοχες τα ριξαν ολα στο motogp?Δεν νομιζω.Α και ηπιο 1000αρι ειναι το παλιο RR του 04-07, σε πληροφορω οτι το καινουργιο RR δεν ειναι καθολου ηπιο ειναι ενα πολυ καλοστημενο μηχανακι με ελαχιστη καλυψη αερα λογο μινιμαλιστικων διαστασεων και φαιρινγκ καμια σχεση μετα παλια cbr.