Απ`όσο έχω δει στην δικιά μου επειδή την πλεξούδα την έβγαλα μόνος μου από το starlet gt αλλά μετά την έβαλε ηλεκτρολόγος στην corolla, είδα και μου το είπε κιόλας πως παντρεύει τις 2 πλεξούδες δλδ αν κοιτάξεις εκεί που είναι η ECU έχει και άλλες περισευούμενες φύσες από πισω. Παντως λογικό είναι να θέλει παντρέματα γιατί οι ασφαλειοθήκες (εσωτερικές και εξωτερικές) δεν έχουν ουδεμία σχέση με του starlet! αν ήταν απλό και εύκολο τότε θα μπορούσα να την έβαζα και μόνος μου στην corolla και να μην χρειαστεί ηλεκτρολόγος. Επίσης αν χρησιμοποιηθεί κομπρέσορας A/C από το Starlet gt και όχι από το Ευρωπαικό starlet, τότε θέλει ηλεκτρολογική πατέντα για να παίξει σωστά ο κομπρέσορας αλλιώς δεν παίζει με την καμία. Το κόλπο μου το έδειξε γνωστός ηλεκτρολόγος στο Κερατσίνι, οι περισσότεροι απλά δεν είχαν την παραμικρή ιδέα. Εβαλα από το άλλο επειδή του 4E-FE moter δεν ταιριαζε η βάση! ο μηχανικός μου ειπε πως ήταν αδύνατον να μπει και τον πούλησα! Eπίσης για κάποιο λόγο δεν μου έπαιζε η φύσα της διάγνωσης, βρήκα ενα κομμένο καλώδιο στην φύσα, ίσως να το έκανα εγώ καταλάθος. Το μαμα στροφόμετρο δεν παίζει κανονικά, θελει πλακέτα απο το 1600 το μοντέλο δλδ που ειχε ντιστριμπιτερ, εγώ πάντως έκανα μοντίφα και έβαλα από starlet gt μαζί με το turbometro που συνδεεται στην πλεξούδα και παίρνει σήμα από το map sensor. Επίσης υπάρχουν και οι καλωδιώσεις για το hi-low boost switch που δεν με ενδιαφέρει και το έχω ξηλώσει, αλλά αν δεν υπηρχε πριν ίσως να χρειαστείς καλωδιώσεις κτλ, εχω ένα how to εδώ στο forum. Οτι θες εδώ είμαστε. Βέβαια ο Fanis που είναι ειδικός θα σου πει τα περισσότερα μετά τις μετατροπές. Αντε και καλοτουρμπιστη η turborolla!
Y.Γ Fani και Jason κανόνιστε να δω φωτογραφίες! θα είναι το 1ο 4E-FTE που θα δω με υγραέριο! έχω ρωτήσει πόσους και κανείς δεν έχει δει!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-04-11 στις 20:46.
|