Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
|
|
|
28-03-11, 19:18
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-09-2010
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali
οσο για την ενεργητικη ασφαλεια μιας μηχανης σε σχεση με ενα αμαξι το μονο που χει πιθανοτητες να κανει μια μηχανη με μεγαλυτερο ποσοστο επιτυχιας ειναι η σφηνα...ελιγμος οπως θελετε...
|
Ελιγμός, γκάζι, φρένο. Αυτό είναι η ενεργητική ασφάλεια. Τι περισσότερο θες? Και στα 3 υπερτερεί το μηχανάκι.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali
κ συνιθως οταν ενας οδηγος εχει κ μηχανη κ αυτοκινητο εχει φοβιες κτλ με το αμαξι οταν το περνει δεν νιωθει τοσο σιγουρος στο να χωθει κτλ γιατι εχει μαθει αλλιως με την μηχανη
|
Εδώ κάνεις πλάκα, έτσι? Αν έχεις μάθει να οδηγείς μηχανάκι της προκοπής γρήγορα, το αμάξι οδηγείται - γρήγορα - με ένα χέρι και μισό πόδι.
Όσον αφορά το θέμα "μηχανόβιοι", είναι τεράστιο. Το μηχανάκι είναι ένα ευέλικτο, εύκολο και, κυρίως, φθηνό μέσο. Οποιοσδήποτε μπορεί να καβαλήσει ένα. Άλλος το κάνει επειδή δε βρίσκει πάρκινγκ στη δουλειά του, άλλος επειδή δουλεύει ντελίβερι, άλλος επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει αυτοκίνητο, άλλος επειδή γουστάρει τα δίτροχα. Καταλαβαίνετε ότι στην τελευταία κατηγορία ανήκουν ελάχιστοι. Και, δυστυχώς, οι των υπόλοιπων κατηγοριών δεν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν παιδεία, συνείδηση ή εξοπλισμό. Δε θα προχωρήσω βαθύτερα, αλλά νομίζω πιάνετε το νόημα. Αν τα αεροπλάνα ήταν διαθέσιμα σε όλους, όλοι οι ιπτάμενοι θα ήταν ηλίθιοι...
Με την ίδια λογική πάντως και δεδομένου ότι το 98% των κουτάκηδων εκεί έξω είναι αγνά ζώα, μπορούμε κάλλιστα να συμπεριφερόμαστε σε όλους το ίδιο.
Στο θέμα μας, οι μπαριέρες είναι δολοφονικές. Δε χρειάζονται μαξιλάρια και παπλώματα. Τσιμεντένια στηθαία με ΣΩΣΤΟ σχεδιασμό αρκούν. Όπως υπάρχουν σε αρκετούς δρόμους εντός χώρας. Δε θα σε σώσουν αν βρεις head-on με 200, αλλά δε θα σε αφήσουν ανάπηρο αν πέσεις από kill spill με 60.
Επίσης, να σημειώσω ότι, κατά συντριπτική πλειοψηφία, τα δυστυχήματα αναβατών οφείλονται σε λάθος αυτοκινητιστή. Το επιχείρημα "δεν τον είδα επειδή πήγαινε με 160 αντί για 110" δεν αποτελεί επιχείρημα. Αν θέλετε μπορώ να ψάξω και για αριθμούς. Ευχαριστώ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από abstavros
4ος φίλος ήταν πιο τυχερός και ενώ έπεσε με μεγάλη ταχύτητα δεν χτύπησε στις μπάρες και γλύτωσε με κάτι εγκαύματα!!!! Ούτε καν ράγισμα!!!!
Όλοι πλήρη στολή και κράνος.
|
Πλήρης εξοπλισμός και εγκαύματα? Κάτι δε μας λες καλά :P Δε σε σκοτώνει η άσφαλτος πάντως. Μπορεί να πέσεις με 300 και να σηκωθείς ανέπαφος. Το θέμα είναι που και πως θα σταματήσεις... Φίλος έπεσε με ελάχιστα χιλιόμετρα και σκοτώθηκε :/
__________________
Life begins at 45°.
|
28-03-11, 19:54
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 12-09-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 538
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από abstavros
Έχουν χαθεί 3 γνωστοί από πέσιμο και χτύπημα στις μπάρες. Οι δύο ήταν φίλοι κολλητοί πριν μερικά χρόνια εδώ (Αλεξ/πολη και Καβάλα), ενώ ο 3ος γνωστός πριν μερικές μέρες.
|
ο τεο, στην μακρη ε?
πολυ κριμα παντως οποιος κι αν ειναι, να πεθαινει τοσο αδικα...
__________________
im not a hater,my momma told me it was called an opinion
YOU CAN SLEEP IN YOUR CAR BUT YOU CAN'T RACE YOUR HOUSE.
|
|
|
|
28-03-11, 21:01
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Όσον αφορά το θέμα "μηχανόβιοι", είναι τεράστιο. Το μηχανάκι είναι ένα ευέλικτο, εύκολο και, κυρίως, φθηνό μέσο. Οποιοσδήποτε μπορεί να καβαλήσει ένα. Άλλος το κάνει επειδή δε βρίσκει πάρκινγκ στη δουλειά του, άλλος επειδή δουλεύει ντελίβερι, άλλος επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει αυτοκίνητο, άλλος επειδή γουστάρει τα δίτροχα. Καταλαβαίνετε ότι στην τελευταία κατηγορία ανήκουν ελάχιστοι. Και, δυστυχώς, οι των υπόλοιπων κατηγοριών δεν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν παιδεία, συνείδηση ή εξοπλισμό. Δε θα προχωρήσω βαθύτερα, αλλά νομίζω πιάνετε το νόημα. Αν τα αεροπλάνα ήταν διαθέσιμα σε όλους, όλοι οι ιπτάμενοι θα ήταν ηλίθιοι...
Με την ίδια λογική πάντως και δεδομένου ότι το 98% των κουτάκηδων εκεί έξω είναι αγνά ζώα, μπορούμε κάλλιστα να συμπεριφερόμαστε σε όλους το ίδιο.
|
Εγώ προσωπικά ανήκω στην κατηγορία του "οδηγώ δίκυκλο γιατί με εξυπηρετεί μέσα στη πόλη" για αυτό το λόγο έχω στη κατοχή μου scooter χαμηλού κυβισμού (125cc). Έχω οδηγήσει κατά καιρούς και μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού. Διαφωνώ καθέτως με το θέμα ότι μοτοσυκλετίστικη παιδεία έχουν μόνο οι αναβάτες μηχανών μεγάλου κυβισμού και οι αναβάτες εκ συνειδήσεως. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής κουλτούρας εάν θέλεις, άποψης, γενικότερης οδηγικής παιδείας που δεν έχει να κάνει με το τι οδηγάς. Έχω δει αναβάτες παπιού με πλήρη εξάρτηση και αναβάτες μηχανών χωρίς τίποτα ή με το κλασικό κράνος-πιάτο, χωρίς να είναι καν δεμένο, μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Και πάνε και με χίλια... Και μετά γίνεται το μοιραίο και ψάχνουμε να βρούμε ποιος φταίει για το τροχαίο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Στο θέμα μας, οι μπαριέρες είναι δολοφονικές. Δε χρειάζονται μαξιλάρια και παπλώματα. Τσιμεντένια στηθαία με ΣΩΣΤΟ σχεδιασμό αρκούν. Όπως υπάρχουν σε αρκετούς δρόμους εντός χώρας. Δε θα σε σώσουν αν βρεις head-on με 200, αλλά δε θα σε αφήσουν ανάπηρο αν πέσεις από kill spill με 60.
|
Το πρόβλημα με τους αναβάτες δεν είναι οι μπαριέρες αλλά οι ορθοστάτες, οι πάσσαλοι δηλαδή επάνω στους οποίους στηρίζεται η μπαριέρα. Όλες οι λύσεις που έχουν να κάνουν με τους μανδύες των ορθοστατών δεν είναι λύσεις του στυλ "μαξιλάρια και παπλώματα". Είναι λύσεις οι οποίες έχουν δοκιμαστεί βάσει κάποιων κριτηρίων και έχει αποδειχθεί ότι προσφέρουν μια Α ασφάλεια. Το τσιμεντένιο στηθαίο, εκτός του ότι είναι αδύνατο να εφαρμοστεί παντού, δεν προσφέρει καμία ασφάλεια και απορροφητική δράση της πρόσκρουσης.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Επίσης, να σημειώσω ότι, κατά συντριπτική πλειοψηφία, τα δυστυχήματα αναβατών οφείλονται σε λάθος αυτοκινητιστή. Το επιχείρημα "δεν τον είδα επειδή πήγαινε με 160 αντί για 110" δεν αποτελεί επιχείρημα. Αν θέλετε μπορώ να ψάξω και για αριθμούς. Ευχαριστώ.
|
Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί αναβάτες θεωρούν ότι τα όρια ταχύτητας και οι κανόνες κυκλοφορίας ισχύουν μόνο για τα οχήματα που έχουν 4 τροχούς και άνω και όχι για τους ίδιους και τα οχήματά τους. Είναι δυνατόν να πηγαίνεις με 200 και να έχεις την απαίτηση να είσαι το ίδιο αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς; Είναι δυνατόν, πηγαίνοντας με 200, να κάνεις σφήνες ανάμεσα από τα αυτ/τα και σε περίπτωση τροχαίου να φταίει μόνο ο οδηγός του αυτ/του; Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα ανεξάρτητα από τι οδηγάς και που το οδηγάς...
__________________
Lift, lift, lift...
|
|
|
|
28-03-11, 21:59
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-09-2010
Μηνύματα: 39
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Είναι καθαρά θέμα προσωπικής κουλτούρας εάν θέλεις, άποψης, γενικότερης οδηγικής παιδείας που δεν έχει να κάνει με το τι οδηγάς. Έχω δει αναβάτες παπιού με πλήρη εξάρτηση και αναβάτες μηχανών χωρίς τίποτα ή με το κλασικό κράνος-πιάτο, χωρίς να είναι καν δεμένο, μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Και πάνε και με χίλια... Και μετά γίνεται το μοιραίο και ψάχνουμε να βρούμε ποιος φταίει για το τροχαίο...
|
Μαζί σου. Δεν υπονόησα ποτέ ότι μόνο όσοι έχουν 1000+, έχουν παιδεία. Αναφέρθηκα γενικώς και, προφανώς, όταν γενικεύεις, δεν πέφτεις 100% μέσα. Αλλά ο κανόνας είναι αυτός. Οι εκ πεποιθήσεως αναβάτες έχουν ανεπτυγμένη οδηγική/μοτοσυκλετιστική συνείδηση σε σχέση με τους κατ'ανάγκη. Σαφώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
Πρόσεξε: ο τύπος που παίρνει τζίξξερ για να κατεβαίνει μικρολίμανο 4 μήνες το χρόνο δεν ανήκει στους μοτοσυκλετιστές που εννοώ. Επίσης, σπανιότατα θα δεις παπάκια με πλήρη εξοπλισμό και καλό κράνος. Αν συμβεί αυτό, 99% έχει μεγαλύτερο μηχανάκι
Συμφωνώ, όμως, ότι δεν έχει να κάνει με το μηχανάκι, αλλά με το άτομο. Πάμε παρακάτω.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Το πρόβλημα με τους αναβάτες δεν είναι οι μπαριέρες αλλά οι ορθοστάτες, οι πάσσαλοι δηλαδή επάνω στους οποίους στηρίζεται η μπαριέρα. Όλες οι λύσεις που έχουν να κάνουν με τους μανδύες των ορθοστατών δεν είναι λύσεις του στυλ "μαξιλάρια και παπλώματα". Είναι λύσεις οι οποίες έχουν δοκιμαστεί βάσει κάποιων κριτηρίων και έχει αποδειχθεί ότι προσφέρουν μια Α ασφάλεια. Το τσιμεντένιο στηθαίο, εκτός του ότι είναι αδύνατο να εφαρμοστεί παντού, δεν προσφέρει καμία ασφάλεια και απορροφητική δράση της πρόσκρουσης.
|
Ξανά, δεν τα απέρριψα ως λύσεις. Σαφώς και κάνουν δουλειά. Απλά είναι κάτι που δε θα δεις ΠΟΤΕ σε εφαρμογή στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όχι σε αυτή τη διάσταση :P Πρότεινα το στηθαίο ως πιο εύκολα εφαρμόσιμο, όχι ως πιο αποτελεσματικό. Προφανώς και θα προτιμούσα να πέσω σε ένα κρεβάτι, αλλά δεν περιμένω καμία πολιτεία να το κάνει αυτό, πόσο μάλλον η δική μας. Επίσης, με σωστό σχεδιασμό/σχήμα, νομίζω κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Ξαναλέω, δε θα σε σώσει αν καρφωθείς με 200, αλλά θα σηκωθείς αν πέσεις με 60. Από μπαριέρες παίζει να μην ξανασηκωθείς ποτέ, ακόμα και με 30.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί αναβάτες θεωρούν ότι τα όρια ταχύτητας και οι κανόνες κυκλοφορίας ισχύουν μόνο για τα οχήματα που έχουν 4 τροχούς και άνω και όχι για τους ίδιους και τα οχήματά τους. Είναι δυνατόν να πηγαίνεις με 200 και να έχεις την απαίτηση να είσαι το ίδιο αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς; Είναι δυνατόν, πηγαίνοντας με 200, να κάνεις σφήνες ανάμεσα από τα αυτ/τα και σε περίπτωση τροχαίου να φταίει μόνο ο οδηγός του αυτ/του; Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα ανεξάρτητα από τι οδηγάς και που το οδηγάς...
|
Μαζί σου και σε αυτό. Αλλά όλα είναι σχετικά. Τα 200 από μόνα τους δε λένε τίποτα. Ναι, είναι εκτός ορίου σε όλη τη χώρα, αλλά ανάλογα τις συνθήκες μπορεί να είναι απολύτως ασφαλής ταχύτητα. Μπορείτε να με φάτε τώρα γι'αυτό
Έχω τρακάρει 2 φορές. Και τις 2 με αυτοκίνητο. Και τις 2 γυναίκα οδηγός. Και τις 2 αποζημιώθηκα χωρίς 2η κουβέντα. Και έχω εμπειρίες από άλλες τόσες δεκάδες που τη γλύτωσα. Πίστεψέ με... ΔΕΝ ξέρουμε να οδηγάμε. ΔΕ νοιαζόμαστε για τον συνάνθρωπό μας. Προτιμούμε να σκοτώσουμε κάποιον, παρά να του παραχωρήσουμε προτεραιότητα. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα τόσο εύθραυστο χρήστη του δρόμου, όπως ο μοτοσυκλετιστής... Οι εξαιρέσεις, δυστυχώς, είναι ελάχιστες.
__________________
Life begins at 45°.
|
28-03-11, 23:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Πίστεψέ με... ΔΕΝ ξέρουμε να οδηγάμε. ΔΕ νοιαζόμαστε για τον συνάνθρωπό μας. Προτιμούμε να σκοτώσουμε κάποιον, παρά να του παραχωρήσουμε προτεραιότητα.
|
Είπες τη πιο σωστή κουβέντα. Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης. Από εκεί ξεκινάνε όλα στην Ελλάδα... Δυστυχώς...
__________________
Lift, lift, lift...
|
29-03-11, 01:22
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή:
Αλεξανδρούπολη
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 95
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Πλήρης εξοπλισμός και εγκαύματα? Κάτι δε μας λες καλά :P Δε σε σκοτώνει η άσφαλτος πάντως. Μπορεί να πέσεις με 300 και να σηκωθείς ανέπαφος. Το θέμα είναι που και πως θα σταματήσεις... Φίλος έπεσε με ελάχιστα χιλιόμετρα και σκοτώθηκε :/
|
Ο φίλος είναι λίγο ατζαμής. Και όμως, έγινε. Και μάλιστα στα οπίσθια. Άσε που άναψε και η στολή και δεν την άντεχε επάνω του!!!!
Ευτυχώς που είχε μόνο αυτά, γιατί το πέσιμο προήλθε από κλείσιμο δρόμου από αυτοκίνητο, και υπήρχαν μπάρες στον δρόμο.
|
29-03-11, 16:15
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-09-2007
Περιοχή:
Καρδιτσα
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 455
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
συμφωνω με τον Blitzer, αλα να προσθεσω και κατι ακομα.
οταν ενας μηχανοβιος που δεν σεβεται τον εαυτο του και δε φοραει κρανος
πως περιμενει να τον σεβαστει ο αλος? οι οδιγοι στην ελλαδα δεν εχουν παιδεια,
οτι και να οδιγανε. οσοι μαθανε να οδιγανε το καταφερανε γιατι τους αρεσει.
παμε στους μηχανοβιους κσανα. παρατηρειστε στο δρομο ποσοι μηχανοβιοι ειναι ντυμενοι με καλο μπουφαν,
μποτες, κρανος και τα σχετικα.
οι 9 στους 10 ειναι καλοι οδιγοι αλα κανουν και βλακειες. ολοι το κανουν αυτο,
το θεμα ειναι να κσερεις που και πως το κανεις. παρατηρειστε και αυτους που ειναι με το σορτσακι και ακρανοτοι.
οι 10/10 απο αυτους δεν εχουν ιδεα απο μηχανη και κανουν ενα σορο βλακειες.
|
29-03-11, 19:57
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-03-2011
Περιοχή:
Αλεξανδρούπολη
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 95
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από johnboy
ο τεο, στην μακρη ε?
πολυ κριμα παντως οποιος κι αν ειναι, να πεθαινει τοσο αδικα...
|
Ναι, αυτόν λέω με την busha.
Φίλος δεν ήταν, γνωστός, αλλά κρίμα τα νιάτα του.
Βασικά και άγνωστος να ήταν πάλι κρίμα.
Πραγματικά δεν ξέρουμε να οδηγούμε.
Πριν μερικά χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα GSX-R 1000 Κ5 edition.
Εκεί αναθεώρησα, και άρχισα να λέω ότι δεν ξέρω να οδηγώ μηχανή. Μόνο να τις καβαλάω..........
Και πολλές φορές τα ατυχήματα γίνονται από άγνοια, είτε του μοτοσικλετιστή, είτε του έτερου οδηγού.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,19611001 seconds (84,74% PHP - 15,26% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:14. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|