Εχω εξοικειωθει με τα slow motion στα βιντεο,γιατι η λεπτομερεια κανει την διαφορα!
Τωρα να ξερετε οτι πανω στο δυναμομετρο μπορει να υπαρχει αποκλιση στις στροφες αλλα και στα χιλιομετρα και οι λογοι πολλοι!
Πρωτο το καθε δυναμ.εχει το δικο του λογισμικο!
Δευτερο στο σεταρισμα που κανει ο χειριστης με την προ τελευταια σχεση στο κιβωτιο στις 3000 στροφες ειναι στο περιπου ,γιατι οταν βλεπεις στο στροφομετρο του αυτοκινητου 3000 μπορει να ειναι 2990-3010 οποτε στις 8000+ προκυπτουν διαφορες!
Τριτον τα λαστιχα δεν φαγωνονται το ιδιο ουτε εχουν την ιδια πιεση παντα!
Αυτες φυσικα ειναι μικροδιαφορες αλλα οταν θες και την παραμικρη ευκρινεια ΤΟΤΕ θα εχεις καποιες διαφορες!
Για να μην πω για καιρικες συνθηκες ,βενζινες ,μπουζι-ρευματα που και αυτα εχουν τα πανω-κατω τους!
Οπως και να εχει ειναι ενα πολυ καλο οριο περιστροφης εργοστασιακου κινητηρα που εχει προδιαγραφες θορυβου-ρυπων και αυτο ειναι κατι που δεν μπορεις να το αμφισβητησεις ειτε σου αρεσει ειτε οχι!!!
ΜΠΡΑΒΟ στην ΤΟΥΟΤΑ που κρατα την ατμοσφαιρα ψηλα οπως της αρμοζει!!!