Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #241  
Παλιά 25-03-11, 10:28
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να επισημάνω ένα θέμα που έχουν όλα τα HONDA μια ζωή και είναι αυτό των καινούριων ανταλλακτικών....
Συγκεκριμένα, κάτοχος πράσινου VTI 160 '97 είχε κάνει το κλασσικό μπροστινό στούκι (μετόπη, καπό φανάρια κλπ) αλλά μόνο λαμαρινοδουλειά και από την απελπισία του που δε μπορούσε να βρει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και τα καινούρια κόστιζαν μια περιουσία κόντευε να το πουλήσει. Τελικά λίγο πριν το αποχωριστεί βρέθηκε ένα άλλο τρακαρισμένο από πίσω κι έτσι πήρε τα ανταλλακτικά.
Ενώ όπως θα έχετε δει όλοι εδώ μέσα για ΤΟΥΟΤΑ, από ανταλλακτικά βρ@μ@ει ο τόπος (προφυλακτήρες,φανάρια κλπ κλπ).
Αλλά και σε επίπεδο κινητήρων ο μαύρος 20βάλβιδος έχει αγορά γύρω στα 1500 (μοτέρ, σασμάν, πλεξούδα, εγκέφαλος) ενώ οι b16b 190hp που είναι ανταγωνιστικοί (giannisgt πιστεύω ότι τα 160άρια VTI είναι ψώφια χαμηλά λόγο μη ύπαρξης μεταβλητού χρονισμού) παίζουν αγορά 2500 και 3000 ευρώ, όπoυ με τόσα πετάς και έναν 3S στο φινάλε και μ@μ@ς όλους τους προηγούμενους.
Και όσο για την αξιοπιστία του 20βάλβιδου ας μας πει και ο Χρήστος τίποτα που το μοτέρ του γίνεται από χιλιομετροφάγος με οικονομία (κατανάλωση 8 λίτρα στα 100 με ταχύτητες 130-140) μέσα στην κουφόβραση του καλοκαιριού γίνεται χαμάλης της πόλης και του σούπερμαρκετ καθώς και σχολικό και όταν ο Χρήστος έχει κέφια κάνει από ανοίγματα μέχρι και χρλονους σε trackday που κάνουν και 8άρηδες να απορούν.
Πες τα Χρήστο.........Σας έχουν βρει σιωπηλούς τους 20βάλβιδους και έπεσαν να σας φάνε!!!!!!!!
Κλείνω με κάτι που το έχω ξαναπεί....4AGE....ένας τύπος κινητήρα, τρεις γενιές και μια πλούσια ιστορία σε επίπεδο αγώνων και βελτιώσεων.....(δεν είναι μόνο η Ελλάδα όλη η γη).
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MITSOS : 25-03-11 στις 10:37.
Απάντηση με παράθεση
  #242  
Παλιά 25-03-11, 11:02
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τον 4AGE 20v silver top η trd τον εβγαλε με 250 αλογα και φυσικα υπαρχει και ο 4AGE 16ν της TRD που βγαζει 240 αλογα απο τις 8400 και στροφαρει 12000!!!!!!!!!!! και ολα αυτα γινονται χαρη στο κεφαλαρι του.
Οσο για το οτι " φαντασου να ειχε ο vti τετραπεταλουδο " εγω θα πω φανταστειτε να ειχε ο 4AGE 20ν βυθιση των βαλβιδων (το οποιο αγριευει τους εκκεντροφορους και καταπονει πολυ περισσοτερο το μοτερ) οπως ο vtec. Θα εβγαζε χαλαρα 200 αλογα.

Οσο για τα ανταλακτικα του 4AGE ειναι απειρα και τα βρισκεις σε αφθονια ειτε στο net ειτε σε παλιατζηδες.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
  #243  
Παλιά 25-03-11, 11:13
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όντως έτσι είναι φίλε Κοσμά.
Όποιος δε θέλει ας πάει στην HONDA και ας στήσει κολ@ρ@κι....
Και όσο και για καινούρια βελτιωτικά πχ για τον 4AGE16V που ξέρω από πιστόνια και εκκεντροφόρους κλπ βρωμάει ο τόπος (πχ TRD, TODA).
Και μιλάμε για κινητήρα 26 και κάτι χρόνων (οι πρώτοι 4AGE βγήκαν γύρω στο 1985).
Άρα για να συνεχίζουν να παράγουν βελτιωτικά κάποιος λόγος δεν θα υπάρχει?
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση
  #244  
Παλιά 25-03-11, 13:34
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πράγματα είναι απλά, στο περίπτερο να πας θα βρεις ανταλλακτικα-αξεσουάρ για βελτίωση από honda ενώ για toyota είναι ολόκληρη ιστορία...
Ετσι ακριβως ειναι φιλε μου Νικο!
Αυτο προσπαθω να πεισω και τους TS με τα Type R!Τι να κανουμε τωρα!
Κανενας δεν βλεπω να γραφει (για την Ελλαδα που ειμαστε μιλαω) ειτε γαι βελτιωσεις TS ειτε για κοντρες με TS!Eνω για Type R ποιος δεν ακουει-βλεπει καθημερινα να γινονται!!!!
Εγω αναφερω το τι γινεται και σε καμια περιπτωση αν ειναι καλυτερο η οχι το TS!Ειπαμε αυτα ειναι υποκειμενικα!Αλλα οπου και να κοιταξεις οποιον και να ρωτησεις θα σου πει μια ιστορια με Type R ενω για TS δεν ακους ΤΙΠΟΤΑ!
Επαναλαμβανω δεν σημαινει τιποτα αυτο οτι δεν ειναι καλα τα TS ,απλα αναφερω το τι γινεται!
Tα συμπερασματα δικα σας!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #245  
Παλιά 25-03-11, 14:03
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από XAROS Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλα δεν υπηρχαν ΠΟΤΕ!!!



Ουτε με σφαιρες δεν συμβαινει αυτο που λες.........το μονο που θα το εκανε να ισχυει ειναι τα αλλα αμαξια να ειχαν βαρυτερες καροτσες.......20βαλβιδο θελει κυαλια για να δει σαξοραλλο ΦΠΕ(130-140 αλογα)........επαναλαμβανω.......τρομερο σαζμαν και διαφορικο σε μερικες εκδοσεις και μεγαλη πατατα μοτερ......!!!!!!ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!!!!



Δηλαδη η κακη βενζινα πειραζει μονο τα 20βαλβιδα?????
Θα μας τρελανετε ρε παιδια??????
Μονο σ αυτα γινονται βλακειες απο ηλεκτρολογους........κανενας δεν μπορεσε να πετυχει ενα........
Εγω παλι πιστευω οτι ειναι για κλωτσιες αυτα τα μοτερ........που ειναι και πιο λογικο!!!!!!





Κοιτα ...........χρησιμοποιουνται αυτα τα μοτερ γιατι εχουν αντεξει και ηδη υπαρχουν πολλες λυσεις γι αυτα,για ολα τα γουστα και βαλαντια......συν οτι ειναι ανθεκτικα.......και δεν υπαρχει λογος να πας αλλου........
Παιρνουν χοντα γιατι ειναι αλλη η φιλοσοφια αυτων των ανθρωπων και αλλη των ιδιοκτητων TS.......πραγμα που σημαινει οτι δεν τους νοιαζει ο κυβισμος η τα τελη.........αλλωστε μην ξεχνας περυσι εγινε αυτο(με τα τελη) και τα χοντα ειναι 7-8 χρονια τωρα,.........δεν ηταν απαγορευτικα τοτε......τωρα εγιναν........!!!!!!!
Φιλε πολυ μηδενιστικος και απαξιωτικος εισαι.Για πες κανενα θεικο μοτερ απο το group να το ανταγωνιστει.Εκτος και εαν το συγκρινεις με το δικο σου που ειναι διλιτρο turbo, οποτε να ειναι ταφος.Οπως ταφος θα μου φαινεται και εμενα απο παρω κανενα 1000χιλιαρακι SUSUKI MARUTI, η ταφος θα ειναι το δικο σου μπροστα σε ενα EVO 800 ιππων.
Και ναι, μην ξεχνας οτι αναφερομαστε σε ενα μοτερ 20 χρονων απο παλιατση που οντως δεν ξερουμε σε τι κατασταση ηταν και ποιος μαστοραντζας το εβαλε.Οπως και να το κανουμε η μετατροπη ειναι μετατροπη και δεν θα ειναι ποτε εργοστασιο, εκτος και εαν οδηγησες γνησιο levin και δεν πηγαινε οποτε παω πασο.Παντως για να ξερεις επειδη στην παρεα υπαρχει ενα εντελος νορμαλ rallye, ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ μονο βενζινη και λαδια αλλαξε, πρεπει να σου πω οτι ειναι ταφος.Απλως με φπε απογειωνονται.Ενα νορμαλ rallye με ενα φπε, εαν ανοιξουν απο ρολλ 40 μεχρι χιλομετρο, τρωει τον αμμαζευτο το νορμαλ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #246  
Παλιά 25-03-11, 14:37
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανδρεα το Civic TypeR θεωρειται hot hatchback(οπως την λενε αυτη την κατηγορια οι Αγγλοι) και καλυτερα να συγκριθει με hot hatchback δηλαδη την Corolla TS.Οπως επισης η Celica TS ειναι coupe και καλυτερα να συγκριθει με καποιο coupe,δηλαδη το Honda Integra TypeR
Μα η σύγκριση που κάνουμε δεν είναι βάσει κατηγορίας αμαξώματος αλλά βάσει αγοραστικού κοινού. Το αγοραστικό κοινό του TypeR δεν είναι κάποιος που θέλει να αγοράσει το 1,4 ή το 1,8 Civic και είπε να πάρει το TypeR ως πιο γρήγορο. Καμία σχέση τα μεν με το δε, μα καμία όμως... Και εξάλλου του Integra δεν ήρθε ποτέ Ελλάδα επίσημα.

Πάντως η δική μου γνώμη για τον 4age 20V είναι ότι πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες ever με αγωνιστικές καταβολές και τεχνολογία πολύ μπροστά από την εποχή της κατασκευής του. Με δύναμη τέτοια που μπορούσε (και ακόμα μπορεί) άνετα να κοντράρει και να είναι μπροστά από πολύ δυνατότερα μοτέρ. Μεγάλο μειονέκτημα ότι στην Ελλάδα ήρθε μόνο ως τροπέτο με αποτέλεσμα η αγορά του αλλά και η μετατροπή του (λόγω έλλειψης μηχανικών και ηλεκτρολόγων με τις απαιτούμενες γνώσεις) να είναι και λίγο λαχείο, αφού μπορούσε κάλλιστα το αποτέλεσμα να είναι κορυφαίο ή τελείως απογοητευτικό...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-03-11 στις 14:50.
Απάντηση με παράθεση
  #247  
Παλιά 25-03-11, 20:10
Το avatar του χρήστη XAROS
XAROS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-11-2007
Μοντέλο: LANCIA HPE 2.0 TURBO
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 847
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
XAROS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε πολυ μηδενιστικος και απαξιωτικος εισαι.Για πες κανενα θεικο μοτερ απο το group να το ανταγωνιστει.Εκτος και εαν το συγκρινεις με το δικο σου που ειναι διλιτρο turbo, οποτε να ειναι ταφος.Οπως ταφος θα μου φαινεται και εμενα απο παρω κανενα 1000χιλιαρακι SUSUKI MARUTI, η ταφος θα ειναι το δικο σου μπροστα σε ενα EVO 800 ιππων.
Και ναι, μην ξεχνας οτι αναφερομαστε σε ενα μοτερ 20 χρονων απο παλιατση που οντως δεν ξερουμε σε τι κατασταση ηταν και ποιος μαστοραντζας το εβαλε.Οπως και να το κανουμε η μετατροπη ειναι μετατροπη και δεν θα ειναι ποτε εργοστασιο, εκτος και εαν οδηγησες γνησιο levin και δεν πηγαινε οποτε παω πασο.Παντως για να ξερεις επειδη στην παρεα υπαρχει ενα εντελος νορμαλ rallye, ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ μονο βενζινη και λαδια αλλαξε, πρεπει να σου πω οτι ειναι ταφος.Απλως με φπε απογειωνονται.Ενα νορμαλ rallye με ενα φπε, εαν ανοιξουν απο ρολλ 40 μεχρι χιλομετρο, τρωει τον αμμαζευτο το νορμαλ.
Φανταζομαι σ εχει πικρανει πολυ το γκρουπο και δεν μπορεις να το ξεχασεις........!!!!!!
Μηπως νομιζεις οτι 20βαλβιδο θα ναι ποτε μπροστα απο 1600 λαντσια δελτα τουρμπο........τεχνολογιας 1985?????
Καλο ειναι μην το παμε εκει....
Δεν ειμαι τιποτα απο αυτα που δηλωσες.......αλλα μαλλον εισαι ασχετος με το θεμα........
Και λεω ασχετος γιατι και το δικο μου που το εκθειαζεις(ευχαριστω) 25 χρονων τεχνολογια εχει.......
ΘΕΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.........
Δεν μπηκα σε καμμια αντιπαραθεση με αλλες μαρκες.....απλα μονο για τα μοτερ που ανεφεραν τα παιδια.....και μαλιστα επειδη αν και δεν πολυσυμπαθω τα Χοντα.......ειδες οτι ειπα τα καλυτερα για το type r, γιατι πραγματικα αξιζει μεχρι τελευταια δεκαρα.....
Οπως και τα ts ειναι φοβερα αμαξια για καθημερινη χρηση απο ανησυχους οικογενειαρχες.....και φιλοτιμα μοτερ,αξιοπιστες κατασκευες και μπροστα κατασκευαστικα σε αρκετα κομματια τους..........ΚΟΝΤΡΑΜΑΞΑ.....δεν θα γινουν ποτε!!!!
Οπως και τα 20βαλβιδα ........δεν θα πανε ποτε καλα......!!!!!!
__________________
http://s122.photobucket.com/albums/o...&current=-.flv

Μαμα ειναι ...
Απάντηση με παράθεση
  #248  
Παλιά 25-03-11, 22:50
παντελης 20v Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 24-08-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
παντελης 20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το μελος που λεγετε xaros,φιλε μου υπαρχουν καλα καλα μοτερ 20ν και κακα μοτερ με 50000 χιλιαδες χιλιομετρα,το μοτερ 20ν επιδει εχω τα πραγματικα του αλογα ειναι 145,και οχι 160,εχω ανοιξη με μαμα ραλλυ και εχει φαει πολλυ ξυλο,και σκουπα προγραμα 130-135 που ειμουν ενα αμαξι μπροστα,και type-r που μεχρι 4 μου ξεκολλησε που ειναι 2000,200hp,αυτο λεει πολλα,αλλα τα καλητερα οτι και να λεμε ατμοσφαιρικα μοτερ τα εχει honda,αλλο οχι σαν κατασκευη,σαν δυναμη μοτερ,για εμενα το 20ν ετσι και το φτιαξεις λιγο λογο τετραπεταλουδο θα δεις πολλα....ποτε μην υποτημας ενα μοτερ...
Απάντηση με παράθεση
  #249  
Παλιά 25-03-11, 23:06
παντελης 20v Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 24-08-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
παντελης 20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΑΡΕ ΤΟΥΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ 20V 1800.......ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ..
Απάντηση με παράθεση
  #250  
Παλιά 25-03-11, 23:29
Το avatar του χρήστη GEORGE N.
GEORGE N. Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2008
Μοντέλο: EΕ 101 20ν b/t
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v Εμφάνιση μηνυμάτων
ΑΡΕ ΤΟΥΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ 20V 1800.......ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ..
Αντε ντε!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι να πεις επιλογες και αυτες..
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 12:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 17:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 12:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 18:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 14:17



Page generated in 0,19254994 seconds (81,68% PHP - 18,32% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)