Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!! |
|
|
|
|
|
24-03-11, 17:26
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2008
Περιοχή:
ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν και δεν θελω να λαβω μερος στην συζητηση μονο και μονο γιατι ξερω πως στο τελος δεν θα βγει αποτελεσμα, αυτο που εχω να πω ειναι πως πιστευω απολυτα αυτα που λεει ο Νικος και οχι γιατι εχω και εγω 20ν αλλα γιατι ειναι η αληθεια... .
Για μενα ειναι το καλυτερο 1.6αρι και ξανα λεω 1.6αρι ατμοσφαιρικο μοτερ που εβγαλε αυτη η μεγαλη εταιρια της Τουοτα. Ο λογος ειναι οτι μπορει να καλυψει ολες τις απαιτησεις των φαν της ατμοσφαιρας απο ενα 1.6 αρι μοτερ της Τουοτα.
Οσο για την αποδοση του το δικο μου που δυναμομετρησα και θα το ξαναδυναμομετρησω εβγαλε πανω κατω 158 hp και 16,7 ροπη. Αν αυτα τα νουμερα με κλιματικες συνθηκες Ελλαδος και με ποιοτητα καυσιμου γ@@@τα σε σχεση με την Ιαπωνια ειναι λιγο τι να πω μαλλον δεν ξερω τι λεω.......
Αυτο που δεν πρεπει να ξεχναμε για αυτα τα μοτερ ειναι πως δεν εισηχθησαν ποτε στην χωρα μας παρα μονο σαν τροπετα και απο την αλλη δεν εκμεταλευτικαν για βελτιωση. Ο λογος, ενα μοτερ με @ρχιδι@ δεν βελτιωνεται απο μαστορια της πλακας....
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
|
|
|
|
24-03-11, 17:53
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Νομίζω ότι η σύγκριση TypeR με Corolla TS είναι λανθασμένη. Πιο λογική είναι η σύγκριση TypeR με Celica TS αφού αυτά τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό. Ίσως η σύγκριση εκεί να είναι διαφορετική και από πλευράς αριθμών πωλήσεων. Η Corolla TS είναι ένα τελείως διαφορετικού προσανατολισμού αυτοκίνητο. Και αυτό φαίνεται και από το στήσιμο και από το όλο εξωτερικό και εσωτερικό look. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο το οποίο θεωρώ ότι αναζητούσε ως πελάτες ανήσυχους οικογενειάρχες ή εργένηδες κάπως μεγαλύτερης ηλικίας και πιο συνειδητοποιημένους σχετικά με την έννοια της αυτοκίνησης, οι οποίοι απαιτούσαν κάποια στάνταρ άνεσης και πρακτικότητας σε συνδυασμό με ένα αρκετά γρήγορο μοτέρ…
|
Ανδρεα το Civic TypeR θεωρειται hot hatchback(οπως την λενε αυτη την κατηγορια οι Αγγλοι) και καλυτερα να συγκριθει με hot hatchback δηλαδη την Corolla TS.Οπως επισης η Celica TS ειναι coupe και καλυτερα να συγκριθει με καποιο coupe,δηλαδη το Honda Integra TypeR.Και στα 2 βγηκαν καλυτεροι οι Hondaκηδες.Μονη αδικια ειναι τα 1800 κυβικα της Corolla εναντι των 2000 του Civic.
Ακομα το 20v ειναι καλυτερα να συγκριθει με το vti καθως παιζουν στα ιδια κυβικα και αλογα πανω κατω.
Αποψη μου ειναι πως σε αυτες τις κατηγοριες τα Honda ειναι καλυτερα.
Κι επειδη καποιος φιλος μας κατηγορησε πως καποιοι θαβουμε την Toyota,εγω ποτε δεν δηλωσα Toyotoφιλος ,αλλα Γιαπωνεζοφιλος και ολιγον προς Hondoφιλος..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panagiotisfx : 25-03-11 στις 09:22.
|
24-03-11, 21:13
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο 4age (ιδιως ο 16v) δεν μπορει να συγκριθει με τον β16β, γιατι ειναι πολλες κλασεις πανω.
Ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και βελτιωσιμος απο τον b16b και πιο ελαφρυς.
To κεφαλαρι του ειναι διαμαντι.
Δεν ειναι τυχαιο πως παγκοσμιος οταν θελουν να βελτιωσουν οποιοδηποτε αυτοκινητο οποιασδηποτε χωρας, με ελαφρυ μοτερ, αν θελουν ατμοσφαιρικα παιρνουν 4age και αν θελουν τουρμπο SR20DET.
Το ελαφρυ συνεπαγεται με πολυ καλυτερο ζυγισμα αυτοκινητου.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
24-03-11, 21:36
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N.
Αυτο που δεν πρεπει να ξεχναμε για αυτα τα μοτερ ειναι πως δεν εισηχθησαν ποτε στην χωρα μας παρα μονο σαν τροπετα και απο την αλλη δεν εκμεταλευτικαν για βελτιωση. Ο λογος, ενα μοτερ με @ρχιδι@ δεν βελτιωνεται απο μαστορια της πλακας....
|
Εμενα η απορια μου ειναι η εξης. Δεχομαι το οτι δεν υπαρχουν γνωστες εδω στην Ελλαδα για τον 20ν γιατυι ποτε δεν εισηχθη επισημα. Αυτο τι σημαινει, οτι οσοι εχετε βαλει 20ν απλα φτιαχνετε μια το δυνατον καλη εξατμιση κι ατο ηταν? Δηλαδη, δεν υπαρχει πληροφορηση μεσω διαδικτυου?
|
|
|
|
24-03-11, 21:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
....
Επισης θα ηθελα τελειως ενημερωτικα να μας πει καποιος εν γνωριζει ποσα TS εχουν πουληθει-ταξινομηθει συνολικα στην Ελλαδα ΟΛΑ τα χρονια και ποσα TYPE R!Και τονιζω τον απαγορευτικο για πολλους κυβισμο των 2 ΛΙΤΡΩΝ!!!
....
|
Δεν ξέρω να σου απαντήσω με νούμερα αλλά θέλω να λάβεις υπόψη πως η ΤΟΥΟΤΑ κάποια στιγμή σταμάτησε την εισαγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ στο εξωτερικό το πουλούσαν κανονικά. Η HONDA δεν το έκανε τότε αυτό!
Για TS πήγαινα και εγώ και ο Τσερκέζος λίγους μήνες πριν από μένα το 2005 και δεν τα έφερναν.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
|
|
|
24-03-11, 22:24
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Δεν ξέρω να σου απαντήσω με νούμερα αλλά θέλω να λάβεις υπόψη πως η ΤΟΥΟΤΑ κάποια στιγμή σταμάτησε την εισαγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου, ενώ στο εξωτερικό το πουλούσαν κανονικά. Η HONDA δεν το έκανε τότε αυτό!
Για TS πήγαινα και εγώ και ο Τσερκέζος λίγους μήνες πριν από μένα το 2005 και δεν τα έφερναν.
|
Παντως απο χθες Σωτηρη που το συζητησαμε ,εχω δει πανω απο 5 TYPE R εδω στο Βολο!
Οντως αυτη η συζητηση δεν οδηγει πουθενα!
Οσον αφορα οτι τα 20βαλβιδα δεν εισηχθησαν ΠΟΤΕ Ελλαδα δεν λεει τιποτα!Το ΙNTEGRA επισης δεν ηρθε ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΛΛΑΔΑ αλλα παραεισαγωγη!Ετσι νομιζω δηλαδη!Και βελτιωνεται παρα πολυ!
Απλα ειναι ηδη ηδη 4πεταλουδα και πιεσμενα!Σε συγκριση με τα 1.6 VTI ε ΟΧΙ ρε παιδια και καλυτερο σε ΣΤΟΚ μορφη το HONDA ρε παιδια που δεν βγαζει ουτε 14.5 κιλα ροπη!Ειναι απελπισια οδηγικα μεχρι της 6000!Σε αντιθεση με τα 20 βαλβιδα που εχουν για πλακα 16 κιλα ροπης σε χαμηλοτερες στροφες και απο της 3000 ειναι ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ!Φυσικα ευνουνται απο το 4πεταλουδο αλλα ας το κανε και η HONDA!
Οσον αφορα το ΚΟΣΤΟΣ θεωρω οτι 4000-5000 ΕΥΡΩ πρεπει να θεωρουνται δεδομενη δαπανη οταν θες να βελτιωσεις ενα μοτερ ειτε αυτο λεγεται ΙNTEGRA ειτε TYPE R ειτε TS!
Καταλαβαινω απολυτα σαν γνησιοι ΤΟΥΟΤΑ κηδες ολοι εδω μεσα θα προτιμουσατε το TS και δεν μπορω να σας κατηγορησω γι αυτο,αλλα αντικειμενικα το TYPE R ειναι σε πολλα καλυτερο και ξεχωριζει με το καλημερα σε αντιθεση με το TS που δεν το ξεχωριζεις ευκολα ,εγω τουλαχιστον , αφου ολοι πλεον βαζουν το σημα TSport μπροστα στην μετωπη!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
24-03-11, 22:48
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Ο 4age (ιδιως ο 16v) δεν μπορει να συγκριθει με τον β16β, γιατι ειναι πολλες κλασεις πανω.
Ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και βελτιωσιμος απο τον b16b και πιο ελαφρυς.
To κεφαλαρι του ειναι διαμαντι.
Δεν ειναι τυχαιο πως παγκοσμιος οταν θελουν να βελτιωσουν οποιοδηποτε αυτοκινητο οποιασδηποτε χωρας, με ελαφρυ μοτερ, αν θελουν ατμοσφαιρικα παιρνουν 4age και αν θελουν τουρμπο SR20DET.
Το ελαφρυ συνεπαγεται με πολυ καλυτερο ζυγισμα αυτοκινητου.
|
Ε ο b16b ειναι type-r 1600 eg6 με 180 αλογα και δεν πιανουν μια τα 20v μπρωστα του.Δεν εχει καμια σχεση με τον b16a που φοραν κλασικα ολα τα vti και στροφαρει μαμα 9000+.οσο απο βελτιωση ξερεις τι κυκλοφορει για vtec?τα παντα σε σχεση με τα 20v.Ποσα 20v φτιαγμενα κυκλωφορουν?Ελαχιστα σε σχεση με τα χοντα.Οσο για αξιοπιστια ποσα μαυροκαπακα εχουν καρφωσει μπιελες σιγουρα τα μισα απο αυτα που κυκλωφορουν για μαμα παντα τα ασημι εχουν πιο χοντρες...χοντα=αξιοπιστια.-
φιλικα ακης.
__________________
4AGZE
|
24-03-11, 22:50
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-09-2005
Περιοχή:
Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
ξεχωριζει με το καλημερα σε αντιθεση με το TS που δεν το ξεχωριζεις ευκολα ,εγω τουλαχιστον , αφου ολοι πλεον βαζουν το σημα TSport μπροστα στην μετωπη!
|
+1000. Εγω μεχρι κ σε AVENSIS πετυχα τετοιο σηματακι σε καποιο βενζιναδικο που εβαζα βενζινη κ οταν ρωτησα ο τυπος ειχε το απιστευτο θρασος να μου πει οτι ειναι γνησιο κ οτι ετσι το παρηγγειλε απο την Τουοτα... τι να πω... ΕΛΕΟΣ!!!
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
|
24-03-11, 23:09
|
|
|
|
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή:
ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα πράγματα είναι απλά, στο περίπτερο να πας θα βρεις ανταλλακτικα-αξεσουάρ για βελτίωση από honda ενώ για toyota είναι ολόκληρη ιστορία...
__________________
Corolla AE101 20v
|
25-03-11, 01:48
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
|
καλα ρε γιαννη που να στριψεις με το σταρλετ πλακα μας κανεις?ας ειχα το μοτερ του γιωργου πανω στην γρια μου και θα εβλεπες μετα γυρολογια!
οσο αφορα η συγκριση του 20v με του ΤS kai μονο που συγκρινετε ενα 16αρι με 18αρι και με διαφορα 40 αλογα, σημαινει οτι το μοτερ του 20v μετραει και μετραει πολυ!
ρε μαρμελ ξεθαψε εκεινα τα βιντεακια με τα ανοιγματα που καναμε τοτε με τα ts εποχη 2005....για να θυμηθουν λιγο οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19194198 seconds (81,78% PHP - 18,22% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:00. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|