Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #351  
Παλιά 05-03-11, 19:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
απο τα νερά στραβώνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ! με την βροχή που λες είτε λογω οτι πριν δεν ετρεχες, ειτε επειδη βρεχει λιγο στην αρχη και μετα περισσοτερο, εχουν εξισωθεί οι θερμοκρασίες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στραβωματος. Δοκίμασε να πας εναν Διονυσο μαλιοκουβαρα και μετα να ρίξεις νερο επάνω με κουβα και ελα και πες μου οτι δεν στραβωσαν! ετσι δεν εκαναν κατι ασχετοι επειδη νομιζαν πως πηραν φωτια τα φρενα τους???? ποσες φορες γνωστοί μου επλυναν το αμαξι με λαστιχο ΑΜΕΣΩΣ μετα απο ταξιδι? αγγουρια οι δισκοπλακες για την σαλάτα τους εγιναν!
μιλαμε για μεγάλες θερμοκρασιες, και με ποσοτητα νερου αμεσως επανω στην δισκοπλακα. Απο τα φρεναρισματα ειναι απιθανο να τραβωσουν, εμενα εχουν αναψει τα μπροστινα 3 φορες οταν ειχα τα ιμιτασιον τακακια, το 1ο καλοκαιρι που ειχα το αμαξι.

1. Διαδρομή από Χωρα Χίου μέχρι χωριο Βολισσό (40χλμ) Αυγουστος 2008 εγιναν σαν μελιτζανες!!!
2. Διαδρομή από Αργος μέχρι Μαραθώνα 185χλμ μια απο τα ιδια.
3. Διαδρομή Διονυσος σε 15λεπτα εβγαζαν ΠΟΛΥ πολυ καπνο!!!! και εγιναν παλι σαν μελιτζανες και χειροτερα!

Δεν επαθαν απολυτως τίποτα! φρεναραν κανονικοτατα και ουτε καν στραβωσαν! με το που εβαλα τα χρυσαφι τακακια της Toyota (αυτα που φοραει και η carina 2) δεν ξαναγινε αυτο κανενα αλλο Καλοκαιρι με τα ιδια ζορια και αποστασεις. Συνεπως το αποκλειω ενώ με νερά ξέρω τουλαχιστον 3-4 περιπτωσεις που αλλαξαν δισκοπλακες!

Υ.Γ keichi θες να μας πεις οτι πας με 200-220χλμ για ωρα και στραβωσες δισκοπλακες ετσι? γιατι εγω μιλάω για νορμαλ ταχυτητες, με την corolla δεν έχω πάει πάνω από 180 κοντερισια ακομα. (180=160 με GPS στο δικό μου).
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #352  
Παλιά 05-03-11, 20:59
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Ναι εμενα απο αυτο το λογο μου στραβωνουν...Οταν βγαινω εθνικη συνηθως κινουμε με πολυ υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες...Συνηθως λογω χρονου...Το επιταχυνω απαλα ομως δε το σκιζω...4η μεχρι 3500-4000RPM του ριχνω 5η μεσα με το γκαζι μεχρι τη μεση και το αφηνω να επιταχυνει γλυκα γλυκα μεχρι να ανεβασει υψηλη ταχυτητα...Δε το πιεζω...Εδω μεσα Αθηνα δε το ζοριζω με πρωτες δευτερες φαναρια και τετοια...Το παω κομπλε...Ουτε κοφτες, ουτε αποτομα ξεκινηματα ουτε κοντρες ουτε τιποτα...Του κανω πολυ συντηρητικη οδηγηση, με πολυ απαλες αλλαγες ταχυτητων και παντα 2500-3000RPM... Γενικα δεν ειμαι της επιδεικτικης οδηγησης...Ουτε βινισιες διαδρομες...Μονο εθνικη το σανιδωνω επειδη εχω μεγαλες σχετικα αποστασεις να διανυσω και με πιεζει απιστευτα ο χρονος...Γι αυτο και τη παταω με τις δισκοπλακες συχνα, μου πεταγονται απ τη μεσαια λωριδα και αναγκαζομαι να πεφτω στα φρενα...
Δε ξερω ρε συ παντως αυτο με τα νερα δε το πολυπιστευω...Δε νομιζω να στραβωνει με το νερο απο βροχη και τετοια...Εκτος αμα ειναι κανενας ανωμαλος και αρχισει και ριχνει νερο με το λαστιχο του ποτισματος πανω σε πυρωμενη δισκοπλακα εκει και να σπασει μπορει οχι μονο να στραβωσει...Δε ξερω τι να πω...
Στο δικο μου παντως απο φρεναρισμα σε υψηλη ταχυτητα στραβωνουν και μετα τρεμει το τιμονι οταν φρεναρω...
Δε μου εχει πεσει ποτε νερο πανω στις δισκοπλακες, ουτε το εχω πλυνει μετα απο ταξιδι ουτε τιποτα...Δε κανω τετοιες βλακειες...Ειναι μεγαλο λαθος να πλενουμε ζεστο αμαξι...
Απάντηση με παράθεση
  #353  
Παλιά 05-03-11, 21:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Keichi ΠΟΤΕ μα ποτέ δεν έχω ακούσει να στραβώσουν δισκόπλακες απλά από μόνες τους! επειδή εμένα μου έχει τυχει να κανω πολλα και αποτομα φρεναρισματα και παλι δεν επαθαν τίποτα, σχεδον το αποκλειω. Οσο για τα νερά όπως σου ειπα με βροχη δεν εχω ακουσει ποτέ, μονο με άμεση επαφη με νερό όπως να ρίξει καποιος με λάστιχο κτλ. Πολύς κόσμος το κανει και πλένει το αμαξι ζεστο ακόμα και μετα απο ταξίδι! ξερω ατομα που το κανουν! οποτε λογικο ειναι να στραβωσουν. Σου συνιστώ αλλη φορα να βαζεις δισκόπλακες τις προκοπής! μηπως δεν ειναι της Toyota αυτές που βαζεις?
Απάντηση με παράθεση
  #354  
Παλιά 06-03-11, 01:05
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Σου συνιστώ αλλη φορα να βαζεις δισκόπλακες τις προκοπής! μηπως δεν ειναι της Toyota αυτές που βαζεις?
μπααα απο λιγο που εμαθα τον keichi απο αυτα που γραφει, δε νομιζω να εχει βαλει κατι εκτος απο μαμα φανατικος των original ΤΟΥΟΤΑ......κανω λαθος???
Απάντηση με παράθεση
απαντηση
  #355  
Παλιά 06-03-11, 01:37
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Βρε Νικηφορε 100% γνησιες της ΤΟΥΟΤΑ ειναι αφου μονος μου πηγαινω και τα παιρνω τα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεια...Αλλα και παλι στραβωνουν...Κατι Zimmerman που ειχα βαλει πειραματικα ειχαν βγαλει σχεδον τα μισα χιλιομετρα...Οι zimmerman ειναι ακομα πιο αχρηστες απ τις γνησιες ουτε ενα χρονο δε κρατησαν...Μαμησε τα απο κει χαμω παλιοσιδερα ειναι ολα, δεν ασχολουμαι πλεον τα βαρεθηκα...Χεστα...Σιγα μη κατσει να με φαει ενα κωλαμαξο...Αμα ξαναστραβωσουν ξαναπαω TOYOTA και παιρνω αλλες...Απλα τα πραγματα δε το ψαχνω παραπανω...Με αυτες τις γνησιες που εχω τωρα εχω κανει 15.000χλμ και εχω τραβηξει κανα δυο καλες φρενιες και μεχρι στιγμης ολα καλα...Ειδωμεν...
Απάντηση με παράθεση
  #356  
Παλιά 06-03-11, 01:45
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το μόνο που μπορεί να στραβώσει τους δίσκους είναι ένα καλό φρενάρισμα και αμέσως μετά να περάσεις από νερά στον δρόμο.ότι το χειρότερο θερμοκρασία και απότομη ψύξη.
Απάντηση με παράθεση
  #357  
Παλιά 06-03-11, 09:09
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Συμφωνώ και εγώ! με σκέτο φρενάρισμα αποκλείεται! εμένα που ειναι και turbo και έχω λιώσει σε αποτομα φρεναρισματα γιατι δεν έχουν στραβώσει απο το 2008 που έχ το αμάξι? και έχουν και νυχάκι αλλά στραβές οχι, και οπως ειπα και πριν 3 φορες έχουν αναψει και μια έβγαζαν παρα πολλους καπνους! και λεω πάνε στραβώσαν, και ομως και παλι δεν επαθαν ΤΙΠΟΤΑ!

οταν λες οτι στραβωνουν δλδ ποσα ζευγαρια μπροστινες έχεις αλλαξει και μεσα σε ποσο χρονικο διάστημα?
Απάντηση με παράθεση
  #358  
Παλιά 06-03-11, 15:51
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο τοτε που το αγορασα 3 ζευγαρια...Τη πρωτη φορα στις 35.000χλμ, τη δευτερη φορα στις 60.000χλμ και τη τελευταια στις 105.000χλμ

Πατουρα (νυχακι) δεν κανουν καθολου, σαν καινουριες μενουν ακομα και οταν τις αλλαζω...Απλα στραβωνουν τοσο πολυ που οταν παταω φρενο τρεμει τοσο πολυ το τιμονι που νομιζεις οτι θα διαλυθουν ολα

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 06-03-11 στις 15:55. Αιτία: Συγχώνευση Posts
Απάντηση με παράθεση
  #359  
Παλιά 06-03-11, 15:55
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
πωπω τι λες τώρα! και εργοστασιακό το αμάξι και το είχες πάρεις και καινούριο? καλά πως γίνεται αυτο ρε συ ? δεν το βλέπω φυσιολογικό πάντως, κάτι συμβαίνει μάλλον αλλά τι ? μετά από τι χρήση, ποσα χλμ οδήγησης και τι ταχύτητες κατάλαβες ότι στράβωσαν?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-03-11 στις 16:26.
Απάντηση με παράθεση
  #360  
Παλιά 06-03-11, 18:35
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οταν το πηρα καινουργιο δε το εκανε ηταν κομπλε...Για πρωτη φορα μου το εκανε γυρω στις 35000χλμ...Σε αυτα τα χιλιομετρα που εγραψα παρακατω στραβωναν και τις αλλαζα επιτοπου...Μετα τα 100χλμ/ωρα παταγα φρενο και τρεμοπαιζε το τιμονι...

Ενημερωτικα οι δικες μου γνησιες δισκοπλακες δεν ειναι made in japan...Αν θυμαμαι καλα το κουτι εγραφε made in france...Τουτ εστιν γαλλικες, της TOYOTA ομως αυθεντικες...Εξαλλου σχεδον κανενα ανταλλακτικο δεν ειναι γιαπωνεζικο στο δικο μου μοντελο...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 06-03-11 στις 19:37. Αιτία: Συγχώνευση Posts
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E 12 439 06-03-21 20:23
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*101 160 19-11-08 23:51
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*90 21 13-04-07 17:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA AE86 2 06-10-05 12:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA KE 70 0 31-12-04 15:12



Page generated in 0,17274594 seconds (78,78% PHP - 21,22% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:16.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)