Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
16-02-11, 03:02
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγώ έχω δισκόπλακες brembo και τις έχω χαράξει κιόλας...Δεν μπορώ να σου πω όμως εντυπώσεις, γιατί γενικά δεν μου αρέσουν τα φρένα του αυτοκινήτου μου και δεν ξέρω τι φταίει...έχω την εντύπωση, ότι καλύτερα φρέναρε με τα ταμπούρα πίσω και όλα μαμα...
|
16-02-11, 03:12
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-05-2010
Περιοχή:
αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ωχ.. μην μου λες τετοια τωρα..
|
16-02-11, 03:14
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
για δισκους παντως οι ποιο πολοι λενε τους μαμα, οπως ειπαμε και ποιο κατω μαζι με υγρα και σωληνακια....τακακια τα καλυτερα λενε οτι ειναι τα μουσταρδι της toyota, δεν ξερω αν ειναι μαλακα η' σκληρα παντως απο αυτα που ακουσα κι εγω αυτα θα βαλω... κατι παραπανω για δισκους και ειδικα τους nippon περιμενε μεχρι να σου πει καποιος που τους ειχε...παντως ολα τα παραπανω δουλευουν καλα για μαμα φρενα κι αυτο απο τα λεγομενα οσων τα εχουνε κανει....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mlt184 : 14-03-11 στις 20:08.
|
16-02-11, 03:22
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-05-2010
Περιοχή:
αθηνα
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχω αλεργεια στην αντιπροσωπεια..
|
16-02-11, 16:41
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tasosg697
ωχ.. μην μου λες τετοια τωρα..
|
Όχι, μην φοβάσαι...το πρόβλημα εγώ πρέπει να το έχω.
Για να καταλάβεται το πεντάλ, είναι πολύ σκληρό πλέον.Δηλαδή μόνο με τσεκούρωμα φρενάρω καλά. Με την μύτη(από γκάζι σε φρένο χωρίς να σηκώσω πόδι) είναι δύσκολο και δεν ξέρω το γιατί.Και για να αρχίσει να φρενάρει καλά, θέλει 2,3 καλά φρεναρίσματα πρώτα...δεν ξέρω τι φταίει.
Έχω πίσω άκρα από 101, σωληνάκια υψηλής,δισκόπλακες brembo, τακάκια advios και trw και υγρά Toyota dot 5.1....
|
|
|
|
16-02-11, 17:48
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Taso δεν ξέρουμε τι τακακια να πάρεις γιατί δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι οι δισκόπλακες σου, δλδ αν πάρεις μαλακά θα τα τρωει γρήγορα, αν είναι σκληρα μπορεί να σου φάνε δισκοπλακες ή να σφυριζουν! εγω θα τα έβαζα ολα τις Toyota να ειμαι σίγουρος, φυσικά αν θέλουμε κάτι πολύ extreme πχ 4πιστονες εκεί πάμε σε Ap Racing. Brembo ktl. Για τα σωληνάκια αν πάρεις της Goodridge όπως είπε και ο ΤΑΡΖΑΝ δεν βγάζει για δισκόφρενα στα πισω, μονο για ταμπουρια, οποτε θα πρέπει να κόψεις τα ακρα τους και να πρεσαρεις τα σωστά όπως έκανα εγώ στον Παφιτη, αλλιώς να βρεις την άλλη μάρκα!
TARZAN για το πρόβλημα μου λες, μυρίζομαι πρόβλημα στο σερβοφρενο! και να σου πω και γιατί. Το σερβόφρενο αν δεν το ξερεις είναι αυτο το μεγάλο στρογγυλό πραγμα που ειναι πισω από την αντλία και το δοχειακι των υγρων φρενων. Δουλευει με υποπιεση του κινητηρα και έχει μεσα μεμβράνη και στην ουσία μας βοηθάει στο φρεναρισμα δλδ είναι ποιο μαλακό το πενταλ και δεν θέλει πολύ δύναμη από τον οδηγό για να φρεναρουμε. Μπορεις να δοκιμασεις σβήνοντας το μοτερ και φρενάροντας αν τσουλαει το αμαξι να δεις διαφορές. Αν λοιπον το σερβο σου χανει πχ υποπιεση ας πουμε αν εχει τρυπήσει ή κοπει το σωληνάκι, ή ακόμα και η μεμβρανη, τοτε θελεις πολυ δυναμη για να φρεναρεις και κουράζεις τα πόδια σου, το αμάξι αργεί πολυ νε φρενάρει, μεγαλώνει και η απόσταση φρεναρίσματος και τέλος τα φρενα δεν πιανουν καλα! αν εχεις αυτά τα συμπτώματα πιστεύω πως αυτό ίσως να είναι το προβλημά σου. Μπορεί και αλλα να ειναι αλλα αυτό είναι το συνηθέστερο όπως κατάλαβα. Καλύτερα να πας σε εναν φρενα όμως να στο κοιτάξει!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-02-11 στις 17:54.
|
16-02-11, 18:02
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Λες να είναι αυτό???Δεν ξέρω...πρέπει να το φτιάξω πάντως.Εσυ λες να πάω σε μηχανικό ή σε φρενά?έχεις να μου πεις κάποιον καλό?απλά να μην είναι από τους γνωστους κυρ-Μήτσους-ξερόλες-οι βελτιώσεις είναι βλακείες, γιατί δεν θα βγάλω άκρη...
|
16-02-11, 18:06
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν ξερεις κανέναν να ασχολείτε μονο με φρενα καλύτερα είναι, εγώ μόνος μου τα φτιάχνω όλα. Για να είσαι ποιο σίγουρος κανε δοκιμή με το αμάξι να τσουλαει και να είναι σβηστό! να δεις εχει μεγαλη διαφορα με το αν είναι ανοιχτό το μοτερ? επίσης δες το σωληνακι υποπιεσης επάνω στο μοτερ που παει στο σερβο είναι οκ? μηπως ειναι κομένο, τρύπιο ή τσαλακωμένο? το πενταλ σου όταν το πατήσεις (την 1η φορά) που πας να φρενάρεις είναι ΠΟΛΥ σκληρό ή πολυ μαλακό και πιάνει σχεδόν δάπεδο?
|
16-02-11, 18:09
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Όταν το πατήσω πρώτη φορά, είναι πολύ σκληρό!
Αυτό που λες με σβηστό το αμάξι, τι να κάνω δηλαδη?το αφήνω να τσουλήσει, πατάω φρένο και πως θα καταλάβω αν κάτι παίζει?
|
|
|
|
16-02-11, 18:19
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θα δεις ποση διαφορα έχει με το μοτερ ανοιχτό και πόση αν είναι κλειστό! αν δεν ειναι η μερα με τη νύχτα η διαφορά μάλλον το σερβο στα κάνει! αφού ειναι σκληρο το πενταλ αποκλειουμε απλά να θελει εξαέρωση το συστημα γιατί εκει εχουμε μαλακο πενταλ πολύ παει πολυ χαμηλά και δεν πιάνουν τα φρενα. Δες τα σωληνακια σου μήπως είναι καπου πιασμενα ή αν έχουν στριφώσει.
δες και τις παρακάτω φωτος :
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...seccionado.jpg
http://html.rincondelvago.com/000240500.png
Υπόψην αν είναι αυτό συνήθως δεν το επισκευάζει κανείς! βαζουν αλλο μεταχειρισμένο η καινούριο, αν ήσουν 100% σίγουρος οτι ειναι αυτό, δεν ειναι δύσκολο να το αλλάξεις και μόνος σου αν ξέρεις να κάνεις τέτοιες δουλειές.
και ενα πολύ καλο pdf στα Αγγλικά όμως σχετικά με το σερβόφρενο (power brake vacuum system)
http://www.autoshop101.com/forms/brake05.pdf λέει για δοκιμές και πως να εντοπίσουμε τυχόν βλάβες, γιατί μπορεί απλά να θέλει καποια ρύθμιση!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-02-11 στις 18:27.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E 12 |
439 |
06-03-21 20:23 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*101 |
160 |
19-11-08 23:51 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*90 |
21 |
13-04-07 17:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA AE86 |
2 |
06-10-05 12:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA KE 70 |
0 |
31-12-04 15:12 |
Page generated in 0,18027902 seconds (78,37% PHP - 21,63% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:56. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|