Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
11-02-11, 14:55
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή:
Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Βέβαια, ακόμα δεν έχει τελειώσει τπτ. Κατατέθηκε η τροπολογία αλλά πρέπει:
- να ψηφιστεί
- να δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως
μέχρι τότε...ΑΕΡΑ!!!!!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|
|
|
|
11-02-11, 17:57
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
11/2/2011
Ο κ. Ρέππας άξιος αντικαταστάτης του κ. Σουφλιά (και οι δύο υπουργοί εργολάβων και κατ΄ ευφημισμό υπουργοί Δημοσίων έργων και Υποδομών) εκλεγμένος αντιπρόσωπος από τον ελληνικό λαό να εξυπηρετεί τα συμφέροντά του, χθες ανακοίνωσε ότι:
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας μετατρέπεται από κώδικα ασφάλειας της μετακίνησης των πολιτών σε μέσο καταστολής των πολιτών και «νομικό»όχημα είσπραξης παράνομων τελών διοδίων. Η ελληνική τροχαία μετατρέπεται από φύλακα ασφάλειας σε εισπράκτορα ιδιωτικών εταιρειών. Δημόσιες υπηρεσίες (Πολεοδομικά Γραφεία) απαξιώνονται υπέρ των εταιρειών διαχείρισης των δρόμων. Ο ανεξάρτητος μηχανικός (υπάλληλος των εταιριών), υπερισχύει των τετελεσμένων αποφάσεων των Πολεοδομικών γραφείων χαρίζοντας στις εταιρίες και στερώντας από τον ελληνικό λαό 22.500.000€ πρόστιμα που οφείλουν να πληρώσουν οι εταιρείες από πολεοδομικές παραβάσεις τους . Ο κ. Ρέππας έχει την πρόθεση να μας κάνει να ξεχάσουμε ποιος είναι ο ρόλος των υπουργών, των εταιριών, της τροχαίας, της αστυνομίας, των νόμων, του ΚΟΚ, των θεσμών.
Κύριε Ρέππα το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, η κατάργηση των δημόσιων λειτουργών, η κατάλυση της δημοκρατίας και των θεσμών, που ταχθήκατε να κάνετε, ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΥΣ.
Όσοι Έλληνες βουλευτές ψηφίσουν τις κατάπτυστες τροπολογίες θα βρεθούν ενώπιον των ευθυνών τους.
Ο νόμος σας θα καταργηθεί στην πράξη από τους πολίτες από το πείσμα και τη μαζικότητα του κινήματός μας.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ Β/Α ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
|
|
|
|
11-02-11, 18:06
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011
Aρθρο 5 παράγραφος 4 του συντάγματος
«Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) αποτελεί το πιο σημαντικό νομικό κείμενο σχετικά με την ασφαλή και εύρυθμη κυκλοφορία στους δρόμους. Η καλή γνώση και η τήρηση των διατάξεών του είναι απαραίτητη όχι μόνο για τους οδηγούς, αλλά και για όλους τους χρήστες των οδών, αφού η ασφάλεια επηρεάζεται από τη συμπεριφορά όλων μας. Με αυτή τη λογική ο Κ.Ο.Κ. δεν είναι απλά ένα νομικό κείμενο αλλά κανόνας ζωής, διότι η τήρηση των διατάξεών του επιβάλλεται επί της ουσίας για την προστασία της ίδιας της ανθρώπινης ύπαρξης.»
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗ ΛΙΑΠΗ 2007
Όπως φαίνεται από τα παραπάνω , ο ΚΟΚ είναι ένα νομικό κείμενο το οποίο έχει να κάνει με την ασφάλεια και εύρυθμη κυκλοφορία στους δρόμους . Είναι ένα σύνολο κανόνων που μας λέει πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε ως χρήστες των οδών για να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια και χωρίς να δημιουργούμε προβλήματα ο ένας χρήστης στον άλλο , ώστε να διευκολύνεται ταυτόχρονα η ζωή μας .
Αφού καταλάβαμε τον στόχο και τον λόγο ύπαρξης του ΚΟΚ, ερχόμαστε στο προκείμενο.
Η μη καταβολή αντιτίμου διοδίων με ποιο τρόπο συντελεί στο να παραβιάζεται η ασφάλεια και η εύρυθμη λειτουργία στους δρόμους ;
Η απάντηση είναι πως η μη καταβολή δεν επηρεάζει με κανένα τρόπο ούτε την ασφάλεια ούτε παρακωλύει την συγκοινωνία και την εύρυθμη λειτουργία στους δρόμους.
Αντίθετα , οι σταθμοί των διοδίων θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των χρηστών μιας και βρίσκονται εν τω μέσω οδών ταχείας κυκλοφορίας . Επίσης πουθενά στις συμβάσεις παραχώρησης δεν αναφέρονται μπάρες , παρότι βιώνουμε το αντίθετο . Η ύπαρξη μπάρας ενέχει κίνδυνο για τους χρηστές της οδού , αφού όπως έχει αποδειχτεί στην πράξη , δεν είναι λίγες οι φορές που ηθελημένα ή αθέλητα , η μπάρα, από χειρισμό υπαλλήλου , αλλά και από κακή ορατότητα , έχει συγκρουστεί με οχήματα. Επιπλέον οι ουρές που δημιουργούνται στους σταθμούς διοδίων αλλά και το γεγονός της εξαναγκασμένης στάσης στους σταθμούς αποτελούν διατάραξη της εύρυθμης λειτουργίας ενός δρόμου ταχείας κυκλοφορίας .
Το βασικότερο όμως είναι πως παραβιάζεται το άρθρο 5 παράγραφος 4 του συντάγματος περί ελεύθερης μετακίνησης , αφού το αντίτιμο για την διέλευση της οδού αποτελεί μέτρο που περιορίζει σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση : «Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ' αυτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικά μέτρα είναι δυνατόν να επιβληθούν μόνο ως παρεπόμενη ποινή με απόφαση ποινικού δικαστηρίου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης και μόνο για την πρόληψη αξιόποινων πράξεων, όπως νόμος ορίζει.»
Επομένως η τροποποίηση του ΚΟΚ από τον κύριο Ρέππα αποτελεί νομικό ατόπημα και επιδεικνύει συμφέρον των πιέσεων που ασκούνται από τις εταιρίες εκμετάλλευσης διοδίων , των οποίων οι συμβάσεις παραχώρησης έχουν πολλά νομικά κενά και είναι ουσιαστικά παράνομες.
Όπως είχε εύστοχα θίξει και η εισαγγελέας Τουλουπάκη στο πόρισμά της , χαρακτηρίζει «λεόντειο σε βάρος του Δημοσίου» την εν λόγω σύμβαση...
|
|
|
|
11-02-11, 19:07
|
banned
|
|
Εγγραφή: 16-02-2010
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ήταν αναμενόμενο πως κάτι τέτοιο θα γινότανε.
Ακόμα και στα δικαστήρια να παει ο νόμος, οσότου κριθεί αντισυνταγματικός, οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να τσεπώνουν τα υπέρογκα διόδια για έργα που ΔΕΝ έχουν ολοκληρώσει.
Από τους υπαλληλάκους πολιτικους των δυο μεγάλων κομμάτων δεν περιμέναμε κάτι άλλο.
Αυτος ο λαός είναι να γελάς και να κλαις μαζι, μα πιο πολύ να κλαις.
Χτες βράδυ, είδα κατά τύχη την εκπομπή του Κ Βαξεβάνη στη ΝΕΤ, και για να μην πολυλογώ το τελικο ρεζουμέ ήταν ότι ή χώρα μας, ενώ ήταν απο τις πιο κατεστραμένες αναλογικά με εκταση και πλυθησμό στον ΒΠΠ, ήταν η μόνη που δεν διεκδίκησε ούτε ενα δολάριο πολεμικές αποζημιώσεις...
Είναι πραγματικά να εξοργίζεσαι, και να αναρωτιέσαι μαζί, τι σκατά κάνει αυτός ο Έλληνας....
Ποιοι είναι αυτοί ρε π.... που δίνουν αυτά τα συντριπτικά ποσοστά στα 2 κομματα για να τα τσεπώνουν από τον καθε λογής εργολάβο και επιχειρηματία και να μας γ.... ασάλιωτα εδώ και τόσες 10ετίες;
Βούληση δεν έχει αυτός ο κωλολαός;
Όλοι βολεμένοι είναι γ... το φελέκι μου;
Όλοι αυτοί τρώνε απο το κράτος και παν και τους ψηφίζουν;
Αυτή η νεολαία καλά περνά, έχει δουλειά, και δεν αντιδρά καθόλου;
Πραγματικά είμαι εξοργισμένος σημερα....και πραγματικά περιμένω τη μέρα που ο μισθος μας θα πάει 500 ευρω μπας και ξυπνήσει κανένας ακόμα.....
|
|
|
|
11-02-11, 19:32
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Marios50
Ήταν αναμενόμενο πως κάτι τέτοιο θα γινότανε.
Ακόμα και στα δικαστήρια να παει ο νόμος, οσότου κριθεί αντισυνταγματικός, οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να τσεπώνουν τα υπέρογκα διόδια για έργα που ΔΕΝ έχουν ολοκληρώσει.
Από τους υπαλληλάκους πολιτικους των δυο μεγάλων κομμάτων δεν περιμέναμε κάτι άλλο.
Αυτος ο λαός είναι να γελάς και να κλαις μαζι, μα πιο πολύ να κλαις.
Χτες βράδυ, είδα κατά τύχη την εκπομπή του Κ Βαξεβάνη στη ΝΕΤ, και για να μην πολυλογώ το τελικο ρεζουμέ ήταν ότι ή χώρα μας, ενώ ήταν απο τις πιο κατεστραμένες αναλογικά με εκταση και πλυθησμό στον ΒΠΠ, ήταν η μόνη που δεν διεκδίκησε ούτε ενα δολάριο πολεμικές αποζημιώσεις...
Είναι πραγματικά να εξοργίζεσαι, και να αναρωτιέσαι μαζί, τι σκατά κάνει αυτός ο Έλληνας....
Ποιοι είναι αυτοί ρε π.... που δίνουν αυτά τα συντριπτικά ποσοστά στα 2 κομματα για να τα τσεπώνουν από τον καθε λογής εργολάβο και επιχειρηματία και να μας γ.... ασάλιωτα εδώ και τόσες 10ετίες;
Βούληση δεν έχει αυτός ο κωλολαός;
Όλοι βολεμένοι είναι γ... το φελέκι μου;
Όλοι αυτοί τρώνε απο το κράτος και παν και τους ψηφίζουν;
Αυτή η νεολαία καλά περνά, έχει δουλειά, και δεν αντιδρά καθόλου;
Πραγματικά είμαι εξοργισμένος σημερα....και πραγματικά περιμένω τη μέρα που ο μισθος μας θα πάει 500 ευρω μπας και ξυπνήσει κανένας ακόμα.....
|
Φιλε μου ετσι ειναι τα πραγματα.Με την τροπολογια αυτη που παει να περασει ο υπουργος ενα ειναι το συμπερασμα σαν να παραδεχεται οτι:δεν μπορουμε να σας κανουμε τιποτα που περνατε τα διοδια χωρις να πληρωνεται και για αυτον τον λογο θα ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ενα νομο και να υπερσπιστουμε τους φιλους μας τους μεγαλοεργολαβους και να βγαλουμε το κινημα τζαμπατζηδες επειδη οτι το κρατος χανει φορους απο την μη πληρωμη διοδιων.Δηλαδη χανει 30λεπτα απο την καθε διελευση!!!και ερχεται χθες και ΧΑΡΙΖΕΙ 22.500.000€ πρόστιμα που οφείλουν να πληρώσουν οι εταιρείες από πολεοδομικές παραβάσεις τους .
|
11-02-11, 19:51
|
banned
|
|
Εγγραφή: 16-02-2010
Μηνύματα: 272
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vagelisteo
Φιλε μου ετσι ειναι τα πραγματα.Με την τροπολογια αυτη που παει να περασει ο υπουργος ενα ειναι το συμπερασμα σαν να παραδεχεται οτι:δεν μπορουμε να σας κανουμε τιποτα που περνατε τα διοδια χωρις να πληρωνεται και για αυτον τον λογο θα ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ενα νομο και να υπερσπιστουμε τους φιλους μας τους μεγαλοεργολαβους και να βγαλουμε το κινημα τζαμπατζηδες επειδη οτι το κρατος χανει φορους απο την μη πληρωμη διοδιων.Δηλαδη χανει 30λεπτα απο την καθε διελευση!!!και ερχεται χθες και ΧΑΡΙΖΕΙ 22.500.000€ πρόστιμα που οφείλουν να πληρώσουν οι εταιρείες από πολεοδομικές παραβάσεις τους .
|
Τα ξέρω φίλε μου.
Καλό είναι να τα γράφουμε όμως, να τα μαθαίνουν και να ξυπνάνε περισσότεροι.
|
11-02-11, 22:52
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
ρε της ποπης θα γινεται...
ισχυει το να απαγορευεται να βιντεοσκοπει η καμερα στα διοδια με μπαρα...
οποτε για την ωρα οσοι μασησουν θα μασησουν απο το περιπολικο το οποιο θα ξεφτιλιστει για λιγο καιρο και θα κανει χρεη δασοφυλακα...
αντε περασε ενα αμαξι τι θα κανει? θα το παρει απο πισω? απο πισω σε 3 λεπτα θα περασουν αλλα 200 σηκωνοντας τις μπαρες...
εκτος αμα εχουν σκοπο να προσλαβουν 5-6 χιλιαδες αστυνομικους να φυλανε τα διοδια. χαχαχαχαχα
ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ...
το σαβατο στις 16:00 θα μαι και γω στα διοδια αφιδνων.....
__________________
|
12-02-11, 11:30
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σαββατο 12/2 στις 16.00 και
Κυριακη 13/2 στις 11.00 εχει ανοιγμα διοδιων στις Αφιδνες.
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.
|
|
|
|
12-02-11, 11:34
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
Καπανδρίτι Αττικής
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 357
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σήμερα, Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011, κατατέθηκε τροπολογία που μετατρέπει την άρνηση πληρωμής διοδίων σε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ αν βεβαιωθεί η παράβαση αυτοπροσώπως από αστυνομικά όργανα. Η τροπολογία για να ισχύσει πρέπει να ψηφιστεί και να δημοσιοποιηθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Επίσης, σύμφωνα με δημοσιεύματα, σε σχέδιο νόμου απαλλάσσεται η κοινοπραξία της Νέας Οδού από τα πρόστιμα των 22 εκ. ευρώ που έχει επιβάλλει η πολεοδομία Καπανδριτίου για σωρεία αυθαίρετων κατασκευών στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών αλλά και σε άλλες κτιριακές εγκαταστάσεις.
Φάνηκαν ποια συμφέροντα εξυπηρετούν. Ζούμε μια κοινοβουλευτική δικτατορία της Ελληνικής δημοκρατίας της Μπανανίας που βάζει αστυνομικούς να εισπράττουν για λογαριασμό των εργολάβων και καταργεί με αντισυνταγματικούς νόμους τις αποφάσεις της πολεοδομίας. Καθήκον κάθε πολίτη είναι να ανατρέψει την Χούντα.
Θέλετε πόλεμο; Θα τον έχετε.
Η πρώτη μάχη θα δοθεί το Σάββατο 12/2 στις 4 μμ με άνοιγμα διοδίων Αφιδνών
Οι τοπικές ανοιχτές συνελεύσεις θα αποφασίσουν και ανοίγματα διοδίων σε όλη την Ελλάδα.
Δεν μας φοβίζουν, μας εξοργίζουν. Όλοι στους δρόμους για την Ελευθερία.
|
12-02-11, 11:44
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σύμφωνα με το Σύνταγμα εκεί που υπάρχουν διόδια, πρέπει να υπάρχει εναλλακτική διαδρομή (παράδρομος), χωρίς διόδια...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17741394 seconds (77,67% PHP - 22,33% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:38. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|