Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
07-02-11, 10:37
|
|
|
|
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα έχω συνδέσει όπως ακριβώς και ο Πέτρος[Edessaios] με αντάπτορα,πάνω ακριβώς από το φίλτρο λαδιού και το όργανο θερμοκρασίας και το όργανο πίεσης λαδιού.
|
07-02-11, 14:10
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ltsantar
Στο δικό μου όταν είναι ζεστό[100+ βαθμούς η θερμοκρασία λαδιού] τότε η πίεση είναι 1,4-1,6 bar στο ρελαντί,ενώ σε τέρμα γκάζι η πίεση φτάνει 5,5-6 bar.
|
Έχεις δει 100+ βαθμούς;! Εγώ το ανώτερο που έχω δει είναι 90 κι αυτή την ένδειξη την είδα στο trackday, καμία φορά σε κανονική πορεία δεν έχω δει πάνω από 68-70 βαθμούς. Κι αυτό κιόλας το καλοκαίρι τώρα το χειμωνα πιο κάτω δουλεύει.
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
07-02-11, 18:11
|
|
|
|
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νομίζω Πέτρο πως κάτι δεν δουλεύει σωστά στο οργανάκι σου.Σκέψου πως η θερμοκρασία λαδιού είναι πάντα μεγαλύτερη από του νερού στο ταξίδι μετά τα πρώτα χιλιόμετρα και αφού ζεσταθεί ο κινητήρας.Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού είναι γύρω στους 90 βαθμούς άρα λίγο πιο ψηλά πρέπει να είναι του λαδιού.Έχω δει καλοκαίρι,φορτωμένος και σε ανάβαση 108-110 βαθμούς,βέβαια σε φυσιολογικές συνθήκες με ζέστη είναι 90-95 βαθμούς και με κρύο 80-83 βαθμούς. Κάπου εκεί πρέπει να είναι οι θερμοκρασίες λαδιού του κινητήρα.Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν πρέπει να πιέζουμε το μοτέρ αν το λάδι δεν φτάσει τους 75-80 βαθμούς.Άρα λοιπόν εσύ δε θα έπρεπε σχεδόν ποτέ να πιέσεις το μοτέρ σου με τις θερμοκρασίες που σου δείχνει.Νομίζω ότι οι ενδείξεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.
|
|
|
|
07-02-11, 21:59
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ltsantar
Νομίζω Πέτρο πως κάτι δεν δουλεύει σωστά στο οργανάκι σου.Σκέψου πως η θερμοκρασία λαδιού είναι πάντα μεγαλύτερη από του νερού στο ταξίδι μετά τα πρώτα χιλιόμετρα και αφού ζεσταθεί ο κινητήρας.Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού είναι γύρω στους 90 βαθμούς άρα λίγο πιο ψηλά πρέπει να είναι του λαδιού.Έχω δει καλοκαίρι,φορτωμένος και σε ανάβαση 108-110 βαθμούς,βέβαια σε φυσιολογικές συνθήκες με ζέστη είναι 90-95 βαθμούς και με κρύο 80-83 βαθμούς. Κάπου εκεί πρέπει να είναι οι θερμοκρασίες λαδιού του κινητήρα.Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν πρέπει να πιέζουμε το μοτέρ αν το λάδι δεν φτάσει τους 75-80 βαθμούς.Άρα λοιπόν εσύ δε θα έπρεπε σχεδόν ποτέ να πιέσεις το μοτέρ σου με τις θερμοκρασίες που σου δείχνει.Νομίζω ότι οι ενδείξεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.
|
σωστος ο λεο!το λαδι πρεπει να ειναι απο 80 και πανω για να γινεται και σωστη λιπανση, βεβαια μεχρι ενα οριο των 110c..μετα γινεται νερακι
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|
07-02-11, 22:38
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
σωστος ο λεο!το λαδι πρεπει να ειναι απο 80 και πανω για να γινεται και σωστη λιπανση, βεβαια μεχρι ενα οριο των 110c..μετα γινεται νερακι
|
Ε ενταξει αναλογα το λαδι!Τα συνθετικα αντεχουν και πανω απο 120+
Γι αυτο τα βαζουμε!
Βαλε το Greddy 5W-30 που ειναι για V-TEC και κινητηρες που στροφαρουν και θα δεις διαφορα!
Καλα θα καψεις κιολας αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια!Θα συμπληρωνεις!
Εγω στην Puntara μου βαζω το Greddy 10W-60 και εχω βρει την υγιεια μου με την πιεση!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
08-02-11, 12:45
|
|
|
|
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Όλα τα όργανα θερμοκρασίας λαδιού έχουν σα μέγιστο τους 150 βαθμούς και με κόκκινη βαθμονόμηση από τους 120 ή 130 βαθμούς.Με τα σημερινά συνθετικά λάδια θερμοκρασίες ως 130 βαθμούς είναι ανεκτές.Μέχρι εκεί όμως,πιο ψηλά τα λάδια χάνουν τις ιδιότητές τους και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στη λίπανση του κινητήρα.
|
08-02-11, 21:24
|
|
|
|
Εγγραφή: 23-02-2006
Περιοχή:
athenz city
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πετρο και λεωνιδα, τι μαρκα οργανα χρησιμοποιειτε για την πιεση??
επισησ τι λαδια βαζετε και τι φιλτρο?
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη firebone : 08-02-11 στις 21:47.
|
09-02-11, 15:43
|
|
|
|
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Στην πίεση και στη θερμοκρασία λαδιού δεν παίζει ρόλο η μάρκα των οργάνων που χρησιμοποιεί κάποιος.Βασικό ρόλο παίζει ο αισθητήρας που δίνει εντολή στο όργανο.Πολλές φορές ακόμα και σε καινούργια όργανα ο αισθητήρας [που βρίσκεται στην ίδια συσκευασία με το όργανο] δε δίνει σωστή εντολή,που σημαίνει λάθος ένδειξη στο όργανο.Δεν μπορεί η ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού του Πέτρου να είναι σωστή σύμφωνα με όσα ανέφερα και σε προηγούμενα post, αλλά και με τη λογική,αν σκεφτεί κάποιος.Τώρα για το τι λάδι χρησιμοποιούμε,οι περισσότεροι βάζουμε 10-40 ή 5-40.Είναι αδύνατον να υπάρχει τέτοια διαφορά στα όργανα εξαιτίας των λαδιών και μάλιστα λαδιών τόσο κοντά σε ιξώδες όπως αυτά που ανέφερα.
|
10-02-11, 00:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 16-03-2006
Περιοχή:
Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
|
|
Λάδια βάζω τα Castrol Magnatec 10-40, φίλτρο λαδιού της TRD αλλά έχω αλλαγμένο θερμοστάτη κινητήρα και αντί μαμά που ανοίγει στους 82 ή 85 βαθμούς, δεν θυμάμαι ακριβώς, έχω τις TRD που ανοίγει στους 71 βαθμούς. Ίσως να παίζει κι αυτό κάποιο ρόλο.Τα όργανα θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού που έχω είναι ψηφιακά της Αμερικάνικης Glowshift
__________________
My garage
COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15926290 seconds (81,07% PHP - 18,93% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:12. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|