Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
28-01-11, 19:04
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αυτα είναι όμως τα πίσω keichi! εσύ για ποιά μίλαγες πριν? για τα πίσω ή τα μπροστά? γιατί για τα πίσω μου είπαν ότι τωρα τα άλλαξαν και τα έκαναν όλα μαύρα! τα πίσω άκρα μου είναι από levin Ae111.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 28-01-11 στις 19:23.
|
12-02-11, 20:20
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα στο forum....μια ερωτηση: αν αλλαξω μονο δισκους στα μαμα φρενα και βάλω 275 (που ειναι οι μεγαλυτερη διασταση δεδομενου της ζαντας "15") το αυτοκινητο κερδιζει η' χανει σε φρενο?και αν γινει αυτη η αλλαγη χρειαζεται και πισω αλλαγη αναλογικα με τους μπροστα??για να ειναι ομοιομορφο το φρεναρισμα το λεω....τελος οι δαγκανες απο gt4 πανε με δισκους 275? αν μπουν σε δισκους 275 γινεται δουλεια η' τζαμπα η μοντα??ευχαριστω προκαταβολικα....
|
|
απαντηση |
|
13-02-11, 01:52
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Οσοι αλλαζουν φρενα, που συνηθως βαζουν μεγαλυτερα χαλανε την ισορροπια του αυτοκινητου...Τα εμπρος με τα πισω φρενα δεν ειναι ξεκαρφωτα μεταξυ τους, υπαρχει αναλογια και ισορροπια μεταξυ εμπρος-πισω φρενων και κατανομης μαζας του αμαξωματος...
Ειχα δει σε ενα v ki στο youtube (αμα το βρω θα το ανεβασω) που ο ιαπωνας Keiichi Tsuchiya αναφερει ο ιδιος οτι ακομα και η τοποθετηση ξενων τακακιων μπορει να χαλασει την ισορροπια του αυτοκινητου στο φρεναρισμα...Δε πρεπει να το πειραζουμε το αμαξι μας...Μονο επισημα πραγματα βαλε πανω...Μην ακους τον καθε τσακαλο και καγκουρα που σου λεει ταιριαζει βαλτο καντου πατεντα και μπηκε...Να σου πουλησουν και να σε σκοτωσουν θελουν...Αμα βρεις τακακια της TRD τοτε αυτα βαλτα χωρις δευτερη σκεψη ειναι μελετημενα απο Toyota...Κανουν...Να το εχεις ωραιο και σωστο το αμαξι σου
|
|
|
|
13-02-11, 10:30
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοίτα αν δεν το έχεις κάνει περισσότερα άλογα ή να έχεις βάλει άλλο μοτερ δεν υπάρχει λόγος να βάλεις μεγαλύτερα φρένα! εμείς συνήθως που βάζουμε μεγαλύτερα έχουμε άλλα μοτερ επάνω, πχ 4E-FTE, 4A-GE, 4A-GZE, 3S-GTE κτλ. Μερικοι το τουρμπίζουν το μαμα μοτερ δλδ. Μπορείς να βάλεις φρένα απο το levin μάλλον αυτά λες 275mm για τα αλλα από celica κάπως μπαίνουν, όλα θέλουν ψιλοπατέντες, αλλά επειδή και κοστίζουν αξίζει μόνο για τους παραπάνω λόγους αλλιώς άστα όπως είναι! εγώ έχω 4Ε-FTE μπροστα έχω μαμα φρένα με τακακια της Toyota τα μουσταρδί που είναι της Aishin, και πίσω έβαλα ακρα από levin Ae101 και έχω δει σημαντική διαφορά στο φρενάρισμα, και φυσικά σωληνάκια υψηλής της Goodridge. Eπειδή το είχα ψάξει για να βάλω τις διπίστονες δαγκάνες από 2λιτρο avensis και νεες δισκόπλακες-τακάκια της Toyota θα ήθελα καπου 400-450 ευρώ!!! το φρεναρισμα πάντα έτσι κι αλλιώς ρίχνει μπροστά την δύναμη δεν είναι 50-50 δλδ. και φυσικά ΠΑΝΤΑ κερδίζεις στο φρενάρισμα όταν έχεις μεγαλύτερα φρένα είτε σε διάμετρο είτε διπίστονα αντί μονοπίστονα κτλ, το θέμα είναι αν αξίζει να ρίξεις αυτά τα χρήματα σε ένα μαμα αμάξι.
|
13-02-11, 11:49
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δεν εχω σκοπο ν αλλαξω τις δαγκανες επειδη οπως λες κ εσυ το αμαξι ειναι μαμα, απλα οι δισκοι πρεπει να εχουν βγει λιγο off (οταν φρεναρω με πολλα το αμαξι κανει εναν θορυβο περιπου ιδιο με οταν πιανει το abs χωρις να εχει την αντιδραση απο το πεταλι ομως...νιωθω και λιγο τρανταγμα στο τιμονι), γι αυτο το λεω, και ακομη και aftermarket δεν ειναι ακριβοι... οποτε σκεφτομουν οταν ερθει η ωρα για τακακια, που θα βαλω τα μουσταρδι απο αυτα που εχω διαβασει, ελεγα να βαλω και καινουριους δισκους...γι αυτο λεω αν μπουν μπρος πισω δισκοι μεγαλυτερης διαμετρου με μαμα δαγκανες υπαρχει περιπτωση να χασω αντι να κερδισω στο φρεναρισμα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mlt184 : 13-02-11 στις 12:24.
|
|
|
|
13-02-11, 13:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
οι δισκόπλακες είναι ανάμεσα στα πλαίσια για τα τακάκια και ανάμεσα από αυτά περνάνε οι δαγκάνες, συνεπώς όπως θα κατάλαβες αν δεν αλλάξεις και τα αλλά δεν μπορείς να βάλεις μόνο μεγαλύτερες δισκόπλακες σε διάμετρο γιατι δεν χωράνε! εξάλλου τι παραπάνω θα κέρδιζες όταν έχεις ίδια τακάκια σε μέγεθος και τις μαμά δαγκάνες? αυτά πάνε όλα μαζί. Αυτά που είπα εγώ για μπροστά πχ έχει μεγαλύτερα τακάκια, μεγαλύτερες δαγκάνες και διπίστονες μάλιστα, καθώς και δισκόπλακες μεγαλύτερες σε διάμετρο και λιγάκι ποιο χοντρές, μόνο τότε κερδίζεις. Αφού εισαι μαμά όπως είπες και απ`ότι κατάλαβα επειδή μου έχει τύχει 2 φορές οι δισκοπλακές σου είναι στραβές!!! όταν φρενάρεις χτυπάει κάπως σαν τράνταγμα στο τιμόνι, σου τρέμει δλδ και κάνει και τον αναλογο ήχο, επίσης σου τρώνε στραβά τα τακάκια. Οπότε πας Toyota και παίρνεις νέες δισκόπλακες μπροστινές και νεα τακάκια (καλύτερα τα χρυσαφι που είναι τα ίδια που φοράει και η carina 2), ελέγχεις τα πίσω αν έχουν πρόβλημα ή θέλουν τακάκια αλλιώς άστα όπως είναι, και αν θες διαφορά στην αίσθηση του φρεναρίσματος βάλε και σωληνάκια υψηλής και υγρά Dot 5.1 τα οποία όμως για τις καλύτερες επιδόσεις φρεναρισματος πρέπει κάθε χρόνο να αλλάζονται με νέα! η Toyota έχει καλές τιμές στα υγρά. Τα τακάκια είχαν 70 ευρώ όταν τα άλλαξα αλλά είναι της Aishin, δες αν τα έχουν στην Ιαπωνική καθώς είναι ίδια και δεν λέει να δώσεις περιπου 20 ευρώ παραπάνω για να γράφει το κουτάκι τους Toyota!!!! εγώ λόγω απουσίας χρόνου δεν το είχα ψάξει, αλλά πρόσεξε να είναι τα χρυσαφί-μουσταρδί αυτα που φοράει η carina 2, αλλιώς δεν είναι τα ίδια που έχει η Toyota!
Για φωτογραφίες από αυτά που είπα δες εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...&pagenumber=24 για τα σωληνάκια υψηλής
και εδώ : http://www.corollaclub.com/forums/sh...=19059&page=28 για τα τακάκια
και εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=15298 το πρόβλημα που ειχα με τα μπροστινα φρενα και λύθηκε με τα τακακια της Toyota και με σωληνακια υψηλής και πλέον είμαι πολύ ευχαριστημένος γιαυτο και δεν βαζω μεγαλύτερα φρένα μπροστά.
Y.Γ μη σου πει κανένας να κάνεις τις δισκόπλακες τορνίρισμα σε τόρνο για να τις ισιώσει! ότι χειρότερο EVER! μακριά!!! ΜΟΝΟ νέες και καλύτερα από Toyota και οχι imitation μάρκες της πλάκας!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-02-11 στις 13:10.
|
13-02-11, 13:37
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σ ευχαριστω Νικιφορε, οπως παντα κατατοπιστικότατος... αντε να δω τι θα προτοαλλαξω...φετος ολα μαζι μου βγηκαν..λαστιχα, δισκοι,τακακια, μπουζι
και κερασακι λαδια-φιλτρο..(την αναρτηση την εχω ηδη ξεχασει...) δισκους και τακακια παντως θ τ αλλαξω πρωτα πρωτα μαζι με το κλασσικο service για λαδια κλπ γιατι τα φοβαμαι...σωληνακια υψηλης θα πανε με λαστιχα το καλοκαιρι....ενα joker να κερδιζει ρε παιδια...και 4+1 μου αρκει..
|
13-02-11, 13:47
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
άλλαξε τα ποιό σημαντικά πρώτα! να θυμάσε όταν έχουμε πρόβλημα με δισκόπλακες αλλάζουμε και τακάκια μαζί! γιατί συνήθως είναι στραβοπατημένα! και να έχουν ψαχνό πρέπει αναγκαστικά να τα αλλάξεις! τα πίσω τα αλλάζεις μόνο αν ειναι φαγωμένα, δεν πάνε μαζί αναγκαστικά με τα μπροστινά σου. Εξαλου η δύναμη φρεναρίσματος είναι μπροστά και όχι πίσω.
|
13-02-11, 13:53
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
άλλαξε τα ποιό σημαντικά πρώτα! να θυμάσε όταν έχουμε πρόβλημα με δισκόπλακες αλλάζουμε και τακάκια μαζί! γιατί συνήθως είναι στραβοπατημένα! και να έχουν ψαχνό πρέπει αναγκαστικά να τα αλλάξεις! τα πίσω τα αλλάζεις μόνο αν ειναι φαγωμένα, δεν πάνε μαζί αναγκαστικά με τα μπροστινά σου. Εξαλου η δύναμη φρεναρίσματος είναι μπροστά και όχι πίσω.
|
το οτι τ αλλαζουμε πακετο το ξερω.....τα εχω χιλιοδιαβασει τα θεματα... thnks και παλι..
|
|
απαντηση |
|
13-02-11, 14:10
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απαντηση
Αυτο με το τρεμουλο στο τιμονι οταν παταμε φρενο ειναι στραβες δισκοπλακες τις εχω αλλαξει 3 φορες...Το καθε σετ με δικη μου χρηση δεν αντεχει πανω απο 30000 χλμ και ξαναστραβωνουν...Εχουν ευαισθησια εκει...Μερικοι τις χαραζουν για καλυτερη ψυξη και ισχυριζονται καλα αποτελεσματα, τωρα δε ξερω...Οσο για το τορνισμα συμφωνω με τον Νικηφορο,μακρυα...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E 12 |
439 |
06-03-21 20:23 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*101 |
160 |
19-11-08 23:51 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*90 |
21 |
13-04-07 17:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA AE86 |
2 |
06-10-05 12:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA KE 70 |
0 |
31-12-04 15:12 |
Page generated in 0,18367791 seconds (78,78% PHP - 21,22% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:19. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|