Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
δεν εννοω οτι του ριχνω κολωνες απλα του φευγω απο την αρχη και δεν μαζευει πουθενα απο 1ες μεχρι 170 τρωει γυρω στα 2,5-3 αυτοκινητα...οτι κανει μεχρι την 2α του 100km/h... μετα ψοφαει...θεομακρο σαζμαν...μην ξεχνας εγω εχω e11 g6 1400 (οχι e12)φιλτρο εξατμιση απο καταλυτη και πισω και εχω κρατησει τισ 14αρες ζαντες αλουμινιου με 185 λαστιχο για να μη χασει καθολου νευρο,οποτε....εχει βαση αυτο που λεω
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Αυτο το παραμυθι ισως πρεπει να σταματησει καποια στιγμη. Ως 1400αρης ειχα βαλει απειρες φορες κοντρα με 11αρες 1400 και η διαφορα ηταν ανυπαρκτη.
Την καβαλας καθε Παρασκευη την ειχαμε λιωσει (οταν καναμε τις συναντησεις στο Αλσος).
Θυμαμαι χαρακτηριστικά πως πεταγομασταν μια ο ενας μπροστα και μια ο αλλος αναλογα με τις αλλαγες των ταχυτητων (επειδη ο ενας εχει 5αρι σασμαν και ο αλλος 6αρι).
Μαλιστα, αν καποιος ειχε κανει καμια μικρο επεμβαση στην 12αρα (πχ ψαγμενο τελικό ή φίλτρο ή μικροτερη διασταση λαστιχα) τότε η 11αρα ουτε που τον εφτανε. Θυμαμαι χαρακτηριστικά την corolla του ΝΥΟ (που απλα ειχε ενα τελικο και ενα φιλτρο στον παπά) και του Oxygen (που ειχε τελικο, φιλτρο στον παπα και διασταση 205/50/15!) Καλά του Oxygen ήταν πολύ μπροστα μονο και μονο με την μικροτερη διασταση στα λαστιχα...
Οπότε, πλιζ... ας σταματησει αυτη η καραμέλα με τις 11αρες... Μιλαω μετα απο απειρες δοκιμες.
|
δεν εχει τυχει να ανοιξω κανονισμενα με Ε12 1400 ,ο μηχανικος μου που τα εχει οδηγησει και τα δυο μου χει πει οτι εχουν διαφορα ,υπερ του Ε11 απο κει και περα αφου εσυ το χεις δοκιμασει στην πραξη δεχομαι την δκη σου αποψη,ομως στο post μου αναφερομαι στην πανεμορφη Ε12 του kokovios που μονο και μονο απο τα 17αρια ζαντολαστιχα που φοραει ,σιγουρα θα του χουν κοψει το αμαξι αρκετα ,ακομα κι αν εχει φιλτρο εξατμιση σαν κι εμενα ....
εχω δει VW JETTA με μοτερ και κοντο σαζμαν απο golf mk2 gti 8v με 16αρες ζαντες 205 λαστιχο ,καταφερνε να μου φυγει αφου κουμποναμε 4η.
Το ιδιο αμαξι βαζοντας 14αρες ζαντες και 185 λαστιχο ξεκιναγε να με σουβλιζει απο την δευτερα (λογικο...1800cc,1000 κιλα, 115+ hp το συγκεκριμενο...)