Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
14-01-11, 22:55
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 21-06-2010
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 301
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Αντρεα ολο ακουμε για το FT-86, αλλα κατι μου λεει οτι στην Ευρωπη δεν θα το δουμε. Απο πολυ συντομα, εως καθολου.
|
Δυστυχώς φίλε πιθανότατα να έχεις δίκιο...το σημαντικό όμως είναι αν η τιμή του θα είναι και προσεγγίσιμη-(αντ)αγωνιστική και από τσέπες ελληνικές...
είδομεν....
|
26-12-11, 15:29
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-09-2011
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 33
Μηνύματα: 285
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
http://www.autotriti.gr/data/news/pr...news/98442.asp
Η Hyundai φαίνεται ότι έχει πάρει πολύ σοβαρά την κατηγορία των κουπέ, με αποτέλεσμα το πολυαναμενόμενο Veloster που γνωρίσαμε ως concept το 2007 να περνά πλέον στην παραγωγή απειλώντας στα ίσια οχήματα όπως τα: VW Scirocco, Renault Megane Coupe, Opel GTC έως και το Honda CR-Z (σύμφωνα με την ίδια τη Hyundai).
|
Το Veloster της Hyundai θα βγαίνει και σε 1.6l τούρμπο κινητήρα με απόδοση 208 HP! Άντε γεια!...
Ποιος θα προτιμήσει το FT-86 που 'ναι 2.0l στα 200 HP? Ατμοσφαιρικά μεν, αλλά... πεινασμένα!
Πηγή: wikipedia.org
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FanIsHere : 26-12-11 στις 15:35.
|
26-12-11, 19:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Hyundai δεν θα επαιρνα και ας ηταν 500 αλογα! Toyota power και τα μυαλα στα κάγκελα! :Ppppp
Y.Γ Toyota para siempre
|
26-12-11, 20:50
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Hyundai δεν θα επαιρνα και ας ηταν 500 αλογα!...
|
Πάρτε αυτοκίνητο με boxer κινητήρα να πρέπει να λύσετε το μισό μπροστινό μέρος για να αλλάξετε μπουζί...
Όσο για το ότι δεν θα έπαιρνες hyundai και 500 άλογα να είχε Νικηφόρε, να θυμίσω ότι το ίδιο ακριβώς έλεγαν πολλοί και για τα Toyota όταν μετά τις ραπτομηχανές άρχισε να φτιάχνει αυτοκίνητα...
Μην πάρεις στραβά το σχόλιό μου, δεν θέλω να αντιδικήσω μαζί σου σε καμία περίπτωση, Νικηφόρε.
Απλά....
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
26-12-11, 21:55
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-08-2011
Περιοχή:
Κερατσινι
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 696
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η παρε toyota με μηχανη bmw οπως διαβασα καπου για τα diesel να δω τι αλλη μ@λακια θα κανει αυτη η εταιρια αντι να σοβαρευτει καμια ωρα να βγαλει κανενα σωστο μοντελο
|
26-12-11, 22:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ας μην γινόμαστε τόσο απόλυτοι. Δεν πρόκειται για μ@λ@κί@, αλλά για τακτική που είναι πολύ έντονη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανάγκης μείωσης του κόστους εξέλιξης και παραγωγής των αυτοκινήτων και των μηχανικών μερών τους. Όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνάψει τέτοιου είδους συνεργασίες. Εξάλλου η ΤΟΥΟΤΑ δεν το κάνει αυτό πρώτη φορά. Το έκανε με το Aygo σε συνεργασία με το PSA Group και τα δίδυμα Peugeot 107 και Citroen C1. Τα παραδείγματα είναι πολλά: Renault-Nissan-Daimler, PSA-BMW, Ford-Toyota, Suzuki-Fiat, Infiniti-Mercedes κ.λπ.
__________________
Lift, lift, lift...
|
26-12-11, 23:01
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παντως θα συμφωνησω με τον Πανο οτι το Boxer μοτερ ειναι ολεθριο λαθος.....
Ποσο μαλλον που θα ειναι και ατμοσφαιρικο.........
Με τις συνεργασιες ειμαι υπερ αλλα χαλασε ο κοσμος να εβαζαν κανα μοτερ απο Honda ,Mitsubishi ????
Τωρα οσο αφορα τα Hyundai πειτε καποιον κατοχο να εχει το παραμικρο προβλημα????
Ειναι πολυ καλα αμαξια για τα λεφτα τους.......και αξιοπιστα......
Και οκ για να πουμε και του στραβου το δικιο η ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει και χαοτικη διαφορα σε ποιοτητα σε σχεση με την Hyundai για τα λεφτα που εχουν διαφορα........
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
|
|
|
26-12-11, 23:44
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
....Και οκ για να πουμε και του στραβου το δικιο η ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει και χαοτικη διαφορα σε ποιοτητα σε σχεση με την Hyundai για τα λεφτα που εχουν διαφορα........
|
Γιάννη μου, το Accentάκι μου του '98 (είμαι ο δεύτερος ιδιοκτήτης του) με 150.000 km στην πλάτη του, δεν έχει παραπονεθεί ποτέ, ούτε με έχει αφήσει ποτέ (ούτε και τον πατέρα μου που το χρησιμοποιεί κυρίως).
Να φανταστείς, ξεκίνησα μία μέρα από Αρχαία Ολυμπία, ανέβηκα Τρίπολη για να τρέξω στο GTCC, έτρεξα -με βροχή-, επέστρεψα στην Αρχαία Ολυμπία και άφησα το αυτοκίνητο στον πατέρα μου (με τα νούμερα, γιατί δεν προλάβαινα να τα βγάλω), πήγαμε στο ΚΤΕΛ να πάρω το λεωφορείο να επιστρέψω Αθήνα και για περίπου ένα μήνα κυκλοφορούσε ο πατέρας μου με αυτό.
Να μην πω ότι το αυτοκίνητο το έχει περάσει για αγροτικό και το φορτώνει ό,τι περνάει από το μυαλό σου, από ζωοτροφές, μέχρι ελιές και ελαιόπανα...
-
Όμως, όσον αφορά στην διαφορά ποιότητας κατασκευής -εκείνης της εποχής τουλάχιστον- μπορώ να πω ότι είναι απλά χαοτική! Δεν ξέρω καμία Corolla π.χ. του '98 που να έχει σκάσει το ταμπλώ της όπως του Accent σε κανένα πεντάρι μεριές, ή τα πλαστικά της να είναι στο άθλιο χάλι που είναι τα πλαστικά του δικού μου.
Κατά τα άλλα, όμως, αν προσέχεις τα λάδια και τα μπουζί του, δεν σε αφήνει ποτέ...
Αλλά βγήκαμε πάλι εκτός θέματος...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
27-12-11, 01:13
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
συμφωνω απολυτως με τον nikiforos_gt
__________________
|
27-12-11, 09:49
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Τα 208 άλογα που τα ειδατε? Εγω διαβασα πως θα βγαζει 140.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18241906 seconds (83,09% PHP - 16,91% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:10. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|