Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giorgosvet
ΓΙΟΥΧΟΥΥΥΥ!
Εμ αν ήταν να δώσουμε 200-300 ευρώ για turbo(Μαστορα ένα turbo μου βάζεις.Εφτασεειιιι!!) θα το είχαμε βάλει όλοι!Μα......ες είμαστε να μην το σκεφτουμε!(με τη καλή εννοια)!Ετσι από περιέργεια το οικονόμικό πακέτο των 5000 ευρώ πόσα επιπλέον άλογα δίνει?
|
Κοιτα η αλλαγη ενος αυτοκινητου και η αγορα ενος ετοιμου ειναι η πιο ευκολη λυση και
ισως και η καλυτερη!Λεω ισως γιατι υπαρχει και η
χαρα της δημιουργιας ενος δυσκολου Project αλλα και ο
κινδυνος της αποτυχιας!
Και εξηγω παρακατω
Αν θες το <φθηνο> πακετο οποτε ξεχναμε μπιελοπιστονα ξεχναμε μεγαλες πιεσεις και τουρμπινες οποτε και <ΛΙΓΑ>αλογα!
Τι συνεπαγεται αυτο με φλαντζα να κατεβασεις απο 10.1 που εχεις τωρα στο 8 με το πολυ 8.5 για να εισαι αξιοπιστος και με μια 25 αρα ρουλεμανατη (ΝΑΙ υπαρχει και ειναι η καινουργια της GARRETT 2554
) και με πιεση απο 0.5 εως το παρα παρα πολυ στο 0.8(με ρισκο) χωρις εκκεντροφορους και ψαγμενα SET UP(ειπαμε οικονομικο πακετο) και με 5ο μπεκ να υπολογιζεις απο τα 98 περιπου που εισαι τωρα και 12.5 κιλα ροπης να πας 150 στο 0,5 και 19 κιλα ροπης εως 180 και 22 κιλα ροπης στο 0.8!Να υπενθυμισω οτι η καινουργια τουρμινα αυτη της GARRETT η 2554 εχει παροχη απο 170-270 και την δινει απο 1.4-2.0 κυβικα οποτε θα δουλεψει καλα στο μοτερ σου διχως υπερβολικο LAG!
Αυτη θα εβαζα και εγω στο RENAULT μου αν το τουρμπιζα τωρα!
Βεβαια ο κινδυνος παντα θα εγκυμονει και ειδικα αν παιξεις με πιεσεις της ταξεως του 0,7 -0,8 αλλα η διαφορα οδηγικα θα ειναι πολυ μεγαλη!
Απο την αλλη επειδη θα δωσεις και αρκετα χρηματα(5000+ και δεν ειναι λιγα) θα θες και το αναλογο αποτελεσμα και να ξεκινησεις με 0,5 πιεση γρηγορα θα θες να πας στο 0.8 και εκει αρχιζουν τα προβληματα!Ετσι την πατανε ολοι λιγο ακομα και λιγο ακομα μωρε και μετα ΜΠΟΥΜ!
Πραγματικα δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα ουτε και να σε αποθαρυνω λεγοντας κουκουρουκου τιμες!Ισως και να ειπα και λιγοτερα απο αυτα που θα δωσεις!Φυσικα με
επωνυμα και
καινουργια πραγματα και οχι με κινεζικα TURBO KIT!(Υπαρχουν ψαξε στο E bay)
Εννοειται και με τα αναλογα οργανα εποπτειας ε!
Εκτος βεβαια απο αλλο αμαξι υπαρχει και η λυση του αλλου κινητηρα 3S(
ευκολη αλλα σιγουρη λυση) και εχεις αλλη βαση αλλα αν ηθελες τετοιο πραμα δεν θα την καναμε τωρα την κουβεντα!Αρμοδιος για αυτα ο Κ.Μακατος!
Α!Επισης παρε και το καινουργιο POWER TECHNICHES εχει μεσα υπεκυβισμενο Corolla G6
1800 και τα λεει ολα πολυ αναλυτικα και ο ιδιοκτητης και ο αρθρογραφος!Με περιπου 1 BAR και και τουρμινα IHI VF 22 απο SUBARU FORESTER 2λιτρο εβγαλε
250 αλογα και 33.5 κιλα ροπης!(Μετρημενα βεβαια στο καλο DYNOMET του POWER)
Ετσι για να μην νομιζουνε μερικοι οτι τα αλογα και ΚΥΡΙΩΣ η ροπη ειναι στραγαλια και μπορουν στο 1.3-1.4 με 1400 κυβικα να βγαλουν 39 κιλα ροπης!
Ευχαριστω και συγγνωμη για την εκταση του μυνηματος και αν εγινα κουραστικος!
ΥΓ.Εχει και μια SUPRA στο POWER στο εξωφυλλο με 1800 αλογα και σε φαση εξελιξης απο τους ΡΩΣΟΥΣ και με μοτερ LAND CRUISER με 4.656 κυβικα γιατι ο 3ΖΖ τους επεφτε μικρος!