για αυτο πηρα τουοτα. για να μη μασαει...
το προβλημα με το δισκο πιστευω οτι ειναι θεμα ανοχων.
οτι ο δισκος αποδιδει οταν ειναι ζεστος...
απλα νωρις πριν ανεβασω πιεση δλδ δεν ετυχε να δω κατι. τωρα αν ο δισκος ειναι κρυος και φαει τη σφαλιαρα της ροπης μπορει και να ναι λογικο.
αυτο επαθα και με τα φρενα του gt4...
σε ολα τα αυτοκινητα τα φρενα πιανουν κρυα η χλιαρα.
σε μενα θα ελεγα δεν πιανουν οπως στα υπολοιπα αυτοκινητα...
διοτι τα τακακια παιζουν το ρολο τους. τα υλικα γενικως δλδ...
το πρωτο φρενο μεσα στην πολη χαλαρα ας πουμε σε κανει να αναρωτιεσαι λιγο οταν ειναι παγωμενα.
θα σταματησει?
με ψιλοτρεχαλα ομως
το δευτερο φρεναρισμα(ζεστο) ειναι πολυ πιο καλο
το τριτο φρεναρισμα (πιο ζεστο) ειναι ακομα πιο καλο (σχεδον δε το πατας)
το τριτο το τεταρτο το πεμπτο το εκτο ειναι τελεια... και ας ειναι καυτα ενω σε αλλες καταστασεις και αλλα αυτοκινητα οσο ζεστενοντε τοσο δεν πιανουν...
σημαινει ειναι θεμα υλικων και μονο υλικων τριβης(δισκοι τακακια)
τα τακακια δισκοι δαγκανες τα οποια φοραω δεν ειναι για να πα να ψωνισεις στο σουπερ μαρκετ....