Ασχετο με το παραπανω θεμα...χτες ανοιξα φιλικα με το καινουργιο ford fiesta 1.4 98hp το οποιο ειναι στα 980 κιλα και με αρκετα ελαφρυτερο οδηγο απο μενα...Eγω 1.4 φιλτρο εξατμιση αλλα και αρκετα παραπανω κιλα 1070 χωρις εμενα μεσα .
Πατησαμε απο δευτερες μετα το φαναρι του 24ΩΡΟ... στα μπαμ πεταχτηκα σχεδον μισο αμαξι..(ηλεκτρογκαζο το φιεστα ) και μεχρι αρχες 4ης μου του χα κανει ενα κενο με ταση να ανοιγω κι αλλο αλλα φρεναραμε γιατι ειχαμε αμαξια μπροστα (να σημειωσω την ανηφορικη κλιση του δρομου που ηταν υπερ του φιεστα οντας ελαφρυτερο)
Μετα το φιεστα ,ειχε σειρα ενα opel corsa B (mod 1994) 1.4 16V χοανη - εξατμιση ,το οποιο το υπολογιζουμε γυρω στα 95-100 αλογα και ειναι 930-950 κιλα...την 1η φορα το corsa ερχεται δικαβαλο για να δουμε τι κανουμε κυριως απο θεμα δυναμης...πατωντας απο δευτερες του εφυγα μεχρι γεματη 4η δικη μου,περιπου 1,5-2 κενα !!
παταμε ξανα μονοκαβαλοι κι οι 2 σε ανηφορα (υπερ του corsa) απο 1ες...
1ες μαζι ,
αλλαγη σε 2α κακη απο μενα(σκαλωσε ελαφρα) ξεμυταει το corsa 1 φτερο.. Γεμιζοντας την 2α και με καλη αλλαγη σε 3η τον μαζευω και παμε κοπιο ,μαλλον θα περνουσα μπροστα σιγα σιγα αλλα κοψαμε στην μιση 3η μου λογω φαναριου....
Ο οδηγος του corsa εκ των υστερων αφου το φυσαγε και δεν κρυωνε..παραπονεθηκε οτι το αμαξι του και ειδικα ο συμπλεκτης μαλλον ειχε ζεσταθει καπως,και δεν απεδωσε το αμαξι 100% ,ζητησε επαναληπτικη ,μονο που εγω τοτε θα τον παω με 100αρα βενζινη κι οχι φτηνη 95αρα οπως χτες
χαχαχαχ
η συνεχεια το σαββατο στο δυναμομετρο