Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1041  
Παλιά 07-12-10, 01:04
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
αν ομως στο 1.1 προσθεσω duty γινεται της ποπης...
μπορει ακομα να δωσει το turbo αυτο... ποιος ειπε οτι τελειωνει?
το χα παει 1.5bar για δοκιμη με 50% duty και πατιναριζε η πεμπτη απο την δυναμη αφου δεν μπορουσε να σπιναρει στα 100κμ. εσκουζε το μοτερ ομως... η σκαστρα εκανε 10 φορες πιο πολυ και πιο δυνατο θορυβο... αφηνες αποτομα το γκαζι και κουτουλαγες στο παρμπριζ...
αυτο τι σημαινει? εδινε η δεν εδινε το turbo?

συνταγη ψαχνουμε υποτιθεται.... και οχι εξυπναδες

οι μπιελες δεν ξερω τι γνωμη εχουν...
Δεν ξερω ουτε τις αντοχες του συγκεκριμενου μοτερ σε στοκ μορφη ουτε και την ακριβη παροχη της τουρμπινας!
Αυτο που ξερω ειναι ο γενικος κανονας που λεει οτι πανω απο 1.4 στα περισσοτερα μοτερ θες τουλαχιστον μπιελες και οτι η παροχη της τουρμπινας σε εργοστασιακα αλογα δεν μπορει να ξεπερναει το 30 η βαρια το 40% της εργοστασιακης ιπποδυναμης!
Δηλαδη σε ενα κινητηρα με 200 εργοστασιακους ιππους δεν μπορεις να επιτυχεις πανω απο 280 ιππους και παει λεγοντας!<μπακαλιστικα>
Τελειωνει η τουρμπινα γιατι ο κατασκευαστης εχει τοποθετησει την τουρμπινα με βαση την αξιοπιστια του μοτερ,της τουρμπινας αλλα και με το λιγοτερο δυνατο LAG!Αυτο φυσικα τελειως <μπακαλιστικα>το εξηγω!Πιστευω να γινομαι κατανοητος!
ΥΓ.Πατιναρεις απο ΡΟΠΗ και μονο απο ΡΟΠΗ ποτε απο αλογα!Γι αυτο και ολα τα σετ δισκο - πλατο λενε αντοχη ΡΟΠΗΣ και ποτε αλογων!Οπως και τα σασμαν και τα ημιαξονια απο ροπη διαλυονται!Το ιδιο και οι μπιελες!
Την ΡΟΠΗ καταλαβαινεις να σε κλωτσαει και φυσικα αναμενομενο αφου οπως ειπα και πριν ΠΙΕΣΗ= ΡΟΠΗ και οχι απαραιτητα και ΑΛΟΓΑ!
Και 2 BAR να μπορουσες να σηκωσεις και αλλη ΡΟΠΗ θα παρεις αλλα οχι φυσικα, αλογα!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
  #1042  
Παλιά 07-12-10, 19:05
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιαννη τα αλογα για να τα παρεις εκτος απο ροπη πρεπει να εχεις και στροφες απο αυτα που εχω καταλαβει.
μπορει να βγαλεις 45 κιλα ροπη στις 3000 στροφες με 1,5 μπαρ αλλα επηδει ειναι μικρη η παροχη τις τουρπινας σε αερα στις υψηλες στροφες δεν εχει την ικανοτιτα να γεμισει τους κυλινδρους και το αυτ/το πεφτη σε αποδοση-αλογα η κραταει τα ιδια αλογα αν δεν πεφτη παρα πολυ η ροπη.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
  #1043  
Παλιά 07-12-10, 19:36
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Ασχετο με το παραπανω θεμα...χτες ανοιξα φιλικα με το καινουργιο ford fiesta 1.4 98hp το οποιο ειναι στα 980 κιλα και με αρκετα ελαφρυτερο οδηγο απο μενα...Eγω 1.4 φιλτρο εξατμιση αλλα και αρκετα παραπανω κιλα 1070 χωρις εμενα μεσα .
Πατησαμε απο δευτερες μετα το φαναρι του 24ΩΡΟ... στα μπαμ πεταχτηκα σχεδον μισο αμαξι..(ηλεκτρογκαζο το φιεστα ) και μεχρι αρχες 4ης μου του χα κανει ενα κενο με ταση να ανοιγω κι αλλο αλλα φρεναραμε γιατι ειχαμε αμαξια μπροστα (να σημειωσω την ανηφορικη κλιση του δρομου που ηταν υπερ του φιεστα οντας ελαφρυτερο)
Μετα το φιεστα ,ειχε σειρα ενα opel corsa B (mod 1994) 1.4 16V χοανη - εξατμιση ,το οποιο το υπολογιζουμε γυρω στα 95-100 αλογα και ειναι 930-950 κιλα...την 1η φορα το corsa ερχεται δικαβαλο για να δουμε τι κανουμε κυριως απο θεμα δυναμης...πατωντας απο δευτερες του εφυγα μεχρι γεματη 4η δικη μου,περιπου 1,5-2 κενα !!
παταμε ξανα μονοκαβαλοι κι οι 2 σε ανηφορα (υπερ του corsa) απο 1ες...
1ες μαζι ,
αλλαγη σε 2α κακη απο μενα(σκαλωσε ελαφρα) ξεμυταει το corsa 1 φτερο.. Γεμιζοντας την 2α και με καλη αλλαγη σε 3η τον μαζευω και παμε κοπιο ,μαλλον θα περνουσα μπροστα σιγα σιγα αλλα κοψαμε στην μιση 3η μου λογω φαναριου....
Ο οδηγος του corsa εκ των υστερων αφου το φυσαγε και δεν κρυωνε..παραπονεθηκε οτι το αμαξι του και ειδικα ο συμπλεκτης μαλλον ειχε ζεσταθει καπως,και δεν απεδωσε το αμαξι 100% ,ζητησε επαναληπτικη ,μονο που εγω τοτε θα τον παω με 100αρα βενζινη κι οχι φτηνη 95αρα οπως χτες χαχαχαχ

η συνεχεια το σαββατο στο δυναμομετρο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 07-12-10 στις 20:22.
  #1044  
Παλιά 08-12-10, 23:01
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579 Εμφάνιση μηνυμάτων
γιαννη τα αλογα για να τα παρεις εκτος απο ροπη πρεπει να εχεις και στροφες απο αυτα που εχω καταλαβει.
μπορει να βγαλεις 45 κιλα ροπη στις 3000 στροφες με 1,5 μπαρ αλλα επηδει ειναι μικρη η παροχη τις τουρπινας σε αερα στις υψηλες στροφες δεν εχει την ικανοτιτα να γεμισει τους κυλινδρους και το αυτ/το πεφτη σε αποδοση-αλογα η κραταει τα ιδια αλογα αν δεν πεφτη παρα πολυ η ροπη.
Ετσι ακριβως ειναι Νικο οπως τα λες!Ροπη σηκωνουν ολες αλογα μονο οι μεγαλες!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
  #1045  
Παλιά 09-12-10, 13:51
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ξερει κανεις ποσο ζυγιζει ενα τριθυρο vti του 93 και ποσο ενα τετραθυρο του 99?
  #1046  
Παλιά 09-12-10, 13:55
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Γιατι δεν μας λες αποτην αρχη όλη την ιστορία...???
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
  #1047  
Παλιά 09-12-10, 14:36
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι δεν μας λες αποτην αρχη όλη την ιστορία...???
χαχχαχαχα!σωστος..
λοιπον..ανοιξα με ενα vti τετραθυρο του 99.
απο σταση,2 καροτσες μπροστα το honda μεχρι τα 600 μετρα.
δευτερο πατημα,δευτερες για 500 μετρα,μισο αμαξι μπροστα εγω με μια πολυ αργη ταση να ανοιγω και αλλο..
μετα τα πατηματα το honda δουλευε καπως περιεργα και μου ελεγαν οτι ο ενας κυλινδρος δεν δουλευε.ΑΠΛΑ LOL
το honda ειναι τερμα φτιαγμενο με hondata εγκεφαλο κτλ.
εγω εβαλα και εκεντροφορους!
στο πατημα με το αλλο honda,απο πρωτες και μεχρι 500 μετρα(δεν πηγαινε δευτερες) ημουν στον κολο του με ταση να περασω απο πανω του αλλα εκοψα γιατι δεν μπορουσα να προσπερασω.
αυτο ειναι συγουρα φιλτρο προγραμμα εξατμηση,δεν ξερω αν φοραει κατι αλλο.
δευτερο πατημα δεν εγινε γιατι με περασε καθαρα λεει κ με 2-3 καροτσια διαφορα.
εγω σε αυτο το πατημα εγω ισχυριστηκα προβλημα στον εγκεφαλο του οδηγου του honda.
  #1048  
Παλιά 09-12-10, 16:31
Το avatar του χρήστη Γιαννης20v
Γιαννης20v Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Μοντέλο: ΑΕ101si 20vt
Περιοχή: ΚΟΛΩΝΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 997
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 317
Γιαννης20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε συ Μπαμπη αν το 2ο ηταν μονο φπε μηπως θα "επρεπε" νασαι μπροστα?
αχ αυτα τα ts...
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
  #1049  
Παλιά 09-12-10, 16:53
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mpesikos Εμφάνιση μηνυμάτων
ξερει κανεις ποσο ζυγιζει ενα τριθυρο vti του 93 και ποσο ενα τετραθυρο του 99?
το vti to 3θυρο του 93 ειναι 960 +-κιλα ,ειναι πουπουλο ,το vti toy 99 παιζει το 4θυρο γυρω στα 1150-1160 κιλα ,.... τα μοτερ τους Φ.Π.Ε φτανουν γυρω στα 185-190 αλογα και με εκκεντροφορους και περαιτερω σκαλισμα στα σωθικα τους φτανουν μεσο ορο τα 200-210 hp ,για παραπανω αλογα φορανε το μοτερ b18c απο ιντεγκρα ή K20A 2000cc για ιπποδυναμεις 250+ ατμοσφαιρα παντα
  #1050  
Παλιά 09-12-10, 17:03
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Πάντως οντως τα πρωτα vti ήταν και τα πιο γρήγορα γιατι ηταν και παναλαφρα....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 11:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 3 Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1404 24-09-08 16:14
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 05:00
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων billlllll ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2206 27-09-06 16:09



Page generated in 0,19764805 seconds (73,93% PHP - 26,07% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:13.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)