Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1011  
Παλιά 15-11-10, 20:31
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Vasilakos69 Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως και να έχει το civikaki έχει πρόγραμμα..μπορεί να μην παίρνει πολλά άλογα αλλά γίνονται διάφορα άλλα κολπάκια!160 άλογα δεν έβγαινε το VTi?Μόνο πρόγραμμα και τελικό φοράει ο φίλος?
Επίσης η καρότσα αυτή είναι πιο ελαφρύα απο του TS. Το civic είναι γύρω στον έναν τόνο και το ts κοντά στα 1,200 κ κάτι!
Ναι 160 και με αυτα που φοραει (μονο προγραμμα και τελικο) περιπου στα 170.
Ναι παει τον κοφτη στις 9.000 στροφες και οπως και στο Ts ακους το μοτερ να τρελενεται και μαζι του κι εσυ!Βασικα στο βαρος δεν πρεπει να παιζουν τρελες διαφορες μιας η διαφορα στα κιλα τους να ειναι περιπου 100 που τα καλυψα εγω.Το Civic ειναι το sedan που ξεπερναγε τα 1100 κιλα.Βασικα κανεις δεν προσεξε που ειπα οτι ο οδηγος του Civic ειναι και πιο "χερας" και πιο εμπειρος απο τον οδηγο του Celica.Μια φιλικη κοντρουλα ηταν αλλωστε αυτη...
Παντως δεν πιστευω οτι το TS μπορει να πατησει ενα TypeR (φυσικα σε εργοστασιακη κατασταση και τα 2) για διαφορους λογους.Ενας απο αυτους ειναι οτι το TypeR στην αλλαγη απο πρωτη-δευτερα θα μπει στανταρ στο Vtec ενω στην Ts απλα προσευχεσε να μπει στο lift...παραπανω κυβικα,παραπανω αλογα και ροπη..Ειναι και φυσικο αλλα who cares?Ειναι δυσκολο να παρεις διλιτρο τωρα πια.
  #1012  
Παλιά 15-11-10, 20:48
Το avatar του χρήστη Vasilakos69
Vasilakos69 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-08-2007
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
Vasilakos69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι 160 και με αυτα που φοραει (μονο προγραμμα και τελικο) περιπου στα 170.
Ναι παει τον κοφτη στις 9.000 στροφες και οπως και στο Ts ακους το μοτερ να τρελενεται και μαζι του κι εσυ!Βασικα στο βαρος δεν πρεπει να παιζουν τρελες διαφορες μιας η διαφορα στα κιλα τους να ειναι περιπου 100 που τα καλυψα εγω.Το Civic ειναι το sedan που ξεπερναγε τα 1100 κιλα.Βασικα κανεις δεν προσεξε που ειπα οτι ο οδηγος του Civic ειναι και πιο "χερας" και πιο εμπειρος απο τον οδηγο του Celica.Μια φιλικη κοντρουλα ηταν αλλωστε αυτη...
Παντως δεν πιστευω οτι το TS μπορει να πατησει ενα TypeR (φυσικα σε εργοστασιακη κατασταση και τα 2) για διαφορους λογους.Ενας απο αυτους ειναι οτι το TypeR στην αλλαγη απο πρωτη-δευτερα θα μπει στανταρ στο Vtec ενω στην Ts απλα προσευχεσε να μπει στο lift...παραπανω κυβικα,παραπανω αλογα και ροπη..Ειναι και φυσικο αλλα who cares?Ειναι δυσκολο να παρεις διλιτρο τωρα πια.
Ααα σωστά!Δεν υπολόγισα ότι θα είναι το sedan!Νόμιζα ότι ηταν το hatchback!Οπότε στα κιλά δεν παίζει διαφορά πες τα ίδια είναι!
Και εγώ αυτής της άποψης είμαι..δύσκολα κερδίζει το TS αν είναι μαμά και τα 2 και γίνει το πάτημα υπο φυσιολογικές συνθήκες..Και μας το είπε και το παιδί παραπάνω ο Πάυλος!
__________________
My Garage!
  #1013  
Παλιά 15-11-10, 21:46
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη την κόντρα TS με TypeR την έχω κάνει αμέτρητες φορές μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η TS είναι πίσω περίπου 1 αμάξι στα 100 και άλλο ένα με ενάμιση στα 140 περίπου. Αυτά με το EP3, δηλαδή το προηγούμενο. Με το καινούριο TypeR, η TS στέκεται πολύ καλύτερα, σχεδόν στα ίσα.

Όλα αυτα με αυτοκίνητα εντελώς μαμά και με τους οδηγούς να τα ξέρουν καλά. Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο κάποιο να μείνει πίσω αν δε το ξέρεις. Κατα τη γνώμη μου τα βίντεο που βλέπετε και η TS πετάγεται μπροστά ενώ το TypeR μένει πίσω είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Έχω πετύχει και εγώ τέτοιους με TypeR και απλά δε ξέρουν να τα ξεκινούν. Επειδή έχω οδηγήσει πολλές φορές το typeR, κατα τη γνώμη μου είναι πιο δύσκολο να το ξεκινάς από την TS. Έχει θεόκοντο σασμαν και μπορεί να αφήσεις κάτω όλη την 1η.

Συμπερασματικά, επειδή πολλά ακούγονται, σε καμία περίπτωση το typeR δεν "ξεφτιλίζει" την TS. Είναι σαφώς γρηγορότερο αλλά η TS ακολουθεί από κοντά. Στις ρεπρίζ είναι πολύ καλύτερο και λόγω σασμαν αλλά και περισσότερης ροπής στις 4500-6000. Παρόλα αυτα, και χωρίς να θέλω να πω μεγάλη κουβέντα, μέσα στο λίφτ και μεσα στο vtec αντίστοιχα, η TS σου φαίνεται πιό δυνατή.

Σχετικά με το vti, το τελευταίο που είχε βγει είναι καθαρά πίσω από TS. Το πρώτο που ήταν πανάλαφρο πήγαινε πολύ καλύτερα. Δεν έχω ανοίξει με πολλά αλλά θυμαμαι χαρακτηριστικά πατήματα με ένα που δήλωσε "μαμα" (ήταν τουλαχιστον εισαγωγή εξατμιση, εγώ πιστεύω είχε και άλλα). Εγώ με συνοδήγο, αυτός μόνος του. Σε αλλεπάληλα πατήματα ήταν δίπλα μου και άρχιζα να του ανοίγω κοντά στα σπασίματα 4ης.

Ποιο μεσα δεν θα μπορουσες να πεσεις...
Ειναι ακριβως, μα ακριβως οπως τα περιγραφεις.
Πριν το λιφτ ανοιγει 1 με 2 αμαξια και στο λιφτ ειναι κοπιες
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
  #1014  
Παλιά 15-11-10, 21:59
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απο περιεργια εχει τυχει φιλικη κοντρα σε κανεναν Corolla Ts με Celica TS να μας πει διαφορες;Κυριως σε εργοστασιακη μορφη και τα 2.
  #1015  
Παλιά 15-11-10, 22:30
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ωραια η αναλυση παιδια και κατατοπιστικη!
Παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα TS σε συγκριση με TYPE R και ας ειναι διλιτρο!
Βεβαια ενα ποντο απο μενα στην TS που εβγαινε και 5 πορτη!Ξερω οικογενειαρχη που θελει να το παρει(Χρηστο............!!!!!!!!!!!!)
Α ρε Νικο ετσι δυνατα πατησε τους ολους!Ειδες τελικα υπαρχουν και ανθρωποι που δεν ειναι ΚΑΚΟΙ και το καλο το επεφημουνε!

Σημερα στο ιδιο σημειο γυριζοντας απο τη δουλεια και με εναν ακομα συναδελφο μεσα (εκει που εκαψα το Leon Cupra με την PUNTARA την περασμενη βδομαδα)εκανα ενα χαλαρο πατημα με το megane μου , με το 406 Coupe της ΠΕΖΟ εδω στο Βολο που κυκλοφορει με την φασαριοζικη εξατμιση , απο σταση αλλα παλι ξεκινησε ο αλλος πρωτος ,ηταν μονος του και εγω αν και εφαγα 2 καροτσες απο εκκινηση τον εμασα στην μια στα τελειωματα 3ης και 4ες πηγαιναμε κοπια!
Θεωρω οτι με σωστοτερη εκκινηση και ΜΟΝΟΣ θα ημουν ευκολα μπροστα οπως ειπε και ο συναδελφος που ειχα μεσα(ειχε και λιγο κινηση η μερια μου) και νομιζω οτι αυτο ειναι 1800 αν δεν κανω λαθος!Οποτε σε καλο δρομο ειμαστε!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
  #1016  
Παλιά 15-11-10, 22:31
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο περιεργια εχει τυχει φιλικη κοντρα σε κανεναν Corolla Ts με Celica TS να μας πει διαφορες;Κυριως σε εργοστασιακη μορφη και τα 2.
Corolla ts f/l με celica ts πατημα ρολλαριστα 2α-3η-4η στο λιφτ κοπιες
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
  #1017  
Παλιά 15-11-10, 22:45
Το avatar του χρήστη panagiotisfx
panagiotisfx Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2007
Μοντέλο: Ε12 pro f/l
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
panagiotisfx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
Corolla ts f/l με celica ts πατημα ρολλαριστα 2α-3η-4η στο λιφτ κοπιες
Ωραιος!Ειχα την περιεργια γιατι στα χαρτια βγαζουν την Celica πιο γρηγορη.
  #1018  
Παλιά 15-11-10, 22:45
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραια η αναλυση παιδια και κατατοπιστικη!
Παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα TS σε συγκριση με TYPE R και ας ειναι διλιτρο!
Βεβαια ενα ποντο απο μενα στην TS που εβγαινε και 5 πορτη!Ξερω οικογενειαρχη που θελει να το παρει(Χρηστο............!!!!!!!!!!!!)
Α ρε Νικο ετσι δυνατα πατησε τους ολους!Ειδες τελικα υπαρχουν και ανθρωποι που δεν ειναι ΚΑΚΟΙ και το καλο το επεφημουνε!

Σημερα στο ιδιο σημειο γυριζοντας απο τη δουλεια και με εναν ακομα συναδελφο μεσα (εκει που εκαψα το Leon Cupra με την PUNTARA την περασμενη βδομαδα)εκανα ενα χαλαρο πατημα με το megane μου , με το 406 Coupe της ΠΕΖΟ εδω στο Βολο που κυκλοφορει με την φασαριοζικη εξατμιση , απο σταση αλλα παλι ξεκινησε ο αλλος πρωτος ,ηταν μονος του και εγω αν και εφαγα 2 καροτσες απο εκκινηση τον εμασα στην μια στα τελειωματα 3ης και 4ες πηγαιναμε κοπια!
Θεωρω οτι με σωστοτερη εκκινηση και ΜΟΝΟΣ θα ημουν ευκολα μπροστα οπως ειπε και ο συναδελφος που ειχα μεσα(ειχε και λιγο κινηση η μερια μου) και νομιζω οτι αυτο ειναι 1800 αν δεν κανω λαθος!Οποτε σε καλο δρομο ειμαστε!
Γιάννη όχι μόνο τα πήγες καλά, αλλά ΤΟΝ ΕΣΚΙΣΕΣ.
Το 406 που λες (που κατά 99% είναι αυτό που έχει lexus φανάρια πίσω) είναι 2λιτρο με 136 ίππους (μόνο 2λιτρα έβγαιναν τα κουπέ).
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838595/
Αλλά τι να περιμένεις αφού κουβαλάει τις 17άρες (ίσως και 18 άρες) για μόστρα.
Βέβαια ο οδηγός του δεν είναι και άσχετος μιας και περί το 2001 κυκλοφορούσε ένα κίτρινο punto GT που ήταν για την εποχή και ένα από τα δυνατά 14άρια στο Βόλο (τότε με 25άρα). Εσύ δεν τον ξέρεις τον οδηγό?
Μάλλον θα του είχαν λείψει οι ήχοι του GT και έβαλε εξάτμιση. Αλλά τί να σου κάνουν η εξάτμιση και οι ζάντες?
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
  #1019  
Παλιά 15-11-10, 22:58
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MITSOS Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη όχι μόνο τα πήγες καλά, αλλά ΤΟΝ ΕΣΚΙΣΕΣ.
Το 406 που λες (που κατά 99% είναι αυτό που έχει lexus φανάρια πίσω) είναι 2λιτρο με 136 ίππους (μόνο 2λιτρα έβγαιναν τα κουπέ).
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838595/
Αλλά τι να περιμένεις αφού κουβαλάει τις 17άρες (ίσως και 18 άρες) για μόστρα.
Βέβαια ο οδηγός του δεν είναι και άσχετος μιας και περί το 2001 κυκλοφορούσε ένα κίτρινο punto GT που ήταν για την εποχή και ένα από τα δυνατά 14άρια στο Βόλο (τότε με 25άρα). Εσύ δεν τον ξέρεις τον οδηγό?
Μάλλον θα του είχαν λείψει οι ήχοι του GT και έβαλε εξάτμιση. Αλλά τί να σου κάνουν η εξάτμιση και οι ζάντες?
Ναι Μητσο αυτο το γαλαζιο με τα lexus φανάρια πίσω ηταν!Το γνωστο σε ολους!
Αν ειναι και διλιτρο οπως λες τοτε ναι πρεπει να ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το θηριακι μου!!!(Παντως στον συναδελφο προτου ξεκινησει η κοντρα του ειπα παμε να δουμε ποσο θα χασουμε!!!!!)
Οχι τον οδηγο δεν το ξερω!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
  #1020  
Παλιά 15-11-10, 23:43
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 348
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τη μεγαλύτερη ζημιά στη συγκεκριμένη περίπτωση την κάνουν οι ζάντες.
τα βλέπει και ο αδερφός μου αυτά και κοροϊδεύει ένα φίλο του οποίου το 1.4 ΙΒΙΖΑ (κάπου 80 ίπποι) φοράει από μαμά 16 άρες με 205 λάστιχο. Συγκεκριμένα λέει "βρε καλώς τον. Έβγαλες βόλτα τις ζάντες".
Ακόμη και 0 διαφορά να έχεις στη διάμετρο σε σχέση μα τη μαμά διάσταση τα μεγαλύτερα λάστιχα είναι και φαρδύτερα κι έτσυ "κόβουν".
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι αν πχ θες να πας από 15άρι σε 16άρι θα πρέπει σε ένα calculator διαστάσεων το 16άρι να είναι τουλάχιστον -1,5% σε σχέση με το 15άρι ώστε να μην χάσεις γκάζια.
βέβαια θα μπορούσε να μην είχα γίνει και καθόλου ζημιά αν συνέχιζε να οδηγεί το Punto και δεν αποφάσιζε να μας παίρνει τα αυτιά κάθε μέρα με την παλιοσόμπα του.
χα χα χα!
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 11:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 3 Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1404 24-09-08 16:14
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 05:00
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων billlllll ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 2206 27-09-06 16:09



Page generated in 0,19631290 seconds (73,32% PHP - 26,68% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:47.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)