Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #71  
Παλιά 25-10-10, 13:31
Το avatar του χρήστη TmNemesis
TmNemesis Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 30-09-2006
Μοντέλο: T Sport f/l 5d
Περιοχή: Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 413
TmNemesis θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Μεγιες πολύ όμορφη ζάντα.
Ευκαιρία να βάλεις και τις φώτο στο νέο ποστ: http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=20540
__________________


Απάντηση με παράθεση
  #72  
Παλιά 26-10-10, 01:30
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PANOS SPEED Εμφάνιση μηνυμάτων
ευχαριστω παιδια!!τι προστατευτικα εννοεις??
Τα περισσοτερα λαστιχα σ'αυτες της διαστάσεις εχουν εκει που εφαπτεται η ζαντα με το λαστιχο προστατευτικο χειλος, ετσι δένει καλύτερα με την ζαντα και οταν χτυπίσεις ελαφρα σε κρασπετο οταν παρκαρεις δεν χτυπιέται η ζαντα.
Εμένα είχαν τα Michelin pilot exalto και ποτε δεν γρατσούνισα τις ζαντες, αλλα παρκάρω προσεκτικά.
Απάντηση με παράθεση
  #73  
Παλιά 26-10-10, 10:26
Το avatar του χρήστη PANOS SPEED
PANOS SPEED Offline:
 
Εγγραφή: 26-08-2008
Μοντέλο: corolla e11
Περιοχή: ΣΕΠΟΛΙΑ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 723
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
PANOS SPEED είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οχι δεν εχουν..τις ζαντες τις εψαχνα καιρο τωρα και τις βρηκα σε τελεια τιμη!!
Απάντηση με παράθεση
  #74  
Παλιά 27-10-10, 16:32
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εχουν μονο στον δεικτη ταχύτητας Τ (max 190km/h) παραξενο αυτο βεβαια αλλα αν καλυπτεσαι από αυτη την ταχυτητα ειναι καλα.
Απάντηση με παράθεση
  #75  
Παλιά 27-10-10, 19:22
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ο δεικτης ταχύτητας έχει να κάνει μεν με την μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα, αλλά όταν ειναι μικρότερος ο δείκτης το λάστιχο έχει μαλακότερη γόμα με μικρότερες αντοχές και με ότι αυτό συνεπάγεται. Τα Τ ειδικά είναι για άλλα αμάξια ελαφρότερα, μικρότερα και ποιό "μαμίσια" καλύτερα να βάλετε με δείκτη H (210) που είναι ποιο συνηθισμένος, ή άντε V (240). Εμένα τα contitental premium contact2 V ήταν και πάλι ήταν πολύ μαλακά σε σχέση με άλλες μάρκες.
Απάντηση με παράθεση
  #76  
Παλιά 28-10-10, 00:41
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οσο μικτότερος ειναι ο δεικτης ταχύτητας τοσο πιο ευκολα ερχεται το λαστιχο σε θερμοκρασια λειτουργιας οταν δουλευεις σε καθημερινους ρυθμους, δεν υπαρχει λογος να βγάζει η καθε εταιρία τα ελασικά της με τοσο διαφορετικούς δεικτες αν ο μεγαλύτερος ειναι ο καλύτερος.
Απάντηση με παράθεση
  #77  
Παλιά 28-10-10, 10:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
σωστό και αυτό, αλλά αυτό ταυτόχρονα επιβεβαιώνει αυτό που είπα! τα λάστιχα με μικρότερους δείκτες ταχύτητας λιώνουν ευκολότερα! τώρα αν το αμάξι σου είναι μαμά και δεν το πας σε ανώμαλους δρόμους δλδ χωματόδρομους με πέτρες κτλ οκ, αλλά αν πχ έχεις Τ και τα κάνεις αυτά, ή σπινιαρίσματα κτλ πάνε τα λάστιχα θα πεθάνουν νέα. Εγώ τουλάχιστον έχω δει ότι τα V αντέχουν περισσότερο από τα Η απ'όσα έχω δοκιμάσει. Φυσικά είναι και θέμα μάρκας πόσο μαλακή είναι η γόμα. Πχ τα michelin είναι ποιο μαλακά από τα pirelli. Τα continental premium contact2 επίσης είναι μαλακά γιαυτό και τα έσκισα γρήγορα και έβαλα τα kleber hydraxer που είναι σκληρότερα, αλλά τα potenza, turanza κτλ είναι σκληρότερα. Το θέμα είναι ότι η επιλογή μας πρέπει να είναι ανάλογα με την χρήση του ελαστικού, δλδ εγώ που είμαι turbo και θα σπινιάρει μερικές φορές και πάω και σε κανά χωματόδρομο στις διακοπες μου το Καλοκαίρι θα πάρω κάτι σκληρότερο να αντέξει. Ο δείκτης ταχύτητας είναι ανάλογα τι μας χρειάζεται δεν έχει καλύτερο και χειρότερο, απλά εγώ είπα ότι συνήθως όσο μικρότερος είναι ο δείκτης είναι μαλακότερα τα λάστιχα και αυτό σημαίνει ότι έχεις καλες επιδόσεις αμέσως (λογικό αφού δεν θέλουν ζέσταμα) αλλά με μικροτερη διάρκεια ζωης (ανάλογα την χρήση πάντα). Εγώ πχ τα έλιωνα συνήθως κάτω από 20000χλμ. (και με δείκτη H). Aν πας και βάλεις σε ενα 1000αρι αμάξι V (240xlm) και το αμάξι έχει τελική 160χλμ, ποτέ δεν θα ζεσταίνονται και δεν θα έχεις καλο φρενάρισμα, ή θα αργούν να ζεσταθούν πάρα πολύ! όπως την έπαθα εγώ με τα potenza RE720 που έπιαναν καλά μετα απο 10χλμ οδήγησης!!!! (και ήταν και Η), τότε τα είχα στο μαμά σταρλετ όμως, εξαιτίας τους μου είχε γυρίσει το αμάξι κάθετα στην Πατησιων και μια φορά έτυχε και να τρακάρω ευτυχως με λίγα χλμ. Αφού αμα δεν ζεσταθούν πάνε όπως νανε!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 28-10-10 στις 10:19.
Απάντηση με παράθεση
  #78  
Παλιά 28-10-10, 10:29
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα Νικηφορε! τα ιδια πραγματα λεμε, εγω φιλε μου εβαλα τα Τ επειδη εχουν την πατουρα στην ζαντα και δενουν πιο καλα λαστιχα με ζαντα, ετσι εχουν ολα τα michelin pilot exalto. ο δεικτης αυτος με ικανοποιει, γιατι το αυτοκινητο ειναι μαμα 86 hp, τα 190 ουτε στον υπνο παραπανω.
Απάντηση με παράθεση
  #79  
Παλιά 28-10-10, 11:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
οκ το κατάλαβα τι είπες, απλά τα έγραψα αυτά για να τα έχουμε όλα μαζεμένα! :P
μια χαρά είσαι εσύ, εγώ όμως και με Η δεν ημουν ευχαριστημένος τα χαλάω γρήγορα τα λάστιχα αν και δεν πάω ποτέ πάνω απο 180 και το αμάξι στα 180πραγματικά (200 κοντερίσια) εχει κόφτη τελικής και δεν τον βγάζω, δεν με ενδιαφέρει κιόλας να πάω παραπάνω. Αυτό που λες στα λάστιχα δεν έχει να κάνει με τον δείκτη αλλά με την μάρκα και το μοντέλο. Και τα potenza έξεχαν αρκετά έξω από την ζάντα, και τα michelin, άλλα είναι πολύ μαλακά εκεί στις άκρες όπως τα continental και τρως τις ζάντες στα παρκαρίσματα!
στην παρακάτω φωτο είναι τα πίσω μου τα conti που είπα και στην 2η είναι τα νεότερα μπροστά που έχουν αυτό που λες και δεν χτυπάω τις ζάντες στα πεζοδρόμια και είναι τα kleber hydraxer και ποιό σκληρά απο τα άλλα και με δείκτη V.



Απάντηση με παράθεση
  #80  
Παλιά 28-10-10, 12:57
Το avatar του χρήστη bfirfiris
bfirfiris Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Μοντέλο: Corolla E11 1.3
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 186
bfirfiris είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ειδες οτι τα μπροστα δενουν καλυτερα με την ζαντα, αυτο μ'ασεσει και στο ματι. καλα εκανες εσυ γιατι τα ελυωσες γρηγορα.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΟΣΟ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΝΕΤΕ?? PANOS SPEED ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 22 20-01-10 23:32
ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ Η COROLLA ΣΑΣ?? notiosanatolikos TOYOTA COROLLA E15 30 07-12-09 13:35
Ποσο Αξιζουμε .......?????? Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 8 21-09-09 11:09
ποσο κοβει το a/c alex-g SUPPORT 50 07-07-07 12:19
Ποσο Να Αγορασω ΠΟΡΓΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 07-04-06 18:12



Page generated in 0,16951799 seconds (81,60% PHP - 18,40% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)