Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
|
|
|
07-09-10, 17:41
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
όπως είπα βρήκα λάδια πασαλημένα είχαν γίνει σαν πίσα στρωμα στο στόμιο πριν την φτερωτή καθως και στην σωλήνα της εισαγωγής (ξέρετε την μαμά την πλαστική), νόμιζα ότι μπήκαν μέσα επειδή χάνει λάδια η αντλία υδραυλικού που είναι από πάνω και κοντά, αλλά ειναι ποιο αριστερά και μάλλον είναι απίθανο! σήμερα πρόσεξα επίσης ότι ακόμα και τέρμα μαλακη ρύθμιση στην σκαστρα να έχω, δυσκολεύετε να την ανοίγει!!! ή πότε ανοίγει και πότε όχι!!! ενώ πριν το πρόβλημα και με σκληρότερη ρύθμιση άνοιγε κανονικα!!! θα ξηλώσω και το downpipe να δω το μαντέμι, πριν 3 χρονια που ειχα βγάλει στο σταρλετ υπήρχε μικρό ράγισμα αλλά δεν είχα προβλήματα! εκτός αν άνοιξε και άλλο! χτες σε μια φαση ασχετη πήγα να κάνω όπισθεν και με το που πατησα λιγάκι το γκάζι αμέσως μπλε καπνοί από πίσω για λίγο και μετά δεν το ξανάκανε!!! τι να γίνεται άραγε? αυτο που είναι παράξενο είναι ότι ανεβάζει πιεση κανονικά αλλά νομίζω ότι δεν πάει καλά το αμάξι και ο ήχος όπως είπαμε ζουφιος! με τα 1000 ζόρια ανοιγει η σκαστρα με ΤΕΡΜΑ μαλακη ρύθμιση! το βιδάκι κοντεύει να φύγει από πάνω! αρα ο αερας που μένει μέσα δεν εχει δύναμη και χάνετε κάπως! τι να πει κανείς! μάλλον με βλέπω για άλλη τουρμπίνα!
|
|
|
|
12-09-10, 16:09
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σήμερα κατάφερα αφού ξήλωσα την μπροστινή βάση μηχανής (σασμαν) να λύσω το downpipe και το τραβήξω έξω όσο γινόταν γιατί είναι και μονοκόματο με την εξάτμιση και βρίσκει και στο σασμαν και δεν βγαίνει εντελώς τώρα, και έλεγξα την ct9 όσο μπορούσα και με φακό είδα και μέσα το κλαπέτο κτλ. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν υπάρχει τζόγος στον άξονα και γυρνάει κανονικά και το ρήγμα που είχα δείξει εδώ στο τοπικ είναι το ίδιο με αυτό που είχα δει πριν 3 χρόνια, άρα το αποκλείω και αυτό. Δεδομένου ότι τα λάδια από την αντλία του υδραυλικου στάζουν ποιο πέρα από την ct9 και είναι αδύνατον να μπουν μέσα, τα λάδια που βρήκα στην σωλήνα εισαγωγής αερα (την πλαστική) πρέπει να είναι από τον άξονα της ct9 και τα πετάει απέξω, το ποιο πιθανό είναι να καίει λάδια και να τα έχει παίξει ο άξονας αφού 3 φορές πέρσυ και μια φέτος έχω δει πολλα ντουμάνια από την εξάτμιση σε εκκινήσεις όταν αρχίσει να ανοίγει η ct9, όμως δεν το κάνει συνέχεια! το αμάξι ανεβάζει μια χαρα πίεση και μέχρι τα 160χλμ που πήγα χτες δεν έχανε, τι να πει κανείς! μόνο επειδή ακούγεται ο ήχος σκασίματος ασθενικός δε νομίζω πως αξίζει να αλλάξω τουρμπίνα, τι λέτε? καμια ιδέα κανείς? σε κανέναν να έχει τύχει κάτι ανάλογο?
|
12-09-10, 17:08
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-04-2010
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
δοκιμασε αλλη σκαστρα!!!
η τουρμπινα σου "σκαει αναποδες" ?? μηπως τα 'χει παιξει το ελατηριο της σκαστρας?
τα λαδακια μπορει να ειναι ειτε απο τιποτα αναθυμιασεις (αν κ βλεπω σε φωτο οτι τις εχεις αφαιρεσει,μπορει ομως απο παλιοτερα που τις ειχε συνδεμενες) ειτε επειδη πνιγεις στο λαδι(καθε φορα που το καθαριζεις) το φιλτρο αερος!!δεν ξερω αν οφειλεται κ στις "αναποδες" που προανεφερα ....
|
|
|
|
12-09-10, 17:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ρε συ γιατί δεν τα διαβάζετε όλα που έχω γράψει και τα λέω συνέχεια τα ίδια? δεν είδες που είπα ότι είχα κάνει και bypass στην εισαγωγή? δεν είναι σκάστρα, δεν είναι σωληνώσεις, κολαρα, ουτε φίλτρο κτλ το έχω δοκιμάσει με όλα βγαλμένα! μονο η τουρμπίνα μπορεί να είναι, αλλά ΠΩΣ γίνεται να ανεβάζει κανονικά και να πηγαίνει μια χαρά αν είχε πρόβλημα πχ ο άξονας???? και δεν είδα και τζόγους! στην φιλτροχοάνη δεν έβαζα λάδια αλλά και που την εβγαλα δεν άλλαξε τίποτα! με το ανάποδες τι ακριβώς εννοείς?
Βασικά λυπάμαι να την αλλάξω γιατί το μοναδικό πρόβλημα που βλέπω είναι στο σκάσιμο! είτε με σκάστρα πάνω είτε χωρίς ο ήχος είναι ΠΟΛΥ εξασθενημένος! μάλιστα αν ανοίξω A/C γίνεται ατμόσφαιρα δεν ακούς σχεδόν καθόλου σκασιμο! και δεν μιλάω μονο με σκάστρα πάνω, και χωρίς ο ήχος το γνωστο VVVVVVVVVv TRRRRRRRRrrrrrrr ακουγεται ξεψυχισμένα σαν να κάνει ΦΡΡΡρρρρρρρρουυυυυ, να πω ότι καίει λάδια του κερατά (που δεν το κάνει, πολύ πολύ σπάνια), ή να είχε τζόγους ο άξονας, ή κανένα τρελό ράγισμα στο μαντέμι να πω να την αλλάξω, αλλά τώρα να σκάσω 400 για νέα τουρμπίνα για να ακούω καλύτερο ήχο, δεν αξίζει! απλά με έχει φάει το τι φταίει ρε γμτ!!!! και φυσικά με έχει ξενερώσει ο ήχος!
έτσι ακουγόταν πριν και στο βιντεο είναι στα 0.5 http://www.youtube.com/watch?v=g6tFozLl4Gc
στα 0.7 ακουγόταν ακόμα δυνατότερα, τώρα κοντεύει να μην ακουγεται τίποτα!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-09-10 στις 17:34.
|
12-09-10, 17:34
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-04-2010
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα μην τρελενεσαι!!!!
αμα αφαιρεσεις την σκαστρα κ ταπωσεις την τρυπα,οταν σηκωσεις πιεση κ κλεισεις το γκαζι αποτομα επειδη δεν εχει διεξοδο ο πιεσμενος αερας επιστρεφει (κανει αναποδη διαδρομη) για να φυγει απο το φιλτρο αερος,ετσι αναγκαστικα η φτερωτη γυριζει στιγμιαια αναποδα!!!τοτε κανει κ ενα χαρακτηριστικο ηχο(θυμιζει τους τρακτορες-νταλικες οταν αλλαζουν ταχυτητα)!!!!
δεν ξερω αν το εχεις δοκιμασει....για αφαιρεσε το σωληνακι της υποπιεσης που εχει πανω η σκαστρα(εννοειται οτι θα το ταπωσεις με μια βιδα) κ καν'το μια βολτα....
για μενα το μονο προβλημα ειναι η σκαστρα.......να γιατι προτιμουνται για παραδειγμα οι GReddy απο τις τυπου GReddy
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nifantis : 12-09-10 στις 17:40.
|
|
|
|
12-09-10, 17:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=20250&page=2
κάνε το κόπο και διάβασε το τελευταίο ποστ μου! ξαναλεω ότι δεν φταίει η σκάστρα! ο ήχος είναι και πάλι χάλια ακόμα και όταν αυτή λειπει!!! και την μαμίσια έβαλα και είχα τα ίδια αποτελέσματα!!!! το πρόβλημα είναι για μένα 100% σίγουρο ότι είναι από την τουρμπίνα, αλλά ΠΩΣ γίνεται να ανεβάζει κανονικά και να μην έχει σωστό ήχο όταν αφήνω το γκάζι???? επίσης και ο ήχος από την εξάτμιση έχει αλλάξει! λες και δεν έχει backpressure!
και ένα βιντεο από την μέρα που έγινε το προβλημα πως ακουγόταν η σκαστρα και νόμιζα ότι έφταιγε αυτη! http://www.youtube.com/watch?v=wbZTv_hJnhc
τωρα ακουγεται ακόμα λιγότερο! και ξαναλέω και με την μαμίσια και ΧΩΡΙΣ σκαστρα επάνω ο ηχος είναι ΕΝΤΕΛΩΣ εξασθενημενος!
ο ήχος όταν δεν έχει επάνω σκάστρα ακουγοταν έτσι http://www.youtube.com/watch?v=VVEUz2HY_L8
τωρα κανει απλά κατι σαν ΦΡΡΡρρρρρρουυυυυυυυυ φρουυυυυ λες και έχει φύγει η ψυχή της τουρμπίνας!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-09-10 στις 17:57.
|
12-09-10, 21:00
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Υπάρχει καμια περίπτωση που η μαμα πολλαπλη είχε ράγισμα στα τοιχώματα του 3ου κυλίνδρου να έγινε χειρότερη? αν και δε νομίζω οτι θα είχα αυτό το πρόβλημα και πάλι αφού από εκει που θα έχανε δεν θα επηρέαζε τον ήχο!
|
|
Aπαντηση |
|
16-09-10, 04:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Aπαντηση
Ρε φιλε εχω σπασει το κεφαλι μ αυτο το θεμα και δε μου ερχεται τιποτα...Βρηκες ακρη?
|
|
|
|
16-09-10, 11:51
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
θα τα πω συνοπτικά για να μην γραφω εκθέσεις.
1) εκανα bypass ct9 με πεταλούδα οπότε δεν φταίνε σωληνώσεις-κολαρα-σφιχτήρες-σκαστρα-intercooler. To αμαξι πηγαινε κοματια στα 0.8 bar (ανέβασε κιολας) και ο ήχος το γνωστό Vvvvvv TRRRRRrrrr (αυτό που ελεγε ο nifantis) ακούγεται ΠΟΛΥ εξασθενημένα.
2) Η σωλήνα εισαγωγής αερα στην ct9 ειχε μεσα λάδια πασαλημένα και πηχτά σαν στρωμα, υποθέτω ότι τα φτύνει ο άξονας της τουρμπίνας εκει, εφόσον η αντλία υδραυλικου που χανει τα λάδια σκάνε 10-15cm παραπέρα και ειναι αδυνατον να μπουν μεσα όπως αρχικά πίστευα!
3) ελυσα το downpipe και το ράγισμα που ειχε εκει πριν 3 χρονια ειναι ακριβώς το ίδιο! εξάλου αν ειχε μεγαλώσει θα έχανα πίεση!
τελος ΔΕΝ χανω πίεση τουλάχιστον μέχρι τα 160χλμ που πηγα και κραταει 0.7 bar σταθερά. Η διαφορα είναι μόνο στον ήχο σκασίματος είτε με σκάστρα, είτε χωρίς, πιστεύω ότι τα έχει παίξει ο άξονας! επίσης μου καίει καμια φορά λάδια μια στο τοσο και βγαζει ντουμάνια μπλέ καπνο!!! περσυ 3 φορες για λιγο και φετος μια φορα την προηγούμενη εβδομάδα! ο ηχος είναι εξασθενημένος δλδ την σκαστρα στην ποιο μαλακη ρύθμιση μεχρι τα 0.3bar δεν την ανοιγει! ενω πριν άνοιγε αμέσως και εκανε πολύ ποιο καλό ήχο! οπότε λέω να το αφήσω ως εχει και όσο αντέξει! και μετά νέα τουρμπίνα και πολλαπλή!
|
19-09-10, 20:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17740202 seconds (82,41% PHP - 17,59% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:17. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|