Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 11-08-10, 12:46
Το avatar του χρήστη Ζήσης
Ζήσης Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 337
Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannisaug Εμφάνιση μηνυμάτων
μαληστα καταλαβα παμε μαλων για πιστονια σασ ευχαριστω πολη και συγνωμη για τα ορδογραφικα παιδια
Φίλε Γιάννη Καλησπέρα!
Αν όπως λες σου καίει αρκετό λάδι κ κάθε τόσο συμπληρώνεις, πολύ φοβάμαι οτι δεν χρειάζεσαι απλά πιστόνια αλλά κ μπλόκ διότι λογικά έχουν γίνει οι κύλινδροι οβάλ οπότε αν αλλάξεις απλά πιστόνια δεν θα δείς καμία διαφορά στην κατανάλωση λαδιού.........

Δες εδώ:
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap Εμφάνιση μηνυμάτων
ο λόγος που πρεπει να αντικατασταθεί το μπλοκ και οχι ολοκληρο το μοτερ είναι γιατί γίνεται ο κύλινδρος οβάλ (δλδ αυγό)
Αν κάνω κάποιο λάθος παρακαλώ διορθώστεμε!
Ευχαριστώ πολύ!
__________________
http://www.auto24.gr
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 11-08-10, 12:56
giannisaug Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
giannisaug είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καταλαβα φιλε μου δηλαδη πιθανων παω για ενα κοστοσ τον 800 με 1000 ευρω εαν τα λεω καλα και απο οτι υπολογιζω.μαληστα ευχαριστω φιλε μου για την βοηθεια
Απάντηση με παράθεση
  #63  
Παλιά 14-08-10, 05:24
spiros1712 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-04-2010
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
spiros1712 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φιλε sotoskap ξερεις πια χρονολογια εγινε η βελτιωση στα πιστονια για 1zz και ποτε αρχισαν να βγαινουν στην παραγωγη τα μοτερ με τα βελτιωμενα πιστονια?
Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 14-08-10, 11:25
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν θυμάμαι ακριβως χρονολογία γιατί η εγκύκλιος έγραφε για αρ. πλαισίου παραγωγής που ξεκίνησε η βελτίωση.
Αυτο που μπορώ να σου πω είναι οτι στα 2005 μοντέλα είχε και με παλιά και με καινουρια πιστόνια!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 14-08-10, 22:25
spiros1712 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-04-2010
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
spiros1712 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ξερουμε μεχρι ποτε εβγαιναν οι 1zz-fe?
Απάντηση με παράθεση
  #66  
Παλιά 15-08-10, 00:43
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spiros1712 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξερουμε μεχρι ποτε εβγαιναν οι 1zz-fe?
Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο που φορούσε αυτόν τον κινητήρα είναι το προηγούμενο AVENSIS (ZZT251) το οποίο κυκλοφορούσε μέχρι το 2008.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 08-09-10, 22:15
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε παιδια........ επειδει :fiery devil σε 300χλμ μου εφαγε 500ml λαδι δν αντεχω αλλο........ Επισκευαζετε αυτο το γ@μ...νο μοτερ ?? 3zz..??? με ρεκτιφιε..??? Θα εχω προβλημα μετα??? Πουλαει κανεις κανα μοτερ εδω μεσα αλλα να ειναι τζετ... Αν παρω κιαλλο που καει λαδια :shoo thim: shoothim
Απάντηση με παράθεση
  #68  
Παλιά 08-09-10, 23:01
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
φίλε...
τα μοτέρ 3ΖΖ και 4ΖΖ της toyota, όπως θα έχεις διαβάσει και εδώ μέσα, είχαν προβληματάκια. ιδιαίτερα είχαν πρόβλημα τα πρώτα αυτοκίνητα που φόρεσαν αυτά τα μοτέρ (τα Ε11 και τα πρώτα Ε12). μετά το πρόβλημα λύθηκε με την τοποθέτηση άλλων πιστονιών (αν κοιτάξεις μια σελίδα πίσω θα δεις φωτογραφίες που έχει βάλει ο sotoskap).

τα παλιά πιστόνια δεν είχαν αρκετές οπές λίπανσης με αποτέλεσμα μετά από κάποιο καιρό να μην στεγανοποιούν πλήρως τον θάλαμο καύσης (και το αμάξι να καίει λαδάκι).
κοίτα να δεις τι παίζει τώρα με το δικό σου πρόβλημα. Αν τα πιστόνια την έχουν ακούσει πολύ τότε υπάρχει περίπτωση να έχουν γίνει λιγάκι οβάλ (δλδ να μην είναι πλέον κυλινδρικά). Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να έχει "αρπάξει" και το μπλόκ του κινητήρα σου (δλδ να έχουν γίνει οβάλ οι κύλινδροι). Στην περίπτωση αυτή την πατήσαμε γιατί χρειάζεσαι άλλο κινητήρα (χωρίς να θέλω να πω πολλά πιστεύω ότι η λύση του ρεκτιφιέ δεν είναι ότι καλύτερο). Αν είσαι τυχερός και δεν έχει "αρπάξει" το μπλόκ, τότε αλλάζοντας τα πιστόνια θα λυθεί το πρόβλημα...

όπως και να έχει όμως θα πρέπει να ανοιχτεί το μοτέρ για να δούμε το μέγεθος της ζημιάς.... πάντως ίσως μπορέσεις να βρεις μοτεράκι 1ΖΖ (δλδ 1800 κυβικά) σε καλά λεφτά...... (και ίσως δε θα χρειαστεί δήλωμα)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #69  
Παλιά 08-09-10, 23:04
Το avatar του χρήστη nikos_adamo
nikos_adamo Offline:
 
Εγγραφή: 03-04-2009
Μοντέλο: E11 G6 3ZZ-FE
Περιοχή: Ίλιον
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 207
nikos_adamo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτο τα ξερώ... το θεμα ειναι του Ε12 το 3zz ειναι ΄καλο'..???? να βαλω ενα τετοιο να τελειωσει το θεμα....
Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 08-09-10, 23:09
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τι να πω ρε Νίκο, δεν είμαστε και μέσα στο μοτέρ να δούμε σε τι κατάσταση είναι.... Μεταχειρισμένο πράγμα αγοράζεις!
Βρες ένα μαντρά που να εμπιστεύεσαι και αν μπορείς πες του ότι θα του δώσεις τα μισά λεφτά με την τοποθέτηση και τα υπόλοιπα αφού δοκιμάσεις το μοτέρ για 1000 χιλιόμετρα.
Σίγουρα υπάρχει ρίσκο σε μια τέτοια αγορά, αλλά ίσως δεν υπάρχει άλλη λύση...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΦΟΡΟΥΜ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ G6 1.3 xristos skl TOYOTA COROLLA 111(G6) 18 30-08-19 12:19
αλλαγη μοτερ panos_z Ειμαι νεος 11 21-12-10 13:04
Αλλαγη μοτερ απο 4ΖΖ σε 1ΖΖ davarisx TOYOTA COROLLA 111(G6) 75 16-12-10 21:11
αλλαγη μοτερ jimmo TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 18-10-09 14:07
Μοτερ analyst78 TOYOTA COROLLA E 12 11 07-02-07 13:03



Page generated in 0,17640901 seconds (82,01% PHP - 17,99% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)