http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=2014
εγώ έβαλα απο passeo 5E όπως φαίνεται στην φωτο και η θερμοκρασία του. Πάντως ξαναλέω ακόμα και καλοκαίρι ΔΕΝ είναι σωστό το μοτερ να δουλεύει χωρις θερμοστάτη! εδώ άλλοι έχουν turbo και φτιαγμένα και τρέχουν πίστες με τον μαμά θερμοστάτη και δεν έχουν πρόβλημα. Αν το πρόβλημα σου λύθηκε με την αλλαγή του ψυγείου, καλό ειναι να ξαναβάλεις τον θερμοστάτη σου επάνω. Αν σου ανεβάζει θερμοκρασίες έχεις πρόβλημα τότε! για να μιλήσουμε και θεωρητικά φαντάσου ότι επειδή το ψυκτικό υγρό κυκλοφορεί συνέχεια τα μέταλλα εξωτερικά από τους κυλίνδρους έχουν χαμηλές θερμοκρασίες και από μέσα έχουν πολύ μεγαλύτερες, μπορεί να ψύχονται αλλά οι διαφορές όταν είναι μεγάλες δεν είναι ότι καλύτερο για τα μέταλλα στον κινητήρα μας! πρέπει οι διαφορές να εξισώνονται κάπως! θεωρω το να μην έχεις θερμοστάτη υπερβολικό, ειδικά με μαμά μοτερ. Να φανταστείς στο starlet gt ότι σκισιμο και να του έκανα και καλοκαίρια κτλ ΠΟΤΕ δεν μου ανέβασε θερμοκρασίες και με τον μαμά θερμοστάτη στους 82.5 βαθμούς. Και τώρα στην corolla το ίδιο μοτερ μου ανέβασε μονο από λάθος συνδεσμολογία του κομπρέσορα A/C και δουλευε συνέχεια ο κομπρέσορας!!! μετά που το έφτιαξα και πάλι δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, γιαυτό σου λέω....αν ρωτήσεις και μηχανικούς τα ίδια θα σου πουν, δεν νομίζω οτι υπάρχει κανείς να σου πει βγάζε τον θερμοστάτη τα καλοκαίρια!