Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 21-07-10, 18:05
Το avatar του χρήστη GEORGE N.
GEORGE N. Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2008
Μοντέλο: EΕ 101 20ν b/t
Περιοχή: ΛΑΡΙΣΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 751
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός GEORGE N. είναι ένας φάρος φωτός
Σας ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες σας. Ειναι πραγματικα πολυ ομορφο να σε βοηθουν ολοι.
Γιαννη και η υπολοιποι ποσο περιπου παει ολη η αγωρα+τοποθετηση? Το θεμα με το φιλτρο δεν το καταλαβα ακομη.Δηλαδη τι παραπανω θα σου προσφερει ενα φιλτρο λαδιου της trd που εχει τριπλασια+ τιμη απο το μαμα?
__________________
Τωρα πια πριονίζω.......
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 22-07-10, 00:03
Το avatar του χρήστη nikcarina
nikcarina Offline:
 
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή: ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 289
nikcarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGE N. Εμφάνιση μηνυμάτων
Σας ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες σας. Ειναι πραγματικα πολυ ομορφο να σε βοηθουν ολοι.
Γιαννη και η υπολοιποι ποσο περιπου παει ολη η αγωρα+τοποθετηση? Το θεμα με το φιλτρο δεν το καταλαβα ακομη.Δηλαδη τι παραπανω θα σου προσφερει ενα φιλτρο λαδιου της trd που εχει τριπλασια+ τιμη απο το μαμα?
Νομιζω πως εχουν αναλυθει αυτα που ηθελες για το ψυγειο. Το φιλτρο απλα θα σου δωσει πιο ελευθερη ροη...
Κοστος: 135 ο ανταπτορας της Mocal, 160 ψυγειο 19σειρων Mocal με σωληνωσεις και απο εκει και περα τι θα σο παρει ο μηχανικος σου...
Και δυο προχειρες φωτο...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  P3294777 αντίγραφο.jpg
Εμφανίσεις:  115
Μέγεθος:  199,6 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  P3294779 αντίγραφο.jpg
Εμφανίσεις:  115
Μέγεθος:  165,2 KB  
__________________
Corolla AE101 20v
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 22-07-10, 12:22
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο κατασκευαστης δεν προορισε ποτε το μοτερ αυτο για θερμα κλιματα σαν της Ελλαδας οποτε ακυρο...
To μοτερ αυτο εβγαινε σε corolla GT στην Αφρικη οποτε ΕΚΥΡΟ!

Η αντλια οσο ανθεκτικη και να ναι δεν μπορει να κανει κατι.. Δε διαβαζει δηλαδη χαμηλη πιεση και δινει παραπανω, αφου δεν εχει μεταβλητο γραναζι.. Η παροχη λαδιου απο αυτη ειναι σταθερη/στροφες.. Αρα οσο το περιοριζεις εσυ τοσο θα κοβει αναλογικα/στροφες.. Ιδανικα με ψυγειο λαδιου θα επρεπε να βαλεις λιγο μικροτερη τροχαλια στην αντλια για να σου δινει παραπανω πιεση ιση με τη διαφορα του κοψιματος απο το ψυγειο (0.5-1 bar)..



Το φιλτρο λαδιου της TRD ειναι πιο ελευθερο οποτε περιοριζει λιγοτερο την πιεση.. 3 φορες πανω κανει αν το παρεις απο τους απατεωνισκους εδω, εγω 16Ε τα επαιρνα απο Japan.. Moλις ειναι να φερεις κατι, παιρνεις και 2-3 τετοια να εχεις..
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 22-07-10, 14:13
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μονο που δεν γίνεται να βάλεις χέρι στην τροχαλία της τρόμπας λαδιού αφού πιάνει κατευθείαν πάνω στο στρόφαλο....
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 22-07-10, 17:16
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γιαυτο εγραψα "ιδανικα"..

Ολα γινονται αλλα ειπαμε να βαλουμε ενα ψυγειο λαδιου, αν ειναι να ανοιγουμε μοτερ να κατασκευαζουμε τροχαλιες και να αλλαζουμε ιμαντες γινεται πιο πολυπλοκο.. Απλα εγραψα πιο ειναι το σωστο..
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 22-07-10, 17:40
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγω το κατάλαβα πως το έγραψες, αλλά πιστευω ότι ερχοταν η ερωτηση του τύπου... "και που θα βρω μεγαλύτερη τροχαλία???"
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 22-07-10, 19:43
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Mικροτερη, για να γυριζει πιο γρηγορα..
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 22-07-10, 22:21
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 335
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Carinaman Εμφάνιση μηνυμάτων
To μοτερ αυτο εβγαινε σε corolla GT στην Αφρικη οποτε ΕΚΥΡΟ!

Η αντλια οσο ανθεκτικη και να ναι δεν μπορει να κανει κατι.. Δε διαβαζει δηλαδη χαμηλη πιεση και δινει παραπανω, αφου δεν εχει μεταβλητο γραναζι.. Η παροχη λαδιου απο αυτη ειναι σταθερη/στροφες.. Αρα οσο το περιοριζεις εσυ τοσο θα κοβει αναλογικα/στροφες.. Ιδανικα με ψυγειο λαδιου θα επρεπε να βαλεις λιγο μικροτερη τροχαλια στην αντλια για να σου δινει παραπανω πιεση ιση με τη διαφορα του κοψιματος απο το ψυγειο (0.5-1 bar)..



Το φιλτρο λαδιου της TRD ειναι πιο ελευθερο οποτε περιοριζει λιγοτερο την πιεση.. 3 φορες πανω κανει αν το παρεις απο τους απατεωνισκους εδω, εγω 16Ε τα επαιρνα απο Japan.. Moλις ειναι να φερεις κατι, παιρνεις και 2-3 τετοια να εχεις..
ΑΚΥΡΟ απο την ΤΟΥΟΤΑ την ιδια... Το 20ν δεν φορεθηκε ποτε σε corolla gt η απλη... Μονο σε LEVIN... Corolla GT ειπηρχε με τα 125 αλογα... Ψαξτο λιγο καλυτερα... Εγω εχω περασει ατελοιωτες ωρες μεσα στο ιντερνετ κ η μονη αναφορα που βρηκα σε αυτο το μοτερ ως επισημη εισαγωγη σε αλλη χωρα εκτος Ιαπωνιας ηταν η Αυστραλια αν θυμαμαι καλα αλλα το ασημοκαπακο γιατι δεν ειχε τοσους πολλους ρυπους οσο ειχε το μαυρο.... Κ οσο για την αντλια κ εδω εισαι λαθος... ποιος σου ειπε οτι η πιεση στην αντλια ειναι σταθερη σε αναλογια στροφων?? Η αντλια ανεβαζει πιεση εκθετικα παντα σε σχεση με τις στροφες. Αυτο που δεν ξερεις ισως επειδη δεν ετυχε να την εχεις παρει ποτε στα χερια σου ειναι οτι την πιεση την καθοριζει μια οπη που στραγγαλιζεται απο μια ατσαλενια μπιλια σε σχημα ρεβυθιου. Αυτην την παταει ενα ελατηριο με συγκεκριμενη σκληροτητα. Αναλογα τις στροφες ανεβενει κ η πιεση αλλα δεν ξεπερναει ποτε την προκαθορισμενη απο την σκληροτητα του ελατηριου πιεση.Αν ηθελα ειχα την επιλογη να ανεβασω την πιεση κατα 1-2bar με την αλλαγη του ελατηριου με αλλο πιο μαλακο. κ προς αποφυγη παρεξηγησεων δεν το παιζω εξυπνακιας απλα το εχω ψαξει εκτενος κ επισταμενος το θεμα. Οπως επισης μη μου μιλας για πιεση υγρων γιατι ειμαι υδραυλικος κ καθε μερα παιζω με αυτα τα πραματα νερο-λαδια κτλ....
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 23-07-10, 15:24
Carinaman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2005
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Carinaman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V Εμφάνιση μηνυμάτων
ποιος σου ειπε οτι η πιεση στην αντλια ειναι σταθερη σε αναλογια στροφων?? Η αντλια ανεβαζει πιεση εκθετικα παντα σε σχεση με τις στροφες.
Το ιδιο πραγμα λεμε.. Ισως να μην το διατυπωσα σωστα αν και νομιζω ηταν σαφες.. Σταθερη ανα στροφες εννοω οτι στις τοσες στροφες θα ειναι τοσα bar, στις αλλες, αλλα bar κτλ.. Προφανως ξερω οτι ανεβαινει οσο ανεβαινουν οι στροφες, γιαυτο και μιλησα για μικροτερη τροχαλια, αλλιως δε θα χε νοημα να μιλησω.. Και φυσικα ανεβαινει μεχρι καποια πιεση την οποια οπως ειπες καθοριζει το restrictor..

Oσο για την corolla GT:

Παρε το λινκ τωρα, γιατι κι εγω εχω φαει απειρες ωρες σε ψαξιμο..
http://www.cardomain.com/ride/804063 Δες οτι εβγαινε ετσι και σε εργοστασιακη μορφη..

Ομορφο ε? Πως σου φανηκε?
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 23-07-10, 20:58
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
γιωργο οτι σου ειπε ο νικος απο βεροια μαζι τα βαλαμε και με βοηθεια απο τσαφτσουφ φυσικα..οσο αφορα τα φιλτρα,εγω επειδη πριν τοποθετησω ψυγειο λαδιου ειχα φιλτρο λαδιου trd και ειχα μεσα οργανο πιεσης λαδιου και εβλεπα την πιεση ποσο επαιζε,ειχε διαφορα με το μαμα φιλτρο περιπου οσο ειπε ο carinaman περιπου 0,5...οταν εβαλα ψυγειο λαδιου ειδα οτι ανεβηκε η πιεση στο οργανο περιπου + 0,5 και οταν το σκιζω δεν πεφτει ευκολα,περιμενω το επομενο trackday στις σερρες για να δω διαφορες με την αλλη φορα που ημουνα χωρις ψυγειο και εφτασε να πεσει η πιεση στο 1-1,5!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χρηστος : 23-07-10 στις 22:01.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΓΕΙΟ manosgod TOYOTA AURIS 1 31-03-18 01:11
παραφλου στο ψυγειο akisdio SUPPORT 3 09-11-15 16:32
Τρυπιο ψυγειο καλοριφερ.. mpesikos TOYOTA COROLLA E 12 18 28-11-11 01:35
Ψυγειο λαδιου σε 1.4 vvti g6 Γιώργος TOYOTA COROLLA 111(G6) 23 21-12-10 18:16
ψυγειο καλοριφερ tsoun TOYOTA COROLLA E*90 5 01-02-10 19:27



Page generated in 0,16986609 seconds (81,24% PHP - 18,76% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:50.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)