Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από butlerakos
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι ένας ευτυχής κάτοχος ενός G6 1,4 εδώ και 3 χρόνια και είμαι υπερευχαριστημένος αλλά λεω να μεταπηδηπησω σε κάτι πιο δυνατό και σαν φιλοιάπωνας σκεφτομαι την TS. Αξίζει ή πρεπει να πάμε στον τουρμπίσιο ανταγωνισμό?(τον οποιο δε γουσταρω αλλα...) Γιατι εχω ακούσει οτι χαμηλα η TS είναι λιγο ψόφια και πρεπει να την δουλευεις συνεχεια ψηλά με ότι αντικτυπο εχει αυτο..(κατανάλωση κτλ) Οπότε τι κανουμε φίλοι Ιάπωνες???
Υ.Γ.Μήπως έπρεπε να βαλω αυτο το θέμα στην TS κι όχι εδώ???
|
Να σου πώ την δική μου άποψη, με ορθολογική προσέγγιση.
1) Αγόρασε αλλα μην δώσεις πάνω από 10.000 για TS σήμερα. 'Εχουν ξευτιλιστεί οι τιμές και παρά τα 1.800cc θεωρείται υψηλού κυβισμού και δεν αγοράζεται!
2) Είναι εξαιρετική επιλογή γρηγορου αυτοκινήτου (α) με βάση τα τέλη κυκλοφορίας κτλ. που είναι ίδια με τα 1400 και (β) της ποιότητας και κόστους συντήρησης Toyota που έχει σημασια για μεταχειρισμένο.
3) Καίει μάλλον όσο ένα Golf 1.4 GT. Αν βγεις σε ανοικτό δρόμο και το πατησεις (παρανομες ταχυτητες) ευκολα φθανεις 13 λτ/100 χλμ. Αν πηγαίνεις με σταθερό γκαζι 90-120 καίει 7 λτρ/100 χλμ.
4) Σε επαρχιακό δίκτυο με αργες στροφες (έως 100-120) και κακό δρόμο (κανόνας) είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !, απλώς με ελατηρια ΤΤΕ (2cm χαμήλωμα). Για 7 χρόνια δεν μου έχει τύχει ΤΙΠΟΤΑ ξεκάθαρα πιό γρήγορο εκτός από ένα S3, πιθανόν καραφτιαγμένο! Μπορει να μην μπορεις να προσπεράσεις με ασφάλεια ενα τουρμπάτο αν δεν θέλει, αλλά ούτε και μπορει να σου ξεφυγει.
5) Αν θέλεις να 200αρίζεις στην Εθνική πάρε άλλο. Και στις ανοικτες καμπες με ψηλες ταχυτητες δεν στέκει καλύτερα από το μέσο αυτοκίνητο.
6) Έχει το VSC που σου δίνει ασφάλεια και μπορεις να πηγαίνεις πιο οριακά χωρίς να καταλήγεις στα χωράφια (στη καλυτερη). Ειμαστε όλοι οδηγάρες ως γνωστόν, αλλα η Ελληνική άσφαλτος δεν είναι προδιαγραφων πιστας! Ξέχνα το γυμνό Type-R αν μεταφέρεις οικογενεια, γιατι δεν γινεται να μην πάς γρηγορα και με άλλους μέσα και σε άγνωστους δρόμους!
7) Το πιο ενδιαφερον ειναι ότι παει γενικα γρηγορα με λειτουργια σε 4.000-5.000, αλλά όποτε χρειαστει (π.χ. προσπέραση) κατεβάζεις ταχύτητα και απογειώνεσαι φθάνοντας τις 8.000+. Απλα δεν έχει νόημα και κουράζει να το κάνεις συνέχεια. Αλλά όταν βλέπεις τη κατανάλωση να πετάει, δεν θα θες και να το κάνεις!
8) Θα βάζεις απλη και όχι 100άρα που είναι πρακτικά αναγκαία στα τουρμπισμένα (για να μην έχουν καθε τόσο πρβλ).