οδηγησα στο motorshow το twingo rs!Αν και στα λεφτα του θα προτιμουσα το swift σπορτ,μπορω να πω οτι το αμαξακι φαινεται ικανο...το τιμονι του ηλεκτρικο αλλα αρκετα αμεσο χωρις καθολου νεκρα σημεια και ο κινητηρας του ειχε αρκετο βαθος και στροφαριζε αρκετα ψηλα...χαρακτηριστικα την περισσοτερη δυναμη του την εβγαζε στα ψηλα 5.500 με 7000 στροφες που ειχε και τον κοφτη...
στα μειονεκτηματα αυτα που μειναν περισσοτερο ηταν το κιβωτιο του που δεν δεχοταν με τιποτα αυτη την 3η καρφωτη
και το ηλεκτρογκαζο που ειχε αρκετη καθυστερηση!Αυτα απο την συντομη επαφη με το twingo rs!
Υ.Γ. προς υπερασπιση του αυτοκινητου να πω πως ειχε στην πλατη του 40000 δημοσιογραφικα χλμ οπου και εκει απεδωσε την κατασταση του κιβωτιου ο υπευθυνος για το twingo