Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
16-05-10, 22:48
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από philippos
πιστευω οτι θα αναβε τσεκ για καθε αισθητηρα που δεν θα δουλευε σωστα
|
κ εγω γι'αυτο λιγο προβληματιζομαι το λογικο ειναι αμα δεν δουλευει καποιος αισθητηρας να αναβει το τσεκ αλλα δεν αναβει τιποτα! αμα κανω εναν ελενχο σε ολους τους αισθητηρες θα κανω βλακεια; δηλαδη να βγαλω απο καθε αισθητηρα το βισμα να κανω μια βολτα κ αμα αναβει το τσεκ, τοτε λογικα δεν θα ειναι καμενος! τι λετε; να το δοκιμασω;
|
16-05-10, 23:00
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή:
kavala
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 325
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πανε πρωτα σε εγκεφαλο για διαγνωση και μετα αποφάσισε ,μπορει να δείξει κατι που δεν αναβει το τσεκ
|
16-05-10, 23:29
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ αυτά τα δείχνει μια απλή διάγνωση! πάντως και εμένα όταν τον είχα αφαιρέσει δεν άναβε τo check!
|
|
|
|
20-05-10, 18:50
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπερα σε ολα τα παιδια και απο εμενα.
να πω και εγω την γνωμη μου μιας και εχω το ιδιο αμαξι αλλα 1.4
καταρχην πιστευω 100% οτι το προβλημα δεν ειναι στον εγκεφαλο οπως υποθηκε ποιο κατω μιας και φορας ντενσο και οχι τους προβληματικους μποσς.
2ον.δεν εχεις προβλημα στα μπεκ κατα 90% εκτος και αν χρησιμοποιεις προσθετα βενζινης η σου εχουνε βαλει προηγουμενος νερο αντι βενζινη.
3ον.στο φιλτροκουτι σου υπαρχει ενας αισθητηρας αερος.τον αφαιρεις με ενα σταυροκατσαβιδο 2 βιδες ειναι και κατοπιν τον πλενεις καλα με καθαρο οινοπνευμα.(ριχτου με πιεση γιατι πιανει μακα αλλα μην βαλεις μεσα κατσαβιδια και αιχμηρα αντικειμενα)κατοπιν φυσα τον καλα να στεγνωσει και ξανα βαλτον.
αν παλι το προβλημα συνεχιζει τοτε υπαρχουν 2 εκδοχες.η το γραναζι του ββτι η το ποτενσιομετρο της πεταλουδας που για μενα ειναι το πιο πιθανο.
στο γραναζι του ββτι αν εχεις προβλημα θα το καταλαβεις αν βαζωντας 3η στις 2500 στροφες και φορτωνοντας με τερμα γκαζι αφενος δεν θα νιωσεις το τιναγμα του αυτοκινητου και αφετερου καπου στις 4200 θα νιωσεις ενα μπερδεμα αισθητο.
στην πεταλουδα τωρα αν εχεις προβλημα (που κατα 90% εκει εχεισ προβλημα)οταν δινεις τερμα γκαζι αντι να δινει φουλ ρευμα στα μπουζι δινει το μισο αρα προβλημα καυσης.
θα σου προτεινα να ελεγξεις οπτικα και τα μπουζι μιας και λες οτι το αμαξι τσιμπαει λαδια και μαλιστα αρκετα μην τυχον ειναι γεματα μακα και δεν δουλευουν σωστα.
ξεκινα πρωτα καθαρισε αισθητηρα που ειναι πολυ σημαντικος και στην συνεχεια πιασε μπουζι αισθητηρα πεταλουδας και γραναζι ββτι.
αν θες εχω μεταχειρισμενο αισθητηρα αερος που τον ειχα αλλαξει χωρις να ειχε προβλημα.αν θες στειλε πμ να στον δωσω η να το δουμε απο κοντα μαζι.
|
20-05-10, 19:11
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
εγω οταν ειχα φιλτρο αερος ΚΝ επιανε βρωμα συχνα,απλα αλλαξε το με μαμα χαρτινο να υσηχασεις μιας και τα ελευθερας αφηνουνε αρκετοι σκονη να περασει.
|
Εγώ φόραγα στην αρχή οταν το πήρα το μαμά φίλτρο κ μου άναβε κάθε τρείς κ λίγο τσούπ το λαμπάκι του κινητήρα κ στο διαγνωστικό έβγαινε AFM(air flow meter).........απ'τα πολλά μου είπε ο μηχανικός μου βάλε Κ&Ν κ αυτό έκανα.........απο τότε δεν είδα λαμπάκι που να αφορά το AFM μέχρι που έβγαλα το Κ&Ν για 5 μέρες ίσα ίσα για να το καθαρήσω........ε σε 4 μέρες τσούπ λαμπάκι, πάω στην ΤΟΥΟΤΑ βάζει διαγνωστικό. Μάντεψε..........AFM μου λέει γιατί δεν βάζεις ελευθέρας ροής λέω αυτό έχω αλλά το έβγαλα για να το καθαρήσω. Εγώ συμβουλεύω όσους έχουν Ε11 f/l μακριά απο μαμά φίλτρο......
προσωπική άποψη-εμπειρία
Ευχαριστώ πολύ φιλικά Ζήσης!
__________________
|
20-05-10, 19:19
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-02-2008
Περιοχή:
Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Εγώ φόραγα στην αρχή οταν το πήρα το μαμά φίλτρο κ μου άναβε κάθε τρείς κ λίγο τσούπ το λαμπάκι του κινητήρα κ στο διαγνωστικό έβγαινε AFM(air flow meter).........απ'τα πολλά μου είπε ο μηχανικός μου βάλε Κ&Ν κ αυτό έκανα.........απο τότε δεν είδα λαμπάκι που να αφορά το AFM μέχρι που έβγαλα το Κ&Ν για 5 μέρες ίσα ίσα για να το καθαρήσω........ε σε 4 μέρες τσούπ λαμπάκι, πάω στην ΤΟΥΟΤΑ βάζει διαγνωστικό. Μάντεψε..........AFM μου λέει γιατί δεν βάζεις ελευθέρας ροής λέω αυτό έχω αλλά το έβγαλα για να το καθαρήσω. Εγώ συμβουλεύω όσους έχουν Ε11 f/l μακριά απο μαμά φίλτρο......
προσωπική άποψη-εμπειρία
Ευχαριστώ πολύ φιλικά Ζήσης!
|
Μα καλα ειναι δυνατον με το μαμα φιλτρο να αναβει το λαμπακι του check?
Δηλαδη αν γινοταν να αγορασω σημερα ενα ε11 f/l ολοκαινουργιο, θα μου αναβε το check λογο φιλτρου?
|
20-05-10, 19:24
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio
Μα καλα ειναι δυνατον με το μαμα φιλτρο να αναβει το λαμπακι του check?
Δηλαδη αν γινοταν να αγορασω σημερα ενα ε11 f/l ολοκαινουργιο, θα μου αναβε το check λογο φιλτρου?
|
Αυτή ακριβώς ήταν η ερώτηση κ η απορία που είχα οταν μου το είπαν αυτό για το φίλτρο!
Μέχρι τα 55.000χλμ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα σε σχέσει με το φίλτρο αλλά μετά............βγήκε αυτό με το λαμπάκι κ μου είπαν κ στην ΤΟΥΟΤΑ κ ο μηχανικός μου να αλλάξω φίλτρο κ μόλις άλλαξα τίποτα απολύτος!
__________________
|
20-05-10, 20:33
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Αυτή ακριβώς ήταν η ερώτηση κ η απορία που είχα οταν μου το είπαν αυτό για το φίλτρο!
Μέχρι τα 55.000χλμ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα σε σχέσει με το φίλτρο αλλά μετά............βγήκε αυτό με το λαμπάκι κ μου είπαν κ στην ΤΟΥΟΤΑ κ ο μηχανικός μου να αλλάξω φίλτρο κ μόλις άλλαξα τίποτα απολύτος!
|
εμενα ο μηχανικος μου μου ειχε πει κακος εβαλες ελευθερας να προτιμας το χαρτινο που κραταει σχεδον τα παντα.σημειωση ποτε δεν εβαλα γνησιο φιλτρο αλλα ιμιτασιον.ετσι και εκανα και απο τοτε ο αισθητηρας ειναι πεντακαθαρος.
ειναι φυσικο ρε παιδια το χαρτινο ειναι στεγανο ενω το ελευθερας εχει μεγαλες τρυπες που ψεκαζεις με λαδι.
|
|
|
|
20-05-10, 20:51
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
εμενα ο μηχανικος μου μου ειχε πει κακος εβαλες ελευθερας να προτιμας το χαρτινο που κραταει σχεδον τα παντα.σημειωση ποτε δεν εβαλα γνησιο φιλτρο αλλα ιμιτασιον.ετσι και εκανα και απο τοτε ο αισθητηρας ειναι πεντακαθαρος.
ειναι φυσικο ρε παιδια το χαρτινο ειναι στεγανο ενω το ελευθερας εχει μεγαλες τρυπες που ψεκαζεις με λαδι.
|
Οι απόψεις σε αυτό το θέμα είναι λίγο διάχυτες κ ασαφείς........
ναι μεν το φίλτρο τις μαμάς ΤΟΥΟΤΑ είναι σαφώς πιο σφηχτό απο το ελευθέρας αλλά το ελευθέρας είναι "καλύτερο" απο θέμα αέρα αλλά δεν ξέρω απο σκόνη κλπ.....! Πάντος δεν ξέρω τί ισχύει ρε γμτ.......δεν ξέρει η ΤΟΥΟΤΑ οτι το φίλτρο είναι σφηχτό ή απ'την άλλη δεν ξέρει η Κ&Ν JR TRD κ.α. εταιρείες αν παιρνάει σκόνι μέσα στον κινητήρα........? Πάντος για να σου λέει ένας μηχανικός απο την ΤΟΥΟΤΑ 45άρις σε ηλικία οτι (ξέρεις αυτοί οι κινητήρες βγάζουν συχνά AFM όπως κ αισθητήρα "λ" κ το βοηθάει το ελευθέρας) τότε τί να κάνεις? Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω......
__________________
|
21-05-10, 13:54
|
banned
|
|
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή:
Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ζηση καπου εχεις δικιο σε αυτα που λες.αλλα αν βγαλεις τον σωληνα που παει απο το φιλτρο στον κινητηρα και εχει μεσα σκονη στανταρ ειναι το φιλτρο.οταν ειχα ελευθερας ειχε παντα λιγη σκονη μεσα στον σωληνα και ο αισθητηρας ηταν βρωμικος.απο τοτε που εβαλα χαρτιουυ ηρεμησα.οσο λαδι και να ψεκασεις στο φιλτρο ειναι μεγαλες οι διατομες και παντα κατι ψυλα περνανε.απο την αλλη σε αυτα τα αυτοκινητα να εχεις υποψιν οτι ο αισθητηρας αυτος ειναι παρα πολυ συμαντικος και επηρεαζη αμμεσα την λειτουργια του κινητηρα αφου αναλογος της ροης του αερα δινει και το αναλογο μιγμα καυσιμου.απο την αλλη και ο αισθητηρας της πεταλουδας ειναι ακρως σημαντικος αφου αναλογα το ανοιγμα δινει και το αναλογο ρευμα στα μπουζι.
γιαυτο ειπα στο παιδι να ξεκινησει απο τα απλα και σιγα σιγα να προχωρησει στα πιο συνθετα.
δεν ξερω αν εκανε κατι με τον αισθητηρα να μας πει.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17481089 seconds (82,61% PHP - 17,39% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:02. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|