αντε και η πρωτη βουτια σημερα...
μεσα στα σκ@τ@ γμτ...
μες το βουρκο στο περαμα...
ρυθμισα το ρελαντι ομως δεμενος σε μια αγκυρα απο ενα βαπορι ...
μ εβλεπαν οι ρωσοι οι ναυτες απο την κουβερτα του πλοιου τους και προσπαθουσαν να καταλαβουν γιατι να θελω να τραβηξω ολοκληρο βαπορι...
its not possible to pull the vessel...... μου φωναζαν...
χαχαχχαχααχχαχαα ειχα λιωσει στα γελια...
αντε να τους εξηγησεις...
το κρατησα ρελαντι 4 λεπτα και δεν εκανε κιχ...
θελω απλετο ρελαντι φετος μπας και μαθει το μωρο και το οδηγησει λιγο...
μακατε τελικα με τα ζιγκλερ απο τα μαυρα καρμπυρατερ τα ελληνικα δλδ δουλευει πιο καλα και στο τρειλερ και στο νερο. τελειο ρελαντι...
οταν αποτομα απο το ρελαντι ανοιγω τερμα εξακολουθει να κανει το μπουκωμα. στο μισο απο οτι περσυ ομως.
λες αμα παιξω με τις βιδες του αερα η αν κλεισω τα μπουζι στο 0.60 να στρωσει λιγο ακομα?
και την ωρα του μπουκωματος του κανα λιγο primer και ανοιγει στροφες. παλι φτωχο να ναι? και τα ζιγλερ τα ελληνικα που βαλα ειναι λιγουλακι μεγαλυτερα απο τα αμερικανικα....
υποψιν οτι αυτα τα καρμπυρατερ ενα απο τα 2 ειναι αντλια βενζινης και ετσι εχουν διαφορετικα ζιγκλερ το δεξι απο το αριστερο. και στα ελληνικα και στα αμερικανικα ειναι διαφορετικα. επειδη ομως και τα 2 αμερικανικα που φοραω κανουν και τα 2 χρεη αντλιας βενζινης εβαλα ιδια ζιγκλερ και στα 2. το τσιτωσα και με 45μιλια το σβησα πριν λαδωσουν παλι με ρελαντι κτλ ωστε να δω αν ειναι σωστη η καυση στα μπουζι...
ψιλοκαλη φαινεται. καφετιζει... εως γκρι ειναι...
αν και δεν προλαβαν να στεγνωσουν καλα καλα...
ακομα δεν εβαλα ουτε φιλτρο βενζινης ουτε μπουζι καινουργια
πιστευω οτι ειναι πιο καλο απο περσυ
αντε καλο μας καλοκαιρι και καλα κλαματα στους ανεφοδιασμους καυσιμων....