Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
αν και αουντακιας πλεων δεν μπορω να μην σας ενημερωσω τι εγινε γυριζωντας απο καρδιτσα και ενω πηγενα 150(κονερισια) (κλεβη καμια 15ρια χιλιομετρα σε αυτη την ταχυτητα συμφωνα με το GPS) με περναει μια 320bmw καινουρια με τουλαχιστον 180 νεος και μονος στο αουντι ειμαστα 5+ φουλ το πορτμπαγκαζ.ειναι ευκαιρια να δω τι ψαρια πιανει το α4 με προγραμμα.
ειμασταν λοιπον σε ευθεια με λιγα αυτ/τα τον φτανω, μπροστα αλλο αυτ/το αυτος 2-3 καροτσες πισω του εγω απο τα 180 υπολογιζω ανοιξαμε εφτασα τα 235 και ημουν 1/2 αυτ/το μπροστα μετα λογο κινησεις κοψαμε.
πραγματικα εντυπωσιαστικα γιατι ενω το αυτ/το εχει 126000 και ηταν φουλ γεματο τουλαχιστον 350+κιλα τραβαγε δυνατα και μετα τις 5000στροφες.δλδ αμα το φτιαξω θα συζηταμε για πανω απο 250...αν και δεν ειμαι τις τελικης αλλα τις επιτανχυσης με φτιαξε. ακους Πανο 235 και εχει 190 αλογα σκεψου με 270 απο πανω θα σε περναει Πανο
|
φιλε εχω κανει παρα πολλες βολτες με α4 τουρμπατο,οχι κουατρο,μπροστινοκινητο δυναμομετρημενο στα 240 αλογα.πολυυυ γκαζι!!!τι να σου πω,το αμαξι ειχε τρελη δυναμη,οτι κινουταν το σκοτωναμε,μεχρι και με εβο ανοιξαμε,το εβο φυσικα εφυγε μπροστα αλλα οσο ανεβαιναν τα χιλιομετρα κοντευαμε.στα 240 αρχισαμε να τον μαζευουμε αλλα κοψαμε λογω κινησης.ειχα εντυπωσιαστει πολυ απο την δυναμη επειδη στις μερες μας τα 240 δεν τα υπολογιζουμε επειδη βλεπουμε συνεχεια σε περιοδικα ιπποδυναμεις 600-800 αλογων..αν το φτιαξεις 270 θα τρελαθεις!