Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
Εκκεντροφόροι για Ε12 |
|
21-04-10, 20:03
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εκκεντροφόροι για Ε12
Κατάρχήν καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, αν οι εκκεντροφόροι που φοράει το 1600 ή το 1800 ταιριάζουν στο 1400 και αν ναι, αν πειράζω κάτι στα ηλεκτρικά ή αν ο εγκέφαλος θέλει ξανά προγραμματισμό. Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης , οπότε χάνεται με αυτή τη μετατροπή? Θεωρητικά το καπάκι μηχανής δεν το πειράζω ή μήπως ναι?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 21-04-10 στις 20:15.
Αιτία: Εκκεντροφόροι λέγονται. Οχι Κεντροφο`
|
21-04-10, 20:17
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris
Κατάρχήν καλησπέρα. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, αν οι εκκεντροφόροι που φοράει το 1600 ή το 1800 ταιριάζουν στο 1400 και αν ναι, αν πειράζω κάτι στα ηλεκτρικά ή αν ο εγκέφαλος θέλει ξανά προγραμματισμό. Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης , οπότε χάνεται με αυτή τη μετατροπή? Θεωρητικά το καπάκι μηχανής δεν το πειράζω ή μήπως ναι?
|
Μπαίνουν κανονικά και δεν χρειάζεται να πειράξεις κάτι άλλο..Νομίζω ο εισαγωγής είναι διαφορετικός και ο εξαγωγής ίδιος σε όλα(1.4-1.6-1.8)...Ή το αντίθετο..
|
21-04-10, 20:35
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και ανεβαίνω σε κυβικά, σε άλογα ή και τα δυο? Απο κόστος αγοράς και εργασίας? Αξίζει το κόπο να μπει κανείς σε αυτή τη διαδικασία? Αν ναι, αρχίζω να ψάχνω για κανένα τρακαρισμένο μοτέρ 1600 ή 1800. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
|
21-04-10, 21:23
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kpagonaris
Και ανεβαίνω σε κυβικά, σε άλογα ή και τα δυο? Απο κόστος αγοράς και εργασίας? Αξίζει το κόπο να μπει κανείς σε αυτή τη διαδικασία? Αν ναι, αρχίζω να ψάχνω για κανένα τρακαρισμένο μοτέρ 1600 ή 1800. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
|
Απλά θα πηγαίνεις λίγο καλύτερα ψηλά..Δεν πιστεύω ότι αξίζει...Νομίζω γύρω στα 150 ευρώ θα βρείς εκκεντροφόρους από 1ΖΖFE.
|
21-04-10, 21:50
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οκ, ευχαριστώ pilotos7! Εμαθα και το τύπο του κινητήρα μου!!!
|
22-04-10, 03:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
επειδη θα αλαξεις εκεντροφορους δεν σημαινει πως θα παρεις και κυβικα που το ακουσες αυτο? για εμενα αν εισαι μαμα 1400 δεν αξιζει να κανεις τετοια κινηση. βαλε ενα ΚΝ στον παπα και αφαιρεσε τον καταλυτη βαλε και ενα μεσαιο και ενα τελικο απο τς και εχεις κανει οτι καλυτερο μπορεις για το μαμα μοτερ σου.
αν θες για εκεντροφορους και τετοια μπλεκεις.. καλυτερα να υπερκυβισεις και μετα να κανεις τετοιες κινησεις
|
23-04-10, 19:14
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Όταν λες αφαίρεσαι τον καταλύτη, εννοείς τον προκαταλύτη μετά τον λάμδα? Γιατί τον καταλύτη τον έχω αλλάξει με έναν ελευθέρας και το τελικό είναι και αυτό χειροποίητο ελευθέρας. Οσο για το φίλτρο φοράω σκούπα της Green.
|
24-04-10, 18:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ο προκαταλυτης ειναι πανω στο χταποδι και δεν αφαιρειται.. η καλυτερη και οικονομοκοτερη λυση ειναι αυτη που σου ειπα.. δεν επρεπε να βαλεις καθολου καταλυτη παρα μονο εναν κλεφτη για τον λαμδα μεσαιο και τελικο και λιγο μεγαλυτερη σωληνα!! αυτα που εχεις κανει αρκουν.
|
24-04-10, 21:36
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 23-03-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και με το ΚΤΕΟ τι γίνεταί, χωρίς καταλύτη? Αρκεί μόνο ο προκαταλύτης? Σ υγνώμη αν σε κουράζω αλλά δε σκαμπάζω και πολλά από μηχανικά αυτοκινήτου. Που θα παει όμως...θα μάθω!
|
25-04-10, 10:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εγω που εχω και περισσοτερα κυβικα απο εσενα εβγαλα ανετα καρτα καυσαεριου.. αρα λογικα περνας και ΚΤΕο με τα καυσαερια
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16114092 seconds (81,75% PHP - 18,25% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:34. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|