Επειδή το έχω δουλέψει το μοτερ και με κοντό σασμαν στα ταξίδια υποφέρει δεν έχει να κάνει το θέμα με την τελική αλλά με πόσα χλμ βγάζει η κάθε ταχύτητα! αφού έχει το σασμαν μπορεί να το βάλει, εγώ στην θέση του θα το πούλαγα και θα έβαζα του GT παντως. Και ίσως και να μην έχει τις ίδιες αντοχές δεν είναι όμως αυτό 100% σίγουρο. Θα πω και μερικά πράγματα όσον αφορά την δικιά μου μετατροπή για να τα ξέρεις.
1) Πρέπει να βάλεις εξάτμιση άλλη και καζανάκι καθώς και καταλύτη γιατί ο μαμα του 4E-FTE βρίσκει στην γέφυρα στην corolla και είναι αδύνατον να μπει! οπότε γίνεται χειροποίητο downpipe και καταλύτης από κάτω!
2) Η αντλία υδραυλικού πρέπει να μπει του 4E-FTE, εμένα μου άφησαν την μαμά και δεν είχε ρεγουλαδορο και όταν αλλαξα ιμάντα δεν μπορούσα να τον σφίξω! τελικα έκανα πατέντα με ντίζα. Συνήθως οι μηχανικοί βάζουν του 4Ε-FTE αλλά εγώ δεν είχα υδραυλικό πριν και έλειπε.
3) Εμένα έπεσε μακριά η ντίζα του γκαζιού και δεν άνοιγε σωστά η πεταλούδα, επίσης έκανα πατέντα βάζοντας σε άλλη θέση το δίχαλο που ρυθμίζεις το μήκος της ντίζας. Αν θες κάτι από αυτά αργότερα έχω φωτος.
4) Με την ECU 4E-FTE ξεχνάς το immobilizer δεν είχε αυτό το μοτερ και δεν θα έχεις μετά, βάζεις καλό συναγερμό για ασφαλεια αν δεν έχεις.
5) Μπορεί να μην σου δουλεύει το στροφόμετρο, επειδή το 4E-FE έχει 2 πολλαπλασιαστές επάνω στον διανόμεα και το 4E-FTE έχει εξωτερικό πολλαπλασιαστή έχει παλμική τάση αντί ψηφιακή του άλλου κάτι τέτοιο, απαιτείτε πλακέτα μετατροπής μερικοί την βάζουν και δεν σου το λένε οπότε μπορεί να παίζει, εμένα δεν είχε δεν άφησε και καλώδια και έβαλα τελικά άλλο εξωτερικό στροφόμετρο.
6) Ο κομπρέσορας του A/C ΔΕΝ κάνει στο 4Ε-FTE, αν τον βάλουν μπορεί να μπει με χειροποίητη βάση για να κάτσει στο μοτερ που δεν το κάνουν, το συνηθες είναι να μπει άλλος, αν είναι από το ep91 έχει καλώς αν είναι όμως του 4E-FTE όπως έγινε σε εμενα επειδή έχουν clima θελει ειδική ηλεκτρική συνδεσμολογία που ελάχιστοι ξέρουν,εμένα δεν δούλευε και βρήκα ηλεκτρολόγο να ξέρει να μου πει πως και τώρα το γνωρίζω και εγω. Προσοχή εδώ λοιπόν.
7) Εμένα εχει πρόβλημα η φύσα διάγνωσης, μάλλον ο ηλεκτρολόγος το έκανε και δεν τυχαίνει σε άλλους αυτό.
8) Το μοτερ που θα σου μείνει (4E-FE) θα έχει πετσοκομένη ή και καθόλου πλεξούδα γιατί πρέπει να παντρευτεί με του 4E-FTE.
9) Bάσεις κινητήρα και ημιαξόνια μένουν αυτά που έχεις.
10) θες και φιλτοχοάνη ή μανιτάρι για φίλτρο αέρα.
11) Στο μοτερ που θα μπει επάνω συνήθως βάζουμε νέα μπουζί, λάδια, βαλβολίνες, ιμάντες και μερικές φορές και αντλια νερού για καλό-κακό. Ισως και βάσεις αν είναι οι δικες σου λίγο βαρεμένες.
12) Να υπολογίσεις ότι θες καλύτερη ανάρτηση και φρένα τουλάχιστον να βάλεις πισω δισκόφρενα αν δεν έχεις για να στρίβεις και να φρενάρεις καλύτερα με τα παραπανω άλογα.
13) σκάστρα μπορείς να αφησεις την μαμά και να την κάνεις με πατέντα ανοιχτού τύπου αν δεν θες να δώσεις άλλα λεφτά.
14) Για το intercooler πρέπει να κάνεις ή αεραγωγό στο καπό (που δεν λέει) ή να βάλεις σωληνώσεις να κατέβει μπροστά, εγώ έχω βάλει το μαμα μπροστά και δεν έκοψε τπτ, αν βάλεις άλλο μην το παρακάνεις γιατί θα έχεις turbo lag και δεν ανοίγει καλά η turbina δλδ θα αργεί να ανοίξει. Μερικοί με μαμα turbina και πίεση πάνε και βάζουν για 300hp και μετά σέρνονται όσο δεν πάει!
Νομίζω τα είπα ολα, αν ξέχασα κάτι θα συμπληρώσω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 27-03-10 στις 23:45.
|