Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
|
|
16-03-10, 23:13
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Παντως αυτοκινητα με 170 αλογα και 140 δεν απευθυνονται στο μεσο χρηστη και γι αυτο ειμαι καθετος δεν μπορουν να τα πανε ολοι αυτα τα αυτοκινητα.
|
Πρόσεξε ομως... Ο αλλος ακουει πως παιρνει 1400αρι...
Και ενα 1400αρι απευθύνεται στο μεγαλυτερο μερος του αγοραστικου κοινου...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Δεν λεω οτι ειναι υπεργρηγορα παντως δεν ειναι αυτοκινητα που απευθυνονται στο μεσο χρηστη. Και οσοι πανε και αγοραζουν αυτοκινητα χωρις να ξερουν το τι προσοχη πρεπει να τους δωσουν τοτε ειναι αδαης και το αμαξι που τους ταιριαζει ειναι ενα Lada Niva να μην παθαινει τιπποτα ποτε. Δεν ειναι λογικο να δινεις 20,000+++ για ενα αυτοκινητο χωρις να εχεις μαθεις τι εχει κατω απο το καπω του...
|
Ε αυτο λεω και γελαω. Στο τελος για να παιρνεις gkolf tsi θα σε παιρνανε απο μηχανολογικες εξετασεις...
Ημαρτον...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
16-03-10, 23:22
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Πρόσεξε ομως... Ο αλλος ακουει πως παιρνει 1400αρι...
Και ενα 1400αρι απευθύνεται στο μεγαλυτερο μερος του αγοραστικου κοινου...
|
Απλα να προσθεσω στο παραπανω μου σχολιο πως η VW αυτό ακριβως ηθελε να πετυχει και να πουλησει οσο περισσοτερο μπορουσε, γι΄αυτο και το εβγαλε στα 1400cc!
Δεν εβγαλε αμάξι "για γνώστες"...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
17-03-10, 02:01
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-02-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 267
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μετα απο 31200κμ η τουρμπινα παιδια αλλαγμα..Δεν το σχιζω το παω νορμαλ αμια φορα με το δινω αλλα λογικα, Εχω το gt 170.ποσο κοστιζει η τουρμπινα ρε παιδια ειμαι εντος εγγυησης και εχετε ακουσει και για αλλα να εχουν προβλημα τουρμπινας?ΜΙλαμε παντα οχι ακουσα και τετοια .Εγωειμαι κατοχος οποτε και αξιοπιστη πηγη
δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μεταχειρησης,και η αποδειξη ειναι πιο πανω.προσωπικα πιστευω οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τα μαυρα του τα χαλια.οστοσο αυτο που ηθελαν οι φιλοι μας οι γερμανοι το πετυχαν.δηλ.να παραπλανησουν κοσμο και κυριως πιτσιρικαρια οτι προκειτε για τεχνολογικο θαυμα.αλλωστε δεν χρειαζεται και πολυ προσπαθεια....δωσε αλογα και τελικη στον πιτσιρικο και τον εχεις...μεχρι 20-25 χιλιαρικα θα τα βρει....οσο εχουν δηλ.περιπου τα γκολφο.πολυ εξυπνη κινηση.στην πουτ@%$ δεν παιζοντε οι φιλοι μας.Siemens/vag χαχαχα
__________________
}-Γ
|
17-03-10, 09:36
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πάντος η αλήθεια είναι οτι μετά το Golf GT 1.400 170 δεν "έβγαλε" ξανά 1.400 με τόσα άλογα αλλά για να το "σώση" κατα κάποιον τρόπο το 170 έγινε 160! Εμένα έχει ο πατέρας του φίλου μου το TSi 1.400 140 κ το έχει εδώ κ 3 χρόνια κ το αυτοκίνητο δεν έχει κάνει κιχ! Θα μου πείς είναι ένας 57άρις ο οποίος το τρέχει κ το τσιτόνη αρκετά αλλά το αφήνει να ζεσταθει οταν είναι κρύο κ το αφήνει να κρυόσει όταν γυρίζει σπίτι!
__________________
|
|
|
|
17-03-10, 13:05
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δεν είναι αλήθεια οτι το έριξε στα 160 επειδή χάλαγε. Άλλωστε το ίδιο μοτέρ βγαίνει και στα 180 στο ibiza cupra.
Εγώ θα συμφωνήσω σε αυτο που είπε ο madvinegar, ότι ένα αμάξι πρέπει να αντεχει στον τρόπο χρήσης του μέσου χρήστη που είναι κατα κύριο λόγο αδαής και δεν υποχρεούται να γνωρίζει μηχανολογία.
Απο την άλλη όταν ένα turbo αμαξι σπάει σε ένα μεγαλο ποσοστό φταίει ο χρήστης, οπότε μη κατηγορούμε μόνο το αμάξι, αλλά και τον κάθε άσχετο που δεν ξέρει τι πήρε.
Για μενα η αληθεια ειναι καπου στη μεση δηλαδή.
Πάντως πιστευω οτι πολλα απο αυτα που γράφονται στα φορουμς για τα σπασμενα TSi δεν ειναι παντα αληθεια αλλα τα γραφουν μερικοι για πλακα
Επισης κατα τη γνώμη μου ειναι λαθος να συγκρινουμε την αξιοπιστια ενος turbo μοτερ με την αξιοπιστια ενος ατμοσφαιρικού και να επάγουμε το συμπέρασμα στην μάρκα συνολικά. Δηλαδή να λέμε αφού τα TSI σπανε, όλα τα VW σπανε, και αφού τα vvti δεν σπανε κανενα ΤΟΥΟΤΑ δεν σπαει
Βασικα δε συγκρινουμε όμοια πραγματα για να βγαζουμε συμπεράσματα
|
|
|
|
17-03-10, 14:07
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Δεν είναι αλήθεια οτι το έριξε στα 160 επειδή χάλαγε. Άλλωστε το ίδιο μοτέρ βγαίνει και στα 180 στο ibiza cupra.
|
Πολύ σωστός! Αυτό που δεν ξεκαθάρησα ήταν οτι στα επόμενα δεν έβαλε την ίδια βελτίωση παρά τώρα στο Ibiza Cupra! Αλλά πιστεύω οτι ο λόγος που δεν έβγαλε το Golf VΙ ή το Scirocco 1.400 170 αλλά 160 κάτι κρίβη όπως κ το οτι τώρα με τον κινητήρα με τα 180 άλογα τον έβγαλε γιατί κάτι παραπάνω καταφέρανε!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Εγώ θα συμφωνήσω σε αυτο που είπε ο madvinegar, ότι ένα αμάξι πρέπει να αντεχει στον τρόπο χρήσης του μέσου χρήστη που είναι κατα κύριο λόγο αδαής και δεν υποχρεούται να γνωρίζει μηχανολογία.Απο την άλλη όταν ένα turbo αμαξι σπάει σε ένα μεγαλο ποσοστό φταίει ο χρήστης, οπότε μη κατηγορούμε μόνο το αμάξι, αλλά και τον κάθε άσχετο που δεν ξέρει τι πήρε.
|
Συμφωνό 100% κ λογικά πρέπει να ενημερόνουν τον ιδιοκτήτη για το ποιά θα πρέπει να είναι η χρήση!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Για μενα η αληθεια ειναι καπου στη μεση δηλαδή.
Πάντως πιστευω οτι πολλα απο αυτα που γράφονται στα φορουμς για τα σπασμενα TSi δεν ειναι παντα αληθεια αλλα τα γραφουν μερικοι για πλακα
Επισης κατα τη γνώμη μου ειναι λαθος να συγκρινουμε την αξιοπιστια ενος turbo μοτερ με την αξιοπιστια ενος ατμοσφαιρικού και να επάγουμε το συμπέρασμα στην μάρκα συνολικά. Δηλαδή να λέμε αφού τα TSI σπανε, όλα τα VW σπανε, και αφού τα vvti δεν σπανε κανενα ΤΟΥΟΤΑ δεν σπαει
Βασικα δε συγκρινουμε όμοια πραγματα για να βγαζουμε συμπεράσματα
|
Σίγουρα δεν μπορεί να γίνει σύκρηση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων γιατί δεν έχουν τίποτα κοινό! Αλλη πίεση το ΤURBO αλλη πίεση η Ατμόσφαιρα! Κ σίγουρα το γεγονός οτι κάποιο μοτέρ μπορεί να σπάσει δεν συμαίνει οτι σπάνε όλα!!! Αλωστε κ οι Corollες Ε11 βγάζανε πρόβλημα στο μοτέρ.......αυτό δεν συμαίνει οτι το παθένουν όλοι οι κινητήρες!!!
__________________
|
17-03-10, 14:20
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Απο την άλλη όταν ένα turbo αμαξι σπάει σε ένα μεγαλο ποσοστό φταίει ο χρήστης, οπότε μη κατηγορούμε μόνο το αμάξι, αλλά και τον κάθε άσχετο που δεν ξέρει τι πήρε.
|
Θα κανω μια ερωτηση κρισεως. Πραγματικη ερωτηση γιατι οντως δεν γνωριζω.
Για να συγκρινουμε ομοια πραγματα.
Τα glanza σπαγανε/σπανε τοσο εύκολα? Μιλαω για μαμα καταστασεις και με πληθωρα αγοραστων, οχι απαραιτητα ολοι τους γνωστες.
Αν ηταν τοσο χαλια ο κινητηρας δεν νομιζω να τον βαζανε ακομα και σημερα σε μετατροπες τόσοι πολλοί. Υποθετω δλδ...
Ας μας απαντησουν οι ιδιοκτητες...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
17-03-10, 15:11
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τα glanza δεν σπάγανε, τουλαχιστον οπως σπανε τα TSI
αλλά θα συμπληρώσω και κατι ακόμα
Τα glanza στην Ελλάδα είναι μετατροπές, και μετατροπες δεν κανει ο μέσος χρήστης, αλλά κάποιος που ξέρει τι κανει οπότε θα το χρησιμοποιήσει και ανάλογα
Δεν ξέρω αν τα glantza μπαίναν σε μια corolla και το έπερνε ο κάθε άσχετος που θα το πήγαινε με 200 στην εθνική για 1 ώρα και μετα το έσβηνε γιατι... πειναει και δε μπορει να περιμένει και γιατί έτσι διαβασε στο βιβλιαράκι αν θα άντεχε...
καταλαβαινεις τι εννοώ
Για να μην παρεξηγηθω
Δε συγκρινω την ΤΟΥΟΤΑ και την VW σε αξιοπιστία, όπως και δεν συγκρίνω την ΤΟΥΟΤΑ 15 χρόνια πριν με την ΤΟΥΟΤΑ σήμερα. Για αυτό και δε βάζω στο παιχνίδι τα παλια μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ
Απλα αυτό που λέω ειναι ότι η ποιότητα κατασκευής εχει πεσει σε ΟΛΕΣ τις εταιρίες τα τελευταία χρόνια. και για αυτο πιστευώ οτι δε πρεπει να συγκρίνουμε ένα σημερινό ατμοσφαιρικό μοτερ με ενα σημερινό τουρμπο μοτερ. Δηλαδή κατα τη γνώμη μου το επιχείρημα εγώ το δικό μου ατμοσφαιρικό το σπαω ολη μερα και το σβηνω αμεσως και δεν παθαινει τιποτε δεν είναι σωστό
Και για να καταλήξω. Κατα τη γνώμη μου η ΤΟΥΟΤΑ παραμένει από τις πρώτες σε αξιοπιστία είναι όμως πίσω από τις άλλες ιαπωνικές εταιρίες, η μαλλον καλύτερα τα κατάφερε και πήγε πίσω από αυτες.
Η VW πάλι για μενα είναι από τις πιο αναξιοπιστες εταιριες οχι τόσο στο μοτερ καθευατο, αλλα σε όλα τα περιφερειακα του (πολλαπλασιαστες, σκαστρες, αντλιες, κλπ).
Απλά η VW έχει πιασει το σημερινό σφιγμό της αγοράς για αυτο και εγώ λέω ότι αν έπαιρνα σημερα αυτοκίνητο θα ήταν στις επιλογες μου.
Επειδή όμως εδώ το θεμα είναι για το TSI καλύτερα σε θέμα αξιοπιστιας να το συγκρινουμε με άλλα σημερινα τουρμπο όπως corsa opc, fiat tjet, 207 rallye κλπ
|
17-03-10, 15:33
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Δηλαδή κατα τη γνώμη μου το επιχείρημα εγώ το δικό μου ατμοσφαιρικό το σπαω ολη μερα και το σβηνω αμεσως και δεν παθαινει τιποτε δεν είναι σωστό
|
Δεν διαφωνω. Ειδικα για αυτους που ασχολουνται λιγο παραπανω και ξερουν και 1-2 πραγματακια.
Απλά απο την αλλη, δεν μπορω και εγω να δεχτω το επιχειρημα οτι οταν σπάει ο κινητηρας turbo της VW φταίει 100% ο ιδιοκτητης...
Εκει ηθελα να καταληξω και πιστευω, οπως λες και εσυ, η αληθεια ειναι καπου στην μεση (αντε να γερνει λιγο πως τα VW ειναι οντως ζημιαρικα... )
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
17-03-10, 15:52
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το αντίθετο θα έλεγα, όταν ενα αμάξι σπάει ο τελευταίος που φταίει είναι ο ιδιοκτήτης και αυτό γιατι τα αμάξια έχουν τόσα ηλεκτρονικά επάνω που αν κάτι δεν αντέχει θα πρέπει η εταιρία να το ρυθμίζει έτσι ώστε να μη σπάει. (Κατα τη γνώμη μου τα turbo θα έπρεπε να έχουν turbo timer και δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουν). Δεν είναι δυνατό να μου βάζεις τουρμπο σε passat κλπ και να περιμενεις ο παππους να ακολουθήσει το σωστό τρόπο χρήσης του τουρμπο. Αν σπασει φταιει η εταιρία που δεν το εφτιαξε ετσι που να μη σπαει, οχι ο παππους.
Μετα υπευθυνο για το σπάσιμο ειναι το επίσημο πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκινήτου και εδώ αναφέρομαι σε όλες τις εταιρίες. Δεν μπορει πχ να μου λες για την TS αλλαγη λαδιού κάθε 15000 και βιδες λιφτ δεν αλλαζουμε ποτε. Δηλαδή αν σπάσει θα φταιεί το μοτερ μετά?
Τελευταιος υπευθυνος ειναι ο ιδιοκτήτης, και δεν αναφέρομαι σε κάφτες αλλα σε άσχετους, γιατι μερικοι νομιζουν οτι οσες λιγοτερες στροφες εχουμε τοσο πιο οικονομικα και αξιοπιστα παμε...και παταμε με 1000 στροφες και 5η και μετα φταιει το αμαξι.
Για αυτο καταληγω στο εξης. Ναι η VW δεν ειναι τερας αξιοπιστιας, το αντιθετο, και ειπα πριν που πασχει. Αλλα οταν ακουμε κατι οτι έσπασε να ψάχνουμε και το γιατι έσπασε και να μη τα βάζουμε στο ίδιο τσουβαλι όλα
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19005895 seconds (82,43% PHP - 17,57% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:40. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|