Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
11-02-10, 19:19
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ 1600 να καίει λιγότερο από 1400!! πως γίνεται αυτό ρε παιδιά? για να γίνει αυτό πρέπει το σασμαν να είναι πολύ ποιο ξεκούραστο με μακριές σχέσεις δλδ και πάλι μικροδιαφορές θα είχε!
|
Νομίζω οτι έχει δίκιο ο Νικηφόρος σε αυτό που λέει!!!!!
Φιλικά Ζήσης!!!!
__________________
|
11-02-10, 19:26
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ 1600 να καίει λιγότερο από 1400!! πως γίνεται αυτό ρε παιδιά? για να γίνει αυτό πρέπει το σασμαν να είναι πολύ ποιο ξεκούραστο με μακριές σχέσεις δλδ και πάλι μικροδιαφορές θα είχε!
|
Έχω μετρήσει το 1.4 με το 1.6 στην ίδια απόσταση με συγκεκριμένη ταχύτητα και το 1.6 καίει λιγότερο.
|
11-02-10, 19:27
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ένα αμάξι το οποίο έχει ένα συγκεκριμένο βάρος και έχει πχ 2 κινητήρες έναν 1400 και έναν 1600, ο 1400 θα χρειάζεται περισσότερο ζόρι(πάτημα γκαζιού) για να πάει αντίστοιχα με τον 1600,αυτό βέβαια είναι ΜΟΝΟ για συνθήκες πόλης και μόνο για τέτοιες διαφορές!Πόσοι έχουν υπερκυβίσει και λένε ότι σε νορμάλ ρυθμούς είναι πιο οικονομικά από πρίν???όλοι αυτό λένε!!!και είναι λογικό,επαναλαμβάνω όμως,μόνο για χαλαρούς ρυθμούς
|
11-02-10, 19:28
|
|
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμβαινει ρε παιδια... εχω δει σε καποια μοντελα ρενο διαφορα 1.5λιτρα/100χλμ διαφορα... Αυτο μπορει να γινει αφου ο κινητηρας του 1.4 ζοριζεται πιο πολυ για να κινηθει οπως ο 1.6.
__________________
I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman
One day i want to become B.E.A.M.S.
|
11-02-10, 19:28
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
Ένα αμάξι το οποίο έχει ένα συγκεκριμένο βάρος και έχει πχ 2 κινητήρες έναν 1400 και έναν 1600, ο 1400 θα χρειάζεται περισσότερο ζόρι(πάτημα γκαζιού) για να πάει αντίστοιχα με τον 1600,αυτό βέβαια είναι ΜΟΝΟ για συνθήκες πόλης και μόνο για τέτοιες διαφορές!Πόσοι έχουν υπερκυβίσει και λένε ότι σε νορμάλ ρυθμούς είναι πιο οικονομικά από πρίν???όλοι αυτό λένε!!!και είναι λογικό,επαναλαμβάνω όμως,μόνο για χαλαρούς ρυθμούς
|
Με κάλυψες απόλυτα...τώρα πήγαινα να γράψω το παράδειγμα του υπερκυβισμού..
|
11-02-10, 19:36
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μια διορθωση στον Ταρζαν. Τα περισσότερα κυβικά ειναι πιο οικονομικά σε ταξίδια, όχι σε συνθηκες πόλης. Στο σταματα-ξεκίνα το 1800αρι θα καψει πιο πολύ. Αντίθετα στο ταξιδι, λογω αυξημενης ροπης και δυναμης στα ιδια χιλιόμετρα πχ 140χαω θα καψει πιο λιγο γιατι ζορίζεται πολυ λιγότερο να κινήσει την καρότσα κόντρα στον αέρα, για να κανει μια προσπέραση κτλπ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
11-02-10, 19:46
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Χιλιοσυμφωνώ απολύτως! όπως και εγώ μέσα στην πόλη καίω περισσότερο γιατί όλο turbise ξεturbise ενώ σε ταξίδια έχω δει φοβερή οικονομία ΧΩΡΙΣ να το σκίζω εννοείτε, αλλά πάει άνετα με χιλιόμετρα χωρίς να ανοίγει full η turbina. Εχω και το μακρύ σασμαν πάνω (του GT) όταν είχα κοντό στο starlet έκαιγε περισσότερο αρκετά μπορώ να πω.
|
11-02-10, 19:52
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Μια διορθωση στον Ταρζαν. Τα περισσότερα κυβικά ειναι πιο οικονομικά σε ταξίδια, όχι σε συνθηκες πόλης. Στο σταματα-ξεκίνα το 1800αρι θα καψει πιο πολύ. Αντίθετα στο ταξιδι, λογω αυξημενης ροπης και δυναμης στα ιδια χιλιόμετρα πχ 140χαω θα καψει πιο λιγο γιατι ζορίζεται πολυ λιγότερο να κινήσει την καρότσα κόντρα στον αέρα, για να κανει μια προσπέραση κτλπ.
|
οκ ναι,θέλω να πώ για χαλαρούς ρυθμούς γενικά,το συνθήκες πόλης εκεί πήγαινε.Στο σταμάτα-ξεκίνα σίγουρα ισχύει αυτό που λές
|
29-11-10, 16:01
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 24-01-2010
Περιοχή:
Ελευσίνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 16
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γειά σας παιδιά κι από μένα.
Μια ερώτηση (που λέει ο λόγος):
Μπορεί να μπει turbo σε Corolla 1.4 G6 2001 για να ανέβει η ιπποδύναμη στα 140 ΗΡ; Υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από turbo;
Αν γίνεται η αύξηση της ιπποδήναμης, (είτε με turbo, είτε χωρίς) πρέπει να γίνουν αλλαγές στα εντόσθια του κινητήρα;
Πόσο στοιχίζει περίπου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
29-11-10, 16:12
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Αν ο στοχος σου ειναι τα 140 άλογα τοτε υπαρχει και η λυση του υπερκυβισμου.
Αν εχεις ορεξη, διαβασε λιγο εδω.
http://www.corollaclub.com/forums/sh...E9%F3%EC%EF%F2
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17066503 seconds (81,22% PHP - 18,78% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:04. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|