Παράθεση:
εχει χασει και θα συνεχισει να χανει οπαδους της πραγματικης οδηγησης οσο δεν εχει να αντιπαραταξει κατι πιο σπορτιφ στην γκαμα της...και ειδικα τωρα πια που ο ανταγωνισμος ειναι στο ζενιθ του και καλυτερος απο ποτε!
|
Πολύ σωστός GMASTER6. Την μπάλα η Toyota είχε αρχίσει να την χάνει σε αυτό τον τομέα λίγο πριν σταματήσει την παραγωγή του TS. Eίχε 3 πολύ ισχυρούς αντίπαλους, το τότε TypeR, που βγήκε και ο νικητής της μάχης των GTI, το Golf Gti, που παρόλα τα πρβλήματα που έβγαζε (και βγάζει
) είχε πολύ ρεύμα καθώς καθιέρωσε αυτή την κατηγορία και το Leon (FR/ Cupra), μια πιο προσιτή και σπορ εναλλακτική του Golf.
To TS ήταν τρομερό αμάξι και είχε αποκτίσει με άνεση το δικό του κοινό και φυσικά όχι άδικα. Τότε βρήκαν όλοι και το κατηγορούσαν για το μη-απενεργοποιήσιμο ESP.
Μην ξεχνάς πως τότε ήταν η μεταβατική περίοδος κατά την οποία το απενεργοποιήσιμο ESP γινόταν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού των περισσότερων αυτοκινήτων (με προβάδισμα βέβαια των πιο γρήγορων).
Ένας μελλοντικός αγοραστής ο οποίος δεν τύγχανε να έχει κάποια εμπειρία με TS τα έβαζε όλα στο τραπέζι και έβλεπε τι τον συνέφερε περισσότερο, έβλεπε και όλες τις άδικες κατηγόριες οπότε... Πολύ θέλει?
Πήγαινε στον ανταγωνισμό.
Δεν λέω πως η TS πάτωσε σε πωλήσεις, απλά δεν έπιασε τον απαιτούμενο αριθμό για αυτό και μας πασάρουν όλα τα αμάξια βασισμένα στην απλή μετακίνηση πλεον.
Προσωπικά το βλέπω λίγο δύσκολο να ξυπνάει η ΤΟΥΟΤΑ, τώρα παίζει όλο με υβριδικά και δεν πιστεύω πως συνειδητοποιεί τον ανταγωνισμό ο οποίος , ακόμα και σε αυτόν τον τομέα έρχεται καλπάζοντας.
Ακόμα και το FT-86 να φέρει ( ΜΑΚΑΡΙ!!! ), δεν αρκεί.
Θα πρέπει να βγάλει και πιο σπιρτάτα αυτοκίνητα με λίγα κυβικά.
Συγγνώμη για το μεγάλο post.