Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
06-02-10, 00:04
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αν ήταν 1.4 η Corolla πολλά μου ακούγονται τα 190...για 1.6 ναι οκ..
|
06-02-10, 00:22
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με αυτή την πίεση χλωμό, με αυτά που είχε αν έχει παραπάνω πίεση μπορεί να πάει 190 αλλά θέλει και αλλαγη στα σωθηκά το μοτερ για να μη του μείνει ανα χείρας.
|
|
γνωμη |
|
06-02-10, 16:50
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
γνωμη
Παιδια εγω παντως μετατροπη ατμοσφαιρας σε τουρμπατο με εργοστασιακα σωθηκα ΔΕΝ θα εκανα ουτε καν με 0,4 bar! Εδω ρε παιδια σπανε και εργοστασιακα που ειναι!! Φαντασου πουσαρισμενο!! Παντα με αγωνια θα εισαι...
|
06-02-10, 17:53
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ απολύτως και επαυξάνω! και ας είναι και toyota όταν κάνουμε μετατροπη από ατμοσφαιρικό σε turbo ποτέ δεν έχουμε την αξιοπιστία ενώς έτοιμου μοτερ πχ 4E-FTE.
|
06-02-10, 20:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Σιγα την αξιοπιστια , ολα ειναι πανω απο 10 χρονων...
Αν περασουν τα χρονια τελος ολα ιδια ειναι...
Απλα πατανε στο γεγονος οτι τα μοτερ αυτα ειναι ακομα αδουλευτα και δεν εχουν εμφανιση σημαδια κοπωσης..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
|
|
|
06-02-10, 20:28
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το ποιό αξιόπιστο είναι αν κάτι είναι εργοστασιακό όσο γίνεται και δεν το πειράζεις! γιαυτό και εγώ τον 4E-FTE δεν του έβαλα τπτ εκτός φιλτροχοάνη, εξάτμιση, σκάστρα και κατέβασα το μαμα intercooler μπροστά. Θελω μέγιστη αξιοπιστία και όχι πολύ κατανάλωση και ευτυχώς το έχω καταφέρει. Για τα γούστα μου είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος και όταν ήταν στο Starlet GT και τώρα που μετακόμισε στην corolla. Εχασα στην επιτάχυνση όμως, στην αρχή μου κακοφάνηκε αλλά τώρα το συνήθησα. Δεν ξέρω από τα μοτερ που φοράνε οι F/L και δεν μπορώ να πω πολλά, πάντως σε καμια περίπτωση δεν είναι το ίδιο αξιόπιστο όσο ένα έτοιμο turbo moter αυτό λέω. Αυτό μπορεί νανε θεωρητικό όμως δεν σημαίνει ότι θα βγάζει και ζημιές, αν γίνει σωστή μετατροπή και όχι παπάδες japan είναι τέρας αξιοπιστίας θα νε. Οπως λες μετά από μερικά χρονάκια θα δούμε αν έχουν αντοχές σαν τα πολυ καλά τα δικά μας 4E-FTE.
|
06-02-10, 21:51
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Αν θες μέχρι 200 και χωρίς σφυρίλατα μπορείς να πας.
|
Στην περίπτωση που πρέπει ή που θέλεις να βάλεις σφυρίλατα πράγματα πια είναι αυτά που πρέπει να αλλάξεις μέσα στο μοτέρ?
__________________
|
06-02-10, 22:10
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
|
06-02-10, 22:10
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πιστόνια,Μπιέλες,(Στρόφαλος/αν θες να το κάνεις 1.8),τριμεταλικά μέταλλα στροφάλου και μπιελών,φλάντζες γενικής,ροική στην κεφαλή θα βοηθούσε,βίδες πάνω-κάτω και καλό θα ήταν να αλλάξεις και γρανάζι τρόμπας λαδιού με άλλο πιο ανθεκτικό.Με όλα αυτά μπορείς να δουλέψεις μέχρι και 1.5 bar.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TARZAN
|
Η μ@λ@κί@ στο turbo kit είναι ότι στο Corolla δεν θα ταιριάζει η εξάτμιση και οι σωλήνες του intercooler.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 06-02-10 στις 22:27.
Αιτία: Συγχώνευση Posts
|
06-02-10, 22:21
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-05-2008
Περιοχή:
Βύρωνας
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Η μ@λ@κί@ στο turbo kit είναι ότι στο Corolla δεν θα ταιριάζει η εξάτμιση και οι σωλήνες του intercooler.
|
Το έβαλα κυρίως για τα μηχανικά μέρη, πιστεύω πως είναι αρκετά καλές τιμές,ειδικά ο στρόφαλος, αν δεν κάνω λάθος η Toyota τον δίνει γυρω στα 700.Επίσης για το turbo kit το δίνει για πίεση 7-8 psi που είναι γύρω στα 0.5 bar αν δεν κάνω λάθος και λέει για μέχρι 100 άλογα τροχό!!!????Πολλα δεν είναι????
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16978788 seconds (81,74% PHP - 18,26% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|