Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
|
|
|
14-01-10, 02:28
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δυστυχως η G6 σου πασχει απο το κλασικο προβλημα των Ε11 facelift, και ειναι το λεγομενο short block. Λογικα θα εισαι κοντα στα 100000 χιλιομετρα, που συνηθως πρωτοεμφανιζεται αυτο το προβλημα, ή τα εχεις περασει. Επειδη δεν σε πιανει η επεκταση εγγυησης που ειχε κανει η ΤΟΥΟΤΑ για αυτο το θεμα πας σε αλλαγη μοτερ και βαζεις απο την επομενη Corolla, ή αν προτιμας την Ε12 ασχετα αν ειναι profacelift (2002-2004) ή facelift (2004-2007). Σε αυτη τη γενια δεν υπαρχει το συγκεκριμενο προβλημα. Βεβαια πρεπει να ψαξεις καλα το μοτερ που θα βαλεις να μην ειναι καποιο "σκοτωμενο", κοινως για πεταμα, και να βιαζεται ο μαντρας να το διωξει. Την περιπτωση της ολικης επισκευης του δικου σου μοτερ καλυτερα να την σκεφτεις μονο αν αποδεδειγμενα δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ σου, αν δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα ο κορμος και σωζεται η κατασταση με αλλαγη των εντοσθιων (ευκαιρια να υπερκυβισεις σε 1ΖΖ 1.8). Συν οτι το μοτερ σου ξερεις τι χρηση εχει φαει.
|
|
|
|
14-01-10, 02:37
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Περιοχή:
Ίλιον
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10
Δυστυχως η G6 σου πασχει απο το κλασικο προβλημα των Ε11 facelift, και ειναι το λεγομενο short block. Λογικα θα εισαι κοντα στα 100000 χιλιομετρα, που συνηθως πρωτοεμφανιζεται αυτο το προβλημα, ή τα εχεις περασει. Επειδη δεν σε πιανει η επεκταση εγγυησης που ειχε κανει η ΤΟΥΟΤΑ για αυτο το θεμα πας σε αλλαγη μοτερ και βαζεις απο την επομενη Corolla, ή αν προτιμας την Ε12 ασχετα αν ειναι profacelift (2002-2004) ή facelift (2004-2007). Σε αυτη τη γενια δεν υπαρχει το συγκεκριμενο προβλημα. Βεβαια πρεπει να ψαξεις καλα το μοτερ που θα βαλεις να μην ειναι καποιο "σκοτωμενο", κοινως για πεταμα, και να βιαζεται ο μαντρας να το διωξει. Την περιπτωση της ολικης επισκευης του δικου σου μοτερ καλυτερα να την σκεφτεις μονο αν αποδεδειγμενα δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ σου, αν δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα ο κορμος και σωζεται η κατασταση με αλλαγη των εντοσθιων (ευκαιρια να υπερκυβισεις σε 1ΖΖ 1.8). Συν οτι το μοτερ σου ξερεις τι χρηση εχει φαει.
|
δλδ μ προτινεις αλλαγι μοτερ.. δν θελω υπερκιβισμο κ τετοια... προτιμω να βαλω ενα μοτερ απο Ε12 η αν βρω λεφτα να βαλω του τ-σπορτ.... ευχαριστω παντως .....
|
14-01-10, 02:43
|
|
|
|
Εγγραφή: 11-01-2009
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 738
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos_adamo
δλδ μ προτινεις αλλαγι μοτερ.. δν θελω υπερκιβισμο κ τετοια... προτιμω να βαλω ενα μοτερ απο Ε12 η αν βρω λεφτα να βαλω του τ-σπορτ.... ευχαριστω παντως .....
|
Αν δεις οτι δεν σε συμφερει και προτιμησεις την αλλαγη μοτερ πηγαινε για το ιδιο μοτερ με αυτο που φορς δηλαδη το 2ZZ-FE αλλα απο Ε12 δηλαδη μετα του 2002.
Αλλιως ειτε για καποιο μαυροκαπακο. Το μοτερ του Ts θελει διαδικασια για να μπει...
|
14-01-10, 02:49
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Περιοχή:
Ίλιον
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από harbov
Αν δεις οτι δεν σε συμφερει και προτιμησεις την αλλαγη μοτερ πηγαινε για το ιδιο μοτερ με αυτο που φορς δηλαδη το 2ZZ-FE αλλα απο Ε12 δηλαδη μετα του 2002.
Αλλιως ειτε για καποιο μαυροκαπακο. Το μοτερ του Ts θελει διαδικασια για να μπει...
|
για 4age δν σκεφτομαι..καλο μοτερ αλλα κ αυτο τσιμπαει λαδακια κ εχει αρχισει κ παλιωνει.... Αν δω οτι η κατασταση δν παει αλλο μαλλον για αλλαγη θα παω τλκ.. κ το αμαξι το γουσταρω πολυ κ ειναι κριμα να εχει αυτο το ελλατωμα...
|
14-01-10, 02:52
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
harbov 3ΖΖ ειναι το μοτερ του φιλου μας. Βασικα και ο 20ν θελει μετατροπες για να μπει.
Νικο ανεφερα τον υπερκυβισμο σε περιπτωση που θελεις λιγο νευρο παραπανω, κι αφου καθως φαινεται θα μπεις στον χορο ειναι ευκαιρια. Αν βεβαια δεν θελεις να μπλεχτεις σε ενα τετοιο τριπακι και σε καλυπτει το αμαξι σαν 1.6 αυτο ειναι κατι που ξερεις σιγουρα εσυ.
|
14-01-10, 03:02
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Περιοχή:
Ίλιον
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σαν 16αρι δν μ φτανει... γιαυτο ειπα να εβαζα το τσπορτ...για υπερκυβισμο δν το σκεφτομαι γτ δν εμπιστευομαι καποιον να το κανει αυτο.... κ αν κατι παει στραβα παει το μοτερ... αρα η αλλαγη ειναι μονοδρομος..
|
14-01-10, 03:11
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοιτα, η μετατροπη σε TS εχει καποια κολληματα και πολλες μετατροπες και δεν νομιζω οτι σε συμφερει -οικονονικα παντα- να προχωρησεις σε αυτο το βημα. Πιο καλα θα σου ερθει να δωσεις αυτο που εχεις και να βαλεις την διαφορα στα λεφτα και να παρεις μια Ε12 TS παρα ολο αυτο το τρεξιμο. Εναλλακτικα, μπορεις να βαλεις τον 3s-gte. 2λιτρος τουρμπο με 240 αλογακια μαμα. Οχι πως και αυτη η μετατροπη δεν εχει τα τρεχαματα της, απλα σου παρουσιαζω μια αλλη σκεψη, εφοσον δεν σκεφτεσαι τον υπερκυβισμο. Κατ εμε δεν θα πρεπε να ανυσηχεις, υπαρχουν πολλα παιδια απο εδω μεσα που εχουν κανει υπερκυβισμο και δεν εχουν κανει κιχ τα αυτοκινητα, και δουλευουν καθε μερα στον κοφτη. Δες το παρακατω θεμα να αποκτησεις καποια γνωμη, απλα για να ξερεις τι γινεται.
http://www.corollaclub.com/forums/sh...E9%F3%EC%EF%F2
|
14-01-10, 06:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημερα και απο εμενα... αν ειναι φιλε μου να σου ανοιξουν το μοτερ για να αλαξουν πιστονια αφου αυτα φταινε για το καψιμο του λαδιου καλο θα ηταν να υπερκυβιζες κι ολας αφου δεν χρειαζεται ουτε ρεκτιφιε ουτε τιποτα μπαινουν φιξ!! αν και εδω που τα λεμε καλυτερα να βαλεις εναν ετοιμο 1ΖΖ απο κανα αβενσις που στα λεφτα θα σου ερθει η μια η αλλη δεν χρειαεται μετατροπες και θα πηγαινεις και καλυτερα!!!!
|
14-01-10, 09:00
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Κάποιος πούλαγε εδώ πούλαγε ένα υπερκυβισμένο μοτέρ από Ε12 σε πολύ καλή τιμή και με λογικά χιλιόμετρα. Για ψάξου.
|
14-01-10, 11:04
|
|
|
|
Εγγραφή: 26-08-2008
Περιοχή:
ΣΕΠΟΛΙΑ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 723
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
πως καταλαβες οτι σου καιει λαδια για πρωτη φορα??
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17799711 seconds (82,21% PHP - 17,79% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:45. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|